סיפורים

עקדת יצחק נוסח חדש פרק 24

פרק 24

עקדת יצחק נוסח חדש

העימות

באפלולית הלילה הברקים האירו את הבקתה באור מכושף של סיפורי אגדות, היא נראתה כמו דלעת רקובה שהתולעים יצרו בה פתח הקורא לחיות הבר לטעום ממנה. התנים לא התקרבו רק יללו בצווחות הקוראות לחבריהם להתרחק מסכנה. הגשם פסק ואור ירח חוור האיר חלושות את הבקתה.

עלי חש בסכנה ולא עזב את הזוג והמקום, הוא עמד כמו הסוריקטה בגן החיות השומרת על הקבוצה ועומדת כזקיף מעל. יריב חיבק את יוכי וניגב את פניה מהגשם והדמעות, שערה היה רטוב וגם בגדיה נצמדו לגופה והבליטו את חמוקיה. יריב היה שרוף מאהבה, איך יתעלס איתה כאן בבקתה והוא מדיף ריח של ביוב, והיא בת הטובים עם ריח הפרחים בגופה , איך היא תדבק לאיש המצחין הזה, חשב ודמעה אחת זלגה מעינו. יוכי נצמדה אליו ודבר לא הפריע לה לאהוב את האיש שידע להעניק לה רגעי אושר שאיש לא ידע לתת לה.

הם פרשו לפינה נסתרת וצדדית בבקתה ואהבו בכל נפשם, היא סיפרה לו הכול והוא בכה ואהב , בכה ואהב, והיא ניגבה לו את הדמעות ואהבה כל פיסת עור בגופו המצחין. כמה חשקה בו כשהוא לא שתוי, כמה רצתה בו ברגע זה.

מאיר ישב בתוך השיחים עם האקדח בידו והביט מסביב, באור הירח הקלוש שמדי פעם עננים כבדים כיסו אותו, ראה את עלי שומר על הבקתה.

מחשבותיו נעו בין המשימה שניתנה לו לבין חייו הפרטיים היום. הוא נשוי באושר עם שלושה ילדים , הוא הלבין את כספו וחי כמו מלך, איש לא שואל על  עברו, אז למה לו להסתכן שוב בשביל ארנון, מה זה ייתן לו, חשב ותכנן מהלך אחר שירצה את ארנון ובזה יתרחק מכל הסכנות.

הוא קרא לעלי בלחישה להתקרב אליו, אך עלי נזהר והזהיר את כל מי שמתחבא בין השיחים.

"עלי, אני נשלחתי על ידי ארנון אבל אני לא רוצה לעשות דבר רע לזוג הזה"

"אם הייתי רוצה הייתי כעת יורה עליכם" הוא הוסיף

אך זה לא שכנע את עלי הוא לא התקרב אליו.

"עלי, אני אעשה איתך עסקה" התעקש מאיר  

"אני לא עושה אתך שום עסקה ותלך מפה" אמר עלי נחרצות

ושרק ליריב שריקת אזהרה. יריב הבין אסף את יוכי והחלו לברוח יחד עם עלי מאחוריהם. מאיר ראה זאת ודלק בעקבותיהם ויירה . השתררה דומיה בתוך השיחים. החשכה לא נתנה למאיר לראות במי ירה .

אנחת כאב נשמעה ורשרוש שיחים.

מאיר הבין במי פגע ונס על רגליו.

 

רחלי גבאי

המשך יבוא

 

תגובות

שמואל כהן / הירייה נורתה / 07/11/2021 04:52
גלי צבי-ויס / האקדח / 07/11/2021 05:15
רחל בנגורה / אוי , הולכת להיות כאן ממש טרגדיה של טעויות / 07/11/2021 07:54
לילי א… / פרק שעומד בפני עצמו… נהדר בדימויים ובאקשן מותח !! 💜 / 07/11/2021 09:57