סיפורים

החלון האדום / פרקים 20-21

החלון האדום / פרק 20

יום חמישי היה היום של דלילה בפאב, וביום שלישי היה היום של שושי.

יום חמישי תמיד היה עמוס מבלים , בגלל שיום שישי לא עבדו והיו יכולים לישון עד מאוחר. ריבי העניק לה את היום הזה על מנת שתביא כל שבוע מבקר אחר והוא ייהנה מעוד סכום כסף נכבד שיתווסף לחשבונו.

דליה רצתה מאד להיפרד מריבי אך פחדה ממנו ומאנשיו שעשו כמצוותו.

אותו יום חמישי היא ישבה על הכיסא הגבוה ושרה , עיניה נפגשו בעיניו של ריקי, הוא הביט בה ללא הרף, והיא לא הסיטה את מבטה ממנו. היא רצתה אותו, חשבה איך תיגש אליו בלי שאיש יחשוד שיש פה משהו מעבר לבילוי רגעי.

דלילה סיימה לשיר ואז ריקי התקרב אליה והציע לה שתצטרף אל שולחנם שלו ושל החברים שלו, היא נעתרה וישבה ליד ריקי, איש לא חשד , היו מורגלים למחזריה של דלילה , קובי הציע לה משקה ונווה סיפר לה בדיחה ורק ריקי המשיך להביט בה ולהתקרב אליה.

המלצרים בפאב התרוצצו בין השולחנות והגישו משקאות ופיצוחים, דלילה העבירה בסתר את מספר הטלפון שלה והכתובת והיא הזמינה אותו אליה, לבניין עם החלון האדום.

ריקי התרגש, התבלבל ולא הבין מה קורה אתו, ידיה של דלילה ליטפו את ידיו תחת השולחן ומדי פעם עיניהם נפגשו, הוא לא הסתיר את מבוכתו.

ריקי לחש לדלילה " בואי נצא וניסע במכוניתי"

היא הנהנה בראשה, והוא רמז לחבריו והם קמו ויצאו.

השומר בשער היה רגיל ללקוחות של דלילה לכן לא הודיע דבר לריבי.

הלילה היה אפל ורק הפנס מול הפאב האיר את הכניסה, חתולים הסתובבו סביב ללקט שאריות של מזון, חלקם עלו על פחי הזבל המלאים וחלקם הסתובבו סביב הכניסה. השומר בפתח הביט בשניים שהתרחקו אל תוך החושך ונעלמו.

החברים בפאב חייכו " נווה מה אתה אומר, נראה לי שריקי מאוהב ?" אמר קובי

"אני מקווה שלא ייפול בפח עם זמרת פאבים" העיר נווה

" יעשה קצת חיים ומקווה שלא ימשיך" ענה קובי

החברים המשיכו לבלות עד מעבר לחצות ופרשו לבתיהם.

סטפן המנקה של הפאב עסק בהרמת הכיסאות על השולחנות והתכונן לטאטא את הרצפה, בהגיעו אל שולחנם של החברים ראה את הפתק שהתגלגל תחת השולחן , הוא הרים את הפתק וקרא , הוא מיד יידע את ריבי ושמר את הפתק בכיסו לתת לו את זה למחרת.

סטפן נשלח לעקוב אחר דלילה, כל ליל חמישי בשבוע. כך ריבי ידע על הרומן המתמשך של דלילה.   

רחלי גבאי

המשך יבוא

  

החלון האדום / פרק 21

סטפן היה גבה קומה וכהה עור, אפו רחב ושפתיו בשרניות, הוא הקפיד לפתח את שרירי גופו והליכתו הייתה בפיסוק מחמת רוחב רגליו . הוא מאד אהב את ריבי והיה עושה את דברו בכל מצב, אם זה בעבודות בפאב ואם זה בעבודות מחוצה לו.   

במסיבות הפרטיות שריבי ערך בביתו היוקרתי , היה מזמין תמיד את סטפן.

האלכוהול בערבים האלה נשפך בשפע על השולחנות ועל סיפי הבריכה הגדולה, כולם השתכרו מלבד ריבי ותמיד שמר על ערנות מסוימת בכדי לשלוט בעניינים.

ערב אחד במין מסיבה שכזו כשסטפן היה שיכור כלוט וישב על גדות הבריכה עם בגד הים ההדוק שלו, שתה בכוס ענקים אלכוהול, ראשו היה סחרחר עליו ולא שלט במעשיו, ריבי ראה זאת והתקרב אליו, ליטף את שריריו והצמיד את פניו אל שפתותיו הבשרניות של סטפן, הוא לא התנגד והשניים פרשו לחדר סמוך לתנות אהבים שלא ידעו בהם קודם.

סטפן התאהב בריבי וקינא לו, ועקב אחר כל מעשיו, אך ריבי לא חש בדבר.

כשריבי היה לוקח את דלילה למשרדו וסוגר את הדלת, סטפן היה משתגע, היה מסתובב סביב וממתין לריבי שיצא מהחדר, במסיבות שהיה עושה ולפעמים היה מזמין גם את דלילה, סטפן היה מתנכל לדלילה בכל מיני תירוצים.

אותו יום גורלי נשלח סטפן לעקוב אחר דלילה, הוא נסע אחריהם במרחק גדול כך שלא חשו בו. ריבי נתן לו לנהוג ברכב הגדול והיקר שלו, העניק לו הטבות ובמיוחד אהבה.

הדרך הייתה אפלה , הכביש היה ישן ולפעמים נפערו בו בורות קטנים, אך לסטפן לא הפריעו הבורות בנסיעה ברכב כל כך חזק.

ריקי החנה את הרכב והוא ודלילה עלו לדירה. סטפן המתין לרגע שיוכל לעלות בחשאי אל הדירה, בעודו ממתין הגיע רכב לחניה, חנה רחוק ממנו וכיבה מנוע.

לאחר זמן רב הוא יצא מהמכונית ועלה במדרגות אל דירתה של דלילה.

הוא נכנס עם לום בידו ישר אל חדר השינה, הוא ראה את דלילה וריקי במערומיהם ישנים ובקבוקי יין לידם. חמתו וקנאתו יחד בערו בו , הוא הרים את הלום והלם בראשה של דלילה, גרר אותה לאמבטיה והטביע אותה.

לקח את הלום אתו וירד במדרגות.        

רחלי גבאי

המשך יבוא                                                                                                                                     

תגובות

לילי א… / וואו איזה מתח… כל הכבוד רחלי יקרה שלי - 💜 / 15/01/2022 14:13
שמואל כהן / סיפור מתח דרמטי / 15/01/2022 15:40
גלי צבי-ויס / דו מיניות / 15/01/2022 18:03
יום טוב צבי / או אה / 16/01/2022 08:15
יקיר (יקי) דסא© / איזו התפתחות מרתקת ומפתיעה! / 17/01/2022 23:53
רחל בנגורה / וואו. תפנית שכזו / 18/01/2022 20:01