יצירות אחרונות
יתכן ואחזור לכתב שירים (2 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -26/06/2026 13:15
חיים ואהובים (1 תגובות)
דינה קגן /שירים -26/06/2026 11:34
רְגָשׁוֹת🌹🌻🌹 (2 תגובות)
שמואל כהן /שירים -26/06/2026 10:15
שִׁיר הָרוֹקֶמֶת בֵּין הָעִתִּים (3 תגובות)
אביה /שירים -26/06/2026 07:20
דקיקות וחזקות (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -26/06/2026 06:02
בָּלָק רוֹקֵם תָּכְנִיּוֹת/ מאת: אהובה קליין (c) (4 תגובות)
אהובה קליין /שירים -26/06/2026 00:26
טקס השקה של סיפרו של יצחק אור "מלאכים מעל ביתי"🌹🌻🌹 (13 תגובות)
שמואל כהן /הודעות -25/06/2026 23:43
בחירה אישית (3 תגובות)
נורית ליברמן /פוסטים -25/06/2026 21:30
שיר השבוע - לצייר את החלום! (7 תגובות)
עליזה ארמן זאבי /שירים -25/06/2026 21:29
המפוטר ההגיוני (3 תגובות)
jakuper /סיפורים -25/06/2026 19:00
סיפורים
זוהר- מעניקה באהבה לויקי הזוהרתזוהר ילדה, כבת עשר, גינגית עם עיני תכלת זוהרות , וחמודה עד מאד, כשמה כן היא, זורחת וזוהרת עם גומות כן וחיוכה המקסים. עם זאת היא ילדה זהירה מאד, הייתי אומרת זהירות מוגזמת., תמיד ומכל דבר היא נזהרת. מיום שנולדה אמרו לה -זוהר,היזהרי שלא תפלי, היזהרי שלא ושלא.. אז היא למדה שצריך להיזהר ולכן מהכול היא נזהרת, כולם אומרים לה שהיא זוהרת אך היא לא מבינה ממה ובכלל מה הקשר בין שמה-זוהר לבין זהירות? למה קראו לה זוהר ? שם כזה זוהר העניקו לה ולא מבינה , האם בגלל הזהירות או בגלל הזוהר? ומה גורם לה לזהור, האם זה השיער האדום שלה? היופי? היא בכלל לא חושבת שהיא יפה, סתם ג'ינג'ית, או אולי בגלל שתמיד היא צריכה להיזהר, כי יש לה מין אופי כזה זהיר? ובכלל ,אני לא מבינה,, אמרה יום אחד זוהר לאמה זוהרה, מה הקשר בין זהירות לבין זוהר? למה הם מאותו שורש?. "הרי הירח זוהר בשמיים ואני מה ? אני כמו הירח?" זוהר היתה מבולבלת ואז היא קמה לקחת לימונדה וכמעט מעדה- היזהרי, קראה אמה בקול, שוב היזהרי? די נמאס לי להיזהר ולהיות כל הזמן זהירה. אז מה אם אפול? אני יכולה לקום בחזרה, כך ענתה זוהר בכעס לאמה.. זוהר הלכה לכיוון הדלת ואמרה -אמא, אני הולכת . לאן? שאלה אמה. ליזהר, חבר מהכיתה , טוב ,ענתה אמה אך היזהרי בדרך, עד מעט חושך ואל תחזרי מאוחר. אל תדאגי, הירח יזהר ויאיר לי את הדרך, זוהר יצאה וטרקה אחריה את הדלת, הפעם בחוזקה , הפעם היא לא נזהרה, שתשמיע רעש, חשבה, די עם ה- זוהר תיזהרי, אני לא נזהרת יותר ודי. לראשונה זוהר חזרה הביתה בחושך, בחושך לבדה, לאור הירח והכוכבים שיחד זרחו ואת הדרך האירו לה. ובדרך פגשה את הגחלילית שבחושך זהרה, אני איתך זוהר, את לא לבד, אמרה וזרחהתגובותהתחברותתגובתך נשמרה |