סיפורים

אתה,

 
מחפשת אותך. כן, אותך.
 
אתה, שתדע לתמוך בי כשאני עצובה.
אני בחורה מאוד רגישה, ולפעמים לוקחת ללב דברים שנראים קטנים וחסרי חשיבות. אבל אתה תדע לזהות את אותם המקרים, ופשוט לחבק אותי ולהגיד שזה יעבור.
 
אתה, שתדע להגן עלי כשאזדקק.
לפעמים, כשארגיש מאויימת בתוך העולם הגדול הזה, אתה תהיה שם.
כשהבוס יפטר אותי מהעבודה וכשהבנק ישלח לי כל מיני מכתבים וחשבונות בסינית, אתה תגן עלי.
 
אתה, שתדע להצחיק אותי בכל מצב.
שיהיה לך חוש הומור מיוחד, שתדע לצחוק גם על דברים לא מקובלים. אולי לפעמים תקבל ממני תגובות של "די... לא צוחקים על זה...", אבל אתה תדע שאני רוצה שתמשיך, כי אתה מראה לי שאפשר להתמודד עם הדברים בצורה קצת שונה.
 
אתה, שתחבק אותי באהבה.
יש כל מיני סגנונות חיבוק. לפעמים ארצה חיבוק סוער, כזה של פרידה או געגועים. יש את החיבוק של התשוקה, עם נגיעות קטנות פה ושם, אבל בעיקר חשוב לי שתדע לחבק חיבוק נשמה. חיבוק כזה שעוטף גם את הגוף שלי וגם את הנפש, חיבוק בו עוצמים עיניים, מתעלמים מהעולם ומתמסרים לחלוטין אחד לשניה.
 
אתה, שתהיה גבר.
אשה צריכה להיות אשה, וגבר צריך להיות גבר. תדע להתנהג בטבעיות, לזרוק את הגרביים שלך איפה שתרצה, אל תתבייש להיות גבר, אל תנסה להיות ג'נטלמן רגיש, פשוט תהיה אתה, כמו שאתה, כמו שנוח לך להיות. אני כבר אתרגל...
 
אתה, שתדע לגעת.
נגיעות נעימות כאלה לאורך כל הגוף. נגיעות שיגרמו לי להרגיש כמו מלכה. נגיעות שיטיסו אותי לעולם אחר, ולפעמים נגיעות שפשוט יעזרו לי להרדם...
 
אתה, שתבין את האופי שלי.
לא תמיד פשוט איתי. רגישה, עסוקה במחשבות רבות על העולם, תמימה לעיתים, מחוברת מאוד לנפש, אוהבת את החלק הילדותי והיפה, אבל מטפחת גם את החלק הבוגר יותר. תדע לעזור לי לפתח את עצמי בדרכי הנכונה, אל תנסה לחנך אותי, לגרום לי להתבגר מהר, או לוותר על עקרונותיי או על האופי שלי.
 
אתה, שתהיה חכם.
לא מתמטיקה אני מבקשת. חכמת חיים. תדע לפעול במצבי לחץ, לדעת לקחת החלטות נבונות ולעזור לי בחלק היותר תעשייתי-טכני של החיים. תהיה הבסיס שלי, מה שמחזיק אותי בעולם האמיתי, מי שיוציא אותי ממצבים לא קלים.
 
אתה, שתכבד אותי.
לפני הכל, תדע שאני בן אדם עם רגשות, עקרונות, רצונות וצרכים. תדע לכבד את הגבולות שלי, את הקווים האדומים, לעולם אל תשפיל אותי ואל תדרך עלי.
 
אתה, שתהיה מיוחד.
מיוחד בכל דרך חיוביות שיש. מיוחד כזה... שאוכל להגיד "למה אני אוהבת אותו? פשוט כי הוא מיוחד".
 
אתה, שתאהב אותי.
תאהב אותי בתור חברה. תאהב אותי בתור אישה. תאהב אותי בתור רותם. אני מקווה שתאהב אותי אהבה אחת, פשוטה, אמיתית, כנה.
 
אתה, שתדע לקבל את מה שיש לי להציע.
תקבל אותי ואת כמות האהבה האדירה שיש לי לתת לך. תדע לקבל מחמאות, מתנות, דברים טובים. תן לי לפנק אותך כמו שאני אוהבת, תן לי לגרום לך להרגיש הכי נפלא בעולם, כי מגיע לך. יש בי יכולת נתינה גדולה מאוד, תדע לקבל אותה.
 
אתה,
שאותך אני מחפשת כל כך הרבה זמן.
אומרים שאני צעירה,
אומרים שכל החיים לפניי,
אומרים שאני רק ילדה קטנה שרוצה חבר מגניב בשביל להתגאות בו,
אומרים שאני צריכה להשקיע את יכולת הנתנינה במקומות אחרים,
אומרים שאני חיה באשליות,
 
אז אומרים.
 
זה לא משנה.
מה שחשוב זה למצוא אותך.
 
אתה, שתאהב אותי.
אתה, שתהיה שם לצדי.
אתה, שתתמוך בי.
 
אתה,
שאותך אני פשוט לא מוצאת.

תגובות