סיפורים

טור 8 - 64



כמאמר שירם של הביטלס, אימי חגגה השבוע 64 והרגשתי שהגיע הזמן לסגירת חשבונות עם האישה שבזכותה אני קיים.
לפני שנתחיל וכדי שתבינו אותי ואת מצוקתי אני חייב לשאול מי פה ילד יחיד ?
אם את או אתה אמרתם אני, שתדעו שאני כל כך מזדהה איתכם ומשתתף בצערכם ואני גם משוכנע שאתם תבינו אותי הכי טוב. אגב אם בא לכם אח"כ אפשר להחליף פרטים ולהקים קבוצת נפגעי ילדים יחידים אנונימים. אני בטוח שיהיה נורא מרגש עם דגש על המילה נורא, איום ונורא.
איך אני אצייר לכם את 28 שנות התמודדותי (ולא אני לא מדבר על שנותיי הראשונות כי בואו נודה באמת הם לא ממש נחשבות. בכל זאת לבכות היה חלק בלתי נפרד מתפקידי כתינוק בצבא הערסל).
בהתחלה אין לך דאגה בעולם ואתה חיי במין תמימות לא מודעת, אבל מגיע איזשהו שלב שבו אתה קולט שאיך נאמר זאת במילים עדינות - הלך עלייך. וגיבורים וגיבורות שלי באמת הלך עליי כי נפלתי חזק - נפלתי על אמא רומניה עם נגיעות פולניה פורטה פורטה. פתאום אתה קולט שאתה לבד. אין אחים ואחיות להפיל עליהם קצת מהתיק וכל הפוקוס הוא עלייך. בערך כמו באח הגדול רק שכאן המצב הרבה, הרבה יותר חמור וכשבפינה הימנית אתה מביט שבפינה השמאלית נעמדת מולך רומניה פולניה במשקל נוצה עדיף כבר לוותר כי בקרב הזה אתה הולך להפסיד בפאקינג נוק-אאוט.
אם יש משהו שמשגע אותי בדרך קבע ובאמת גורם לי לקלל בלב את ממציא הפלאפון והטלכארט והאסימון זיכרונם לברכה, הוא הרצון התמידי שלה לדעת איפה אני נמצא בכל זמן נתון.
תתקשר כשאתה יוצא, תתקשר כשאתה מגיע, תתקשר כשאתה עולה לאוטובוס, תתקשר כשאתה יורד ממנו, תתקשר לפני השיעור ואחריו תתקשר, תתקשר, תתקשר. די חאלס !!! מספיק עם כל הכאב ראש כאב ראש הזה. אפילו בחורה נותנת קצת ספייס. מה הצעד הבא ליידע אותך לפני או אחרי ש...
בקיצור המצב מצוקתי ואני מנסה למצוא בדחיפות את פתח המילוט. אני בכלל גם התחלתי לעבוד על חקיקת הצעת חוק שתפעל על טהרת שיטת הממשל בארה"ב. אתם חייבים לסמוך עלי בקטע הזה וערוץ 2 ו-10 תקשיבו כי זה יכול להיות אחלה פורמט:
לוקחים תינוק רגיל ככל התינוקות ונותנים לו לחיות ככה בסבבה עם המשפחה שלו ככה עד גיל 10 שם בערך הוא כבר יקלוט לאיזה משפחה הוא נפל ואז בום הולכים לבחירות.
המשפחה הנוכחית תתמודד מול משפחה נוספת על ליבו של הילד שם הם יפרסו את משנתם ללמה הילד צריך ללכת עם הלב ולבחור דווקא אותם ואחרי תעמולת בחירות מלאת יצרים הילד יבחר את גורלו ל-4 שנים הקרובות. כל משפחה תוכל לאמצו לפרק זמן של גג 8 שנים ואז הוא יוכל לבחור להיות בן של אחת מ-2 משפחות שונות לגמרי. ככה הילד או הילדה ממש לא יוכלו להתלונן ואם המצב יהיה כל כך חמור נלך לבחירות מוקדמות, אבל זה יקרה רק במקרים קיצונים בלבד.
נראה לי מגניב אם יקראו לתוכנית "משפחה לבחירה". אני אומר לכם יהיה לזה רייטינג מטורף.
ובחזרה למציאות הרחק הרחק משלל הפנטזיות שעוטפות את עולמי, ישנו משפט שמארק טווין אמר על אימו והוא מאוד נכון בעיניי ואני סבור שהוא יהיה כך גם בעיניכם "לאמא שלי יש הרבה בעיות איתי, אבל אני חושב שהיא נהנית מזה". אין הורים מושלמים ואין ילד שלא גורם צרות ככה על הדרך. זה רק טבעי כי ככה מסתובב לו העולם ואחרי הכל ולמרות הכל צריך לזכור שאמא יש רק אחת וטוב שכך, אחרת היינו מאבדים שפיות בשלב הרבה יותר מוקדם בחיינו. ועכשיו במלוא הרצינות אמא המון, המון מזל טוב עד 120. שתדעי רק בריאות ואושר ואני ימשיך לעשות כל שביכולתי לשמח אותך בדרכי שלי

מאחל מכל הלב
נסי

תגובות