סיפורים

טור 5 - 70/20/10


זהו אנחנו ביומו השני של מבצע "חוזרים לשפיות". 8 ימים בהם חשבתי שזהו אני הולך לאבד את השפיות באופן סופי ומוחלט. לאן שלא הלכתי הם רדפו אחרי.
הלכתי לשירותים מצאתי את יונית, הלכתי למטבח נתקלתי בקושמרו, רצתי לסלון ובום רוני דניאל, ברחתי לחדר גיא זוהר ותמר איש שלום חיכו רק לי, יצאתי לרחוב ו... על מי אני עובד ? במצב כזה אני לא יוצא החוצה.
בקיצור חדשות 24/7 זה יותר מידי גם ככה יש לנו את המאדר פאג'ר האלה על הראש של כולנו.
ואם נהיה רצינים לרגע עברנו 8 ימי פחד, 8 ימים בהם הרגשנו שבויים במדינתנו כשבאמת אין לאן לברוח.
אין לי דרך לתאר את מה שאני מרגיש למרות שמילים כמו כעס , ייאוש ואכזבה עמוקה די יכולים למצות את תחושותיי ויותר מכל זה מרגיש לי כמו שידור חוזר, כמו דז'ה וו של הבטחות רבות, של תחושת גאווה זמנית רק בשביל להזכיר לכולנו שאנחנו כן מ-פ-ח-ד-י-ם.
איך אפשר להסתכל לתושבי הדרום בעיניים ולהכריז על הפסקת אש ? אה ותודה למבצע שצירף את גוש דן לסטטיסטיקה - גם כן מבצע. נשבע לכם עבדו עלינו.
מאז הפסקת האש המדינה מחולקת ל- 70/20/10 ולא , לא מדובר כאן בגזרה חדשה וחלופית
ל- 60/90/60. מדובר כאן בתחושות הציבור ביום שאחרי.
שבעים אחוז חשים מבולבלים, נבגדים. איך לעזאזל החלטתם על הפסקת אש ? ביום שלא רק אנחנו "מתברכים" בגשם של טילים, אלא בנוסף לכל אחרי פיגוע אתם הולכים על הפסקת אש ?
אתם מקשיבים לדעות של עצמכם ? איך נטשתם אותנו ? איך נטשתם אותם ? איך לעזאזל כל מלחמה ביישורת האחרונה היא כמו הפרק האחרון של הסדרה ?
כל העונה היינו במתח מרותקים למסך בשביל זה ? לא ייאמן איך הפרק האחרון בסדרה הוא המאכזב מכל.
וגם לוקח לכם להתארגן לפחות 4 שנים עד העונה הבאה ומעונה לעונה אתם פחות ופחות מקוריים ופחות ופחות אמינים.
שמישהו כבר יחליף את הכותבים של הסדרה הזאת.
עשרים אחוז דווקא מבסוטים. אפשר לחזור לשיגרה גם ככה זה מתיש לראות את הכתבים מנומנמים מבוקר עד לילה על המסך שלי. כמעט נרדמנו בגללכם ואם היינו נרדמים באמצע צבע אדום ? אני לא בטוח שהיינו חולמים חלומות ורודים.
ככה הכי טוב - אתם חוזרים לישון , אנחנו חוזרים לעבודה והילדים תודה לאל חוזרים לגנים ולבתי הספר. כמה רעש הם עושים, יותר גרוע מאזעקה בחיי.
וכמובן יש את העשרה אחוז הנותרים שהם לא לפה ולא לפה - אפאטיים.
הם כבר הפסיקו להגיב מזמן וזה לא שהם אשמים להפך. כשאתה חיי במדינה שמחרבנת עלייך מכל כיוון כמה אתה יכול להגיד שזה מזל טוב ? הרי מדינה היא לא יונה ובואו נאמר שהאקט הזה הוא לא בדיוק סמל לשלום נכון .
ועכשיו אוטוטו כאילו כלום לא קרה כולנו חוזרים למירוץ הבחירות ואני חושב שהגיע הזמן להכריז על הצטרפותי למירוץ.
בבחירות הקרובות הצביעו למפלגה שלי  - מפלגת "אין עתיד". אני לא אשקר ואומר לכם שהכל יהיה טוב אם תבחרו בי להפך אני מבטיח לכם את האמת.
מצב האומה על הפנים (המצב עצמו , התוכנית מצוינת) אין לנו ארץ נהדרת כי הרסו לנו אותה יותר מידי והבחירות הקרובות לא ישנו דבר - לא לי ולא לכם.
התוצאות ידועות מראש, המשחק מכור והכל קומבינה אחת גדולה.
לסיכום גיבורים וגיבורות שלי חשוב יותר מכל שתשמרו על עצמכם וגם אם הפסקת האש נראית לנו או לא מי יתן ונתבדה כולנו ונוכל סוף כל סוף להנות מקצת שקט.

תגובות