יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
שירים
גאווהגאווה אומרים גאווה יש בעולם- היכן היא? אז ככה במה אני גאה? ,גאה על שנולדתי בעירק, מורשת יהדות בבל
המפוארת-האם ביקשתי להיוולד שם? גאווה על שנולדתי להורי- , האם אני
בחרתי אותם?לא , אבל אני גאה מאד בהורי שגידלו אותי באהבה. אני גאה על היותי יהודיה- האם שאלו אותי אם אני רוצה? מרגישה גאווה רבה על היותי ישראלית- האם שיתפו אותי בהחלטה לעלות לארץ
ישראל? אבל היום אני גאה להיות שייכת לעם ישראל,- כי - היום- זה מבחירה - מכיוון שעל אף כל התחלואים והצרות , אני חושבת שהוא עם נפלא, אני גאה להיות אישה על אף שלא מבחירה ,פשוט נולדתי כך.. ואני גאה מאד על האמהות שלי, עליה לא הייתי מוותרת לעולם, כי, לדעתי, זכות גדולה נפלה בחלקי להיות אמא.. אבל ,אני הכי גאה בעולם זה מהמשפחה שבניתי והקמתי- כי את זה אני יצרתי ובזה השקעתי את מיטב
שנותי.ועדיין., גאה על מה שאני ומה שבי, לטוב ולרע, כי
בזה יש לי חלק.. גאה במה שהגעתי בחיי גם אם זה לא הרבה. תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |