סיפורים

לא האמינה שזה קרה לה

היא לא האמינה שזה יקרה לה/איריס לוי /22.3.20/

עוד יום בצל הקורונה

היא ישבה במכונית השחורה המבריקה שנת 2020 שרק רכשה לפני פחות מחודש זאת הייתה שעת ערב מאוחרת קרוב לשעה עשר.בחוזרה מעוד יום של סבב פגישות כבר חלמה להגיע הביתה להתכרבל במיטה עם תה צמחים ,וספר טוב.

על הכביש המהיר הייתה תנועה ערה של מכוניות שמהירות נסיעתם נשמעה כרוח שורקת ביום חורף ,שלפתע המכונית החלה לטרטר ולהשמיע רעשים ,מה קורה מה קורה ? לא יתכן מה אעשה איך אעצור איפה? אחרי רגע התעשתה אותתה ועמדה בשולי הכביש  עם אורות מהבהבים. בעודה מנסה לחייג  לשירותי הגרר ראתה שהסוללה עומדת להיגמר ודווקא היום שכחה את המטען הנייד בפינת האוכל .בשירותי  הגרר ענו לה לאחר כרבע שעה וכשציינה את המיקום אמרו שיגיעו תוך שעה עד שעתיים. היא השעינה את ראשה על המשענת ומנעה מעיניה להיעצם גם שהשירים מהרדיו היו שקטים לשעת ליל זאת. הרעב החל להציק לה וכשפתחה את התיק שתמיד היו בו מיני נשנושים קלים מצאה חבילת קרקרים יחידה  היא החלה לכרסם כן צריך עם זה איזה כוס תה או קפה, אבל זה מה יש שוב  הביטה  במראה לראות אולי הגרר מגיע הפחד והעייפות השתלט עלייה שממולה עמדה כרכרה לבנה עם מושבים אדומים שגלגליה גדולים , אליה היו רתומים שני סוסים לבנים ויפים שכתר  נוצות  לבן מעטר את ראשם על המושב ישב  העגלון בבגד לבן וכובע שחור רחב שוליים על ראשו .הוא ירד מהכרכרה הושיט את ידו והורה לה לעלות ולשבת בלי הסוס עלתה לכרכרה שהרוח הקרירה נושפת בעורפה עוד נתן לה העגלון שמיכה משובצת לחמם את גופה. הדרך הייתה מרהיבה מסביב לשדות מוריקים ועצים בפריחת האביב  קרן שמש ראשונה החלה להפציע ולחמם את גופה הם נעצרו ,ושם מרחוק היא זיהתה אותו בגלימה מזהב והילה קורנת מעל ראשו הוא הסב פניו וחיוכו הרטיט את לבה ניסתה להניע ידיה שיבוא אליה שיעלה  על הכרכרה אך ידיה קפאו במקומם .

גברת  גברת  נקש על חלון הרכב   גבר גדול עם זיפי זקן את הזמנת גרר מה אפשר לעזור? ברתיעה קלה שפשפה את עיניה, לאחר כשעה מצאה את עצמה במיטה מכורבלת בשמיכה,  על השידה כוס תה  ובידה וספר פתוח בעמוד 130 .המכונית  השחורה המבריקה חנתה בחניה .

 

תגובות

גלי צבי-ויס / בתוך הספר / 25/03/2020 06:42
שמואל כהן / סיפור ניפלא איריסקהסו / 26/03/2020 17:05