יצירות אחרונות
חוזק הכנף (0 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -11/06/2026 21:48
שיר השבוע - חרם (0 תגובות)
דני זכריה /שירים -11/06/2026 21:47
עַזָּה כַמָּוֶת אַהֲבָה (1 תגובות)
אביה /שירים -11/06/2026 18:52
זיכרון / גליה א.א (5 תגובות)
גליה אזולאי /שירים -11/06/2026 17:40
אני גיטרה,חיבוקים ,נשיקות ,החיוך והצחוק (0 תגובות)
דינה קגן /שירים -11/06/2026 16:00
ספר חדש בהוצאת "דרך המילים" (7 תגובות)
גלי צבי-ויס /שירים -11/06/2026 09:36
שירים
הוּא לְבַדּוֹ בֵּין כֻּלָּם🌹🌻🌹הוּא לְבַדּוֹ בֵּין כֻּלָּם/ ש. כֹּהֵן הוּא צוֹעֵד בֵּין אֲנָשִׁים, אַךְ לְבַדּוֹ. הָמוֹן סְבִיבוֹ, וְאֵין בּוֹ מָנוֹחַ. מִלִּים נִשְׁמָעוֹת, אַךְ לֹא נוֹגְעוֹת, הַלֵּב זוֹכֵר וְלֹא מוּכָן לִשְׁכֹּחַ.
הוּא מְחַפֵּשׂ מַבָּט שֶׁיָּבִין, צֵל שֶׁל קִרְבָה, וְחֹם שֶׁל מַגָּע, אַךְ דַּוְקָא כְּשֶׁהָמוֹן סְבִיבוֹ הַבְּדִידוּת זוֹעֶקֶת, שְׁקֵטָה וְנוּגָה.
הוּא שׁוֹאֵל בְּלִבּוֹ הַאִם זֶה גּוֹרָלוֹ, לִהְיוֹת בּוֹדֵד גַּם בֵּין אֶחָיו? הַאִם הָאָדָם, מִכָּל הַיְּצוּרִים, נִדּוֹן לַשְּׁתִיקָה בֵּין חִיּוּכֵי זוּלָתוֹ?
אַךְ בְּלִבּוֹ עוֹד שְׁבִיב שֶׁל תִּקְוָה, שֶׁאוּלַי יוֹם אֶחָד, בְּאוֹר אַחֵר, יִפְגֹּשׁ מַבָּט שֶׁיֹּאמַר בְּלִי מִלִּים: "גַּם אֲנִי לְבַד אַךְ אִתְּךָ, חָבֵר." 12.1.26
הבדידות היא מנת חלקו של מי שחי על האדמה, ומכל היצורים האדם הוא הבודד ביותר. יתר על כן, הוא בודד יותר כאשר הוא מוקף בבני מינו. מתוך הספר "עולם המין" מאת הנרי מילר
אפשר להאזין ללחן של השיר: תגובות
דני זכריה
/
אִתְּךָ, חָבֵר
/
12/01/2026 19:06
שמואל כהן
/
תודה דני היקר🌹🌻🌹
/
12/01/2026 20:56
רבקה ירון
/
***
/
12/01/2026 19:06
שמואל כהן
/
תודה רבקה יקרה🌹🌻🌹
/
12/01/2026 20:58
בַּר גַּרְסִיָּה־שַׁנְקָר
/
All by Myself / Eric Carmen
/
13/01/2026 04:19
שמואל כהן
/
תודה בר🌹🌻🌹
/
13/01/2026 05:15
גלי צבי-ויס
/
בדידות
/
13/01/2026 06:56
שמואל כהן
/
תודה גלי יקרה🌹🌻🌹
/
13/01/2026 07:34
גלי צבי-ויס
/
נכון מאוד. יום נעים שמוליק יקר. ❤
/
14/01/2026 07:33
עליזה ארמן זאבי
/
מאד עצוב לחוש לבד ...
/
13/01/2026 14:51
שמואל כהן
/
תודה עליזה יקרה🌹🌻🌹
/
13/01/2026 15:41
צביקה רז
/
פסימי. אפילו הנחמה היא חצי נחמה. מה קרה לאדם הזה? הרי זה לא אופייני לו
/
13/01/2026 20:16
שמואל כהן
/
תודה צביקה היקר🌹🌻🌹
/
13/01/2026 21:28
אביה
/
שמוליק יקר - נהדר - אך בלבו עוד שביב של תקווה - גם אם לבד - יש איתו עוד חבר - יפות המילים והלחן המושר - אהבתי מאד - בוקר מואר
/
14/01/2026 08:59
שמואל כהן
/
תודה אביה יקרה🌹🌹🌹
/
14/01/2026 09:21
התחברותתגובתך נשמרה |