יצירות אחרונות
לאימי -לזיכרה (4 תגובות)
מרים /שירים -17/06/2026 14:54
תמי 4, תמא 38, פינוי בינוי, טה-טה-טי (איקס עיגול) (4 תגובות)
רבקה ירון /שירים -17/06/2026 14:52
מגיד עתידות (7 תגובות)
יצחק אור /שירים -17/06/2026 09:47
פִּינוֹקְיוֹ🌹🌻🌹 (16 תגובות)
שמואל כהן /שירים -17/06/2026 07:29
אַחֲרֵי בְּלוֹתִי (9 תגובות)
בבר 1 /שירים -17/06/2026 06:41
מראות וקולות כובשים את הלב (8 תגובות)
דני זכריה /שירים -17/06/2026 05:40
בדידות ידידות ....לא אישי (8 תגובות)
אילה בכור /שירים -16/06/2026 23:30
שירת הבולבולים (15 תגובות)
אריק חבי"ף /שירים -16/06/2026 22:34
שירים
אופק או אופק מדיני
אופק או "אופק מדיני"
"""""""""""""""
אבא! קרא הילד, הנה האופק.
שה ... שה.. אמר הרופא תן לי לשמוע הדופק .
אבא שואל: מה אתה רואה באופק?
אבא! אומר הילד, אני שומע את הדופק.
מה אתה רואה באופק?
מפגש של ארץ ושמים.
האם תוכל לגעת באופק?
אבא! האם תוכל לגעת בשמים?
ככל שאתקרב לאופק
כך האופק יתרחק לי
אבל תמיד אראה את האופק
אפילו אם הוא אופק מדיני
אבל לעולם לא הגיע לאופק
שה.. שה .. אמר הרופא צריך לשמוע הדופק.
הדם לא פסק לו מלזרום
זה קרה היום , אתמול ושלשום .
**************
02\5\29
גדי רוט
תגובות
גלי צבי-ויס
/
הקשבה
/
04/01/2017 06:45
גדי רוט
/
שלום לך גלי יקירתי תודה לך על תגובתך היפה והחמה שמחתי כי אהבת את השיר תודה ~love~
/
04/01/2017 19:06
גלי צבי-ויס
/
שיהיה לך ערב נעים ושבת מבורכת גדי יקר. ~love~
/
05/01/2017 15:47
יום טוב צבי
/
זה קרה אתמול או שלשום
/
04/01/2017 07:06
גדי רוט
/
שלום לך יום טוב צבי יקירי תודה לך על תגובתך היפה והחמה שמחתי כי אהבת את השיר תודה ~love~
/
04/01/2017 19:07
דויד סמוכה
/
בין האופק לדופק,החוכמ�
/
04/01/2017 18:35
גדי רוט
/
שלום לך דויד יקירי תודה לך על תגובתך היפה והחמה שמחתי כי אהבת את השיר ואת הדופק והאופק תודה ~love~
/
04/01/2017 19:09
התחברותתגובתך נשמרה |