סיפורים

החלון האדום / פרק 19

החלון האדום / פרק 19

דלילה הייתה נערה יפה מאד, שערה הבהיר תמיד נח על כתפיה וגלש על גווה הזקוף. הליכתה הייתה איטית כאילו ספרה כל מרצפת במדרכה. היא גדלה בבית עני , אימה הייתה עובדת ניקיון במשרדים ואביה מדי פעם פוטר והתחיל עבודה חדשה כך שהיא מגיל צעיר יצאה לעבוד, פעם עזרה לאימה בניקיון ופעם לאביה בכל עבודה שהייתה לו.

יום אחד כשעזרה לאימה במשרד של מנהל במה , הוא שמע אותה מזמזמת שיר, וקולה היה צלול וזך, דמותה הייתה של נערה בתולית , דמות של אלה יוונית, הוא נדלק עליה ומיד זימן אותה לראיון והחתים אותה על חוזה לכמה שנים, משם הדרך הייתה סלולה להתקדם כזמרת. הוא , ריבי, גם חשק בה והיא רק בת 16, כל פעם שלקח אותה לבמה או לאולם לשיר , הוא התקרב אליה יותר ויותר עד שאמר לה בפשטות , "את תהיי שלי אחרת את תלכי לרחוב" , היא נעתרה, רצתה להתקדם ולהביא פת לחם להוריה, לא ידעה מה צופן לה העתיד ברגע שהיא הסכימה להיות שלו.

הפעם הראשונה שלה הייתה במשרד של ריבי, הוא הפשיט אותה וחייך כשראה את פניה מתעוותים ורעד קל עובר בכל גופה, היא לא ידעה איש בחייה הקצרים, והוא גבר נאה וצעיר אך בשבילה הוא נראה מבוגר, הוא משך את תחתוניה והיא אחזה בידה בקצות התחתונים כאילו מסרבת לפשוט אותם.

"מה את פוחדת, אני לא אכאיב לך" אמר וחייך שוב

היא לא השיבה רק רצתה לברוח אך גופה קפא כגוש קרח והיא עצמה את עיניה שלא לראות את החיוך המבזה של ריבי. היא טיילה בדמיונה בגינת ירק ופרחים , נושמת את ריח הוורדים ואמא מחבקת ושומרת על פרי ביטנה.

היא לא ראתה אותו פושט את בגדיו וכל שריריו המנופחים פרצו החוצה, עיניו הכחולות הביטו בגוף הצעיר של דלילה, בעיניה העצומות ובדמעה אחת שגלשה אל תוך שיערה הבהיר ונטמעה בו. הוא העביר ידו על כל פיסת עור שלה וסיים בליטוף פניה היפות של דלילה.  

משסיים שלח אותה לדרכה לא לפני שהזהיר אותה לבל תפצה את פיה אחרת דמה בראשה.

דלילה דיממה כל הלילה ולא אמרה דבר לאימה, בבוקר התקלחה והמשיכה לעזור להוריה בעבודותיהם.

היא הייתה של ריבי, איש לא היה יכול לגעת בה, כולם ידעו שהיא שלו.

לימים קיבלה את העבודה בפאב כזמרת קבועה, ריבי היה בטוח שאף אחד לא יחזר אחרי דלילה בלי שהוא ידע על כך, וכשמישהו ניגש אליו וביקש לבלות עם דלילה לילה אחד, הוא היכה אותו וסילק אותו מהמקום.

בפאב היו גברים שחשקו בדלילה ותמיד הובילו אותם אל ריבי, פעם אחר פעם זה פתאום זה מצא חן בעיניו, הוא חשב להרוויח כסף בעסק כזה, להשקיע בעוד עסק, ולא חשב על דלילה בכלל.

כך הוא העביר לה לקוחות כל לילה, אל הבניין עם החלון האדום.

הוא ידע שהיא פוחדת ממנו לכן לא תמיד עקב אחריה. במעט הכסף שהיה לה היא התקינה יום אחד מצלמות נסתרות בדירתה.

ריבי לא ידע מאומה.

רחלי גבאי

המשך יבוא

תגובות

שמואל כהן / ריבי הפך להיות הסרסור של דלילה / 12/01/2022 04:17
גלי צבי-ויס / הדמיון / 12/01/2022 06:57
רחל בנגורה / אוי סיפוריך המרתקים, על הזונות והגברים השפלים / 12/01/2022 08:53
רחל בנגורה / תודה רחלי אהובה / 13/01/2022 18:56
יקיר (יקי) דסא© / מצמרר סיפורה של דלילה... המתח גובר. / 12/01/2022 10:45