סיפורים

הוא לא ידע אם לקפוץ או לא / פרק ד

פרק ד'

 

הוא עמד שם למעלה , על גג המגדל ובהה .
יום יפה היה , השמש במרכז השמיים מאירה את כל הסביבה ומחממת את פדחתו, שם למעלה הכול שקט אפילו ציפורים לא עפות מעליו , אין איש לידו, הוא הביט למטה וראה התגודדות של אנשים במקום אחד שנראים כקבוצת נמלים, בדיוק תחת המגדל.
 
הוא עמד שם זמן רב, רגליו כשלו והוא התיישב על רצפת הגג.
מה אני עושה פה, חשב לעצמו, החיים הרי יכולים לשנות כיוון.
הוא ישב וחשב על אתי , איך נכנסה אל חייו.
 
אחרי הפגישה האקראית הוא המשיך לפגוש את אתי באותו מלון דרכים שבעבר הצפין סודם . אותו פקיד קבלה הכין להם את החדר, את הורד על הכרית, והוא עצמו רק כתב את הפתק לאתי.
בעודו חושב עלה באפו ריח הבושם של אתי, טעם שפתיה ורוך גופה. אז איך קרה הדבר ? הוא לא הבין.
 
הם המשיכו להיפגש והכול נשמר בסוד.
יום אחד כשחזר לביתו לא ראה את מכוניתה של דפנה, אור לא היה בכל הבית. אפלה מוחלטת.
הדאגה קיננה בליבו, מה קרה פתאום, תמיד דפנה חיכתה לו, הוא ידע את כל מהליכיה, היא הייתה מטלפנת אליו בבוקר לפני העבודה ומספרת לו על המשך יומה , אז מה קורה פה.
הוא החנה את הרכב בחניית הבית , סובב את מפתח הדירה ונכנס באפלולית בפסיעות מדודות, ליבו פעם בחוזקה, ורגליו כשלו, הוא הדליק את האור בסלון, לא היה דבר שונה שם, פנה לכיוון חדר השינה, דפנה לא הייתה שם, פתאום הבחין במעטפה על המיטה המסודרת, הרים אותה ובידיים רועדות פתח וקרא את הכתוב,
"עזבתי אותך אחרי מעקב ארוך של בלש פרטי, מצורפת קלטת המעקב, מצורף גם מכתב הפיטורים שקיבלת היום  ואת טופסי הגירושים תקבל בדואר".
 הוא עמד בקצה המגדל, הביט למטה וחשב,איך ברגע נהרס עולמו,הוא שוב הביט על נחיל הדבורים הזורם מטה ואינו נעצר, חשב מה יקרה כשיגע באדמה, איך כולם יצטופפו סביב גופתו, יביטו באבריו המרוסקים וירחמו, איך דפנה תקבל את ההודעה, האם יכאב לבבה, או האם תשמח להיות אלמנה עוד בטרם שלחה הטפסים,בעודו מהרהר בסרט חייו , שמע קול סירנה חזק .
 
המשך יבוא.... 
רחלי גבאי

תגובות

רחל בנגורה / אהה. קורית כאן פריצת דרך לכיוון סוף הדרך 🙏👏👌❤ / 24/09/2021 18:27
גלי צבי-ויס / גלוי / 25/09/2021 05:19
שמואל כהן / רגע השיא בעלילה / 25/09/2021 05:40