יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
תגובות בהשראת הנושא לדיון--מוקדש לגליתגובות .תגובה - מילה מופלאה שיש בה תובנה מילה שמרבים להשתמש בה הכותבים והקוראים בהנאה. יש והקוראים סמויים, לא מגיבים. וזה בסדר כי כך הם בוחרים. ויש שמגיבים מחמיאים ותמיד יש עימם מילה טובה על הכתובים ועל הכותבים. מילה עם משמעות רבה, מילה מדרבנת ומאתגרת. יש בתוכה גוב אריות ובו אריה קטן עם גבות עבות כשהוא צמא שותה הוא מים מגב שנמצא לא רחוק מהגוב ואם הוא רעב יש תמיד תות בהישג יד. אפילו תג מחיר יש, כתוב על המילה ."הגב לי ואגמול לך בתגובה" אך לפעמים יש בג בתוכנה, לא נקלטת התגובה ואז מישהו נעלב ויותר לא מגיב וחבל. אבל לא נורא ,כי לא רחוק משם נמצאת גת ובה אפשר לשתות כוסית יי'ש ולנשנש זיתים. .תגובות מילה מהמשובחות ועכשיו חברים נא להגיב בהתאם . תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |