יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
שנאה- נאהש נ א ה פתאום , באמצע קריאת ספר, קפצה לי מול העיניים המילה הזאת- שנאה- מילה שאני לא משתמשת בה כי היא הפוכה מאהבה. מילה שאני מתעבת,היא אצלי לא במחשבה ולא בחשיבה, היא מוסתרת בחשכה, טומנת בחובה טינה, מוזר לי ולא מובן כיצד מילה כל כך נאה - נולדה מתוך המילה שנאה שברוע היא מלאה? .איך הגיעה אליה ,איך היא חיה בתוכה? מילה נאה ונחמדה מסתתרת בתוך השנאה. משהו פה לא מסתדר לי. איך מילה כמו שנאה יכולה להכיל בתוכה את המילה נאה? איך יתכן? אפוא נשמע דבר כזה? אה. אולי כי בעברה היא היתה אכן נאה ואנשים השתמשו בה למטרה רעה וכך הפכו אותה לשנואה? ושמא בגלל שכאבה לנאה השן.? ואולי כי הנאה אכלה בשר נא? כך או כך זה ממש מוזר בעיני ולא מובן, לכן ברגע זה אני שולחת אותה מכאן. לאן שהיא שייכת ,כי לפה בטח לא, כי כאן יש מקום רק למילה נאה ולמילה אהבהתגובותהתחברותתגובתך נשמרה |