סיפורים

הפתעה בזימבבואה / פרק ה

הפתעה בזימבבואה / פרק ה'

 

טיול, כן טיול, הפתעה, איזה טיול ואיזה נעליים.

ג'ונגל, מדבר, בית החיות גדול ואפל, ממש מפחיד, בכל סיבוב נתקלים באיזה חיה אחרת , גם אסי סוג של חיה, הייתי משאירה אותו פה, היה מסתדר טוב עם החיות.

 

כשההורים שלי גרו במושב היו להם חיות, כלומר תרנגולות ועזים , ולשכנים היו פרות וסוסים. גם כלב היה להורים שלי, אימא שלי מאד אהבה את הכלב שקראו לו בונדי, כי הוא היה כלב כזה תחמן , מיוחד כזה, כשהיה בא מישהו אלינו הוא היה מוכן לתקוף אותו עם נביחות כאלה, חשיפת שיניים, היה מאד מפחיד, אז קראנו לו בונדי.

 

המדריך מתחיל להסביר לנו על חיי החיות, ומבקש לא לקום ככה פתאום, לא לנפנף בידיים, לא ולא ולא, כלומר לשבת בשקט ובסבלנות.

יש אחד בשם ישי, שכל הזמן עושה מה שבא לו והמדריך מנטרל אותו ומזהיר.

אני מתחילה לשקשק מפחד, ולחשוב, אם הפילים יתקרבו אלינו ויהפכו את הרכב, מה יהיה אז, אבל דווקא מתקרבת אלינו יען וכל הזמן נצמדת לרכב,והמטומטם הזה , ישי, נוגע בה, ואז היא מתחילה להציק ולרדוף אחרי הרכב, המדריך מבקש לא לעשות כלום והרכב מאיץ את נסיעתו, היען לא מרפה וממשיכה לרדוף, כולם יושבים בשקט רק ישי מנסה להדוף אותה. פתאום נמאס לה והיא מתרחקת. זה היה ממש מפחיד.

 

כולם יושבים ומסתכלים ומתלהבים ואני יושבת קפואה וסובלת, אסי צוחק עם כולם ונהנה, בחיים לא חשבתי על כזאת הפתעה.

"מה יש לך, את לא יודעת להנות, שילמתי בוכטה של כסף בשביל הטיול הזה ואת יושבת עצובה, בעיה שלך" אמר והסתובב והמשיך לדבר עם הבחורה לידו.

כולם לבושים מכנסי גינס וטי שירט , נעלי התעמלות ומצלמות בידיהם, רק אני יושבת עם שמלה מפריז ונעליים מברצלונה, ואין לי מצלמה , אני מסתובבת ורואה את אסי עם המצלמה החדשה , איזה שקרן , אמר שלא הביא מצלמה. אני עוד יותר עצבנית ורוצה לעוף מפה מהר, כולם מסתכלים על השמלה עם המחשוף הסקסי כאילו באתי מקאן קאן בפריז אבל אני פה בתוך שממה וגן חיות.

 

הגיפ נעצר וממתין, לא הבנתי מה קרה, חיכינו כמה דקות ואנחנו רואים עוד גיפ מגיע, מתקרב אלינו ונוסעים יחד, אני מסתכלת על הנוסעים שם ורואה את שולה השכנה, איך פתאום הגיעה שולה לפה בדיוק לטיול שלנו ולא אמרה לי כלום, וגם אסי לא אמר אולי לא ידע. מוזר.

שולה מנפנפת לנו ואסי מחייך ומנפנף חזרה , אני גם מרימה את היד כאילו אני שמחה.

כנראה שהיא ידעה מראש על הטיול, היא לבושה חולצה קצרה ומכנסיים צמודים , דווקא נראית טוב היום, בעלה גם לבוש ככה יושב לידה, קרח מלפנים ואוסף את השיער בקוקו מאחור כאילו הוא שחקן קולנוע.

המכוניות נעצרו והמדריך אמר לנו שאפשר לרדת. אסי יורד ורץ לשולה , מחבק אותה וגם את בעלה הרמן, אני הולכת לאט מאחור ומתקרבת אליהם.

"היי שולה, מה קורה, איך בדיוק כולנו באותו טיול ?" אמרתי כאילו בשאלה

"כן בטח , אני ידעתי שאסי עושה לך הפתעה וביקש לא לספר לך" ענתה בחיוך גדול שחשף את כל שיניה העקומות.

אני עומדת בתוך חול בוצי עם נעליים מברצלונה, עם טונה של מק אפ שנזל מהחום,

"למה לא אמרת לי, את יודעת מה אני אוהבת, לא ניסית להגיד לאסי שזה לא מתאים לי ?" אמרתי בקול כעוס.

היא חייכה וחבקה אותי.

 

רחלי גבאי

המשך יבוא

תגובות

שמואל כהן / באמת , למה היא לא אמרה לה .. הו הו.. / 05/02/2022 15:12
גלי צבי-ויס / לדעת מראש / 05/02/2022 17:47
רחל בנגורה / וואלה איזזה שיעור היא עוברת שם הריבה הזו / 05/02/2022 20:00