סיפורים

כך רצתה

כך רציתי  \איריס לוי

החלטה

יסמין נושקת ל18 נערה יפה אהובה על חבריה ,ומשפחתה מצטיינת בלימודים ובכל היעדים שהוצבו לפנייה .בכל תחום  הצטיינה ובנוסף קיבלה הצטיינות יתרה, משפחתה הייתה גאה בה עד מאוד. ואז הגיעו המיונים של הצבא שיודעת  שהתפקיד שמיועד לה כחיילת ,הוא תפקיד אחראי מעניין ובעל משמעות ,מעבר לשירות קרוב לבית שאת  זה לא רצתה והמרחק מהבית לא היווה  עבורה מכשול להיפך המרחק הריחוק היוו עבורה אדרנלין. גם את המבחנים הקורסים שעברה בצבא על אף שהיו לא קלים עם הרבה תרגולת ומאמץ פיזי עברה בהצלחה ובהצלחה יתרה ובאחריות מלאה .

התפקיד שיועדה לה מעבר המרחק הגיאוגרפי לא היה פשוט אבל מלא עניין וייחודיות ובין התפקידים הכי טובים בצבא ובאזרחות גם שיגיע היום.

ערב אחד שכל המשפחה ישבו לארוחת ערב של שישי ,בישרה למשפחתה  שהיא מיועדת לחטיבה מיוחדת חטיבה קרבית וכן להתחייבות לשנה בצבא .

מה יסמין  את לא תהיי בבית כמעט, לא נראה אותך אולי תחשבי שוב ,אולי אפשר לשנות את המיקום ותוכלי להיות בבית יותר, לא ענתה יסמין זה היעוד שלי ,למה עברתי את כל המבחנים אם לא למען התפקיד שבו אוכל לתרום  זה מה אני רוצה וכך יהיה .

טוב אם זה רצונך כל מה שנותר לאחל לך בהצלחה ושיהיה לך טוב בתפקיד ובמקום שתמצאי וחיבקו אותה חזק

טקס

טקס קבלת הקצונה היה מרגש עד דמעות והגאווה פעמה בלב כל אחד מבני המשפחה

הם זכו לראות כמה החיילים אהבו אותה וכמה הייתה אהובה על מפקדיה וכן גם על החברים שרכשה החיוך והנעימות הסבלנות היוו עבורה הצלחה.

בכל פעם שיכלה ליצור קשר עם המשפחה התקשרה וראו על פנייה כמה הייתה מרוצה

לא ניכר בפנייה כל קיטור, להיפך החיוך היופי בלטו יותר בכל שיחה על אף העייפות והסיכון בתפקיד שלה .

חופשה קטנה

כשבני המשפחה ידעו שיסמין צריכה לבוא הביתה לאחר היעדרות ממושכת

הכול היה מוכן עבורה ממאכלים שאהבה ,ועד חדר מסודר ונקי ומיני הפתעות שחיכו לה על המיטה .סוף שבוע מרגש  היה לשמע את כל ההרפתקאות  והסיפורים המרתקים.

עד לפעם הבאה שאין צפי לדעת מתי ....

אהבה

עם היופי החכמה והחריצות צריך גם אהבה ואכן היא מצאה בן זוג מדהים שמשלים אותה ,לא כל בן זוג היה מסכים לזוגיות רחוקה ומיעוט מפגשים,בשל התפקיד של יסמין .

זכינו להכיר בחור מחונך בעל ערכים וכיבוד משפחה  אוהב ומפנק שגורם ליסמין לצחוק .

ואולי עכשיו מצאה את החלק החסר בפאזל ,שבבוא היום תיתן יד לבחיר ליבה ותצעד אתו יד ביד בדרך העולה מי יודע לאן.

 

24.3.24

 

השם יסמין בדוי ****

 

תגובות

שמואל כהן / זֶה סִפּוּר עַל יַסְמִין 🌹🌹🌹 / 24/03/2024 14:04
גלי צבי-ויס / המשכיות / 24/03/2024 14:53