סיפורים

שקיות זבל

הלכתי לקנות שקיות זבל חדשות וגדולות, בזמן האחרון אני צריך הרבה. נכנסתי לסופר, לקחתי חבילה, הלכתי לשלם בקופה וגילתי שאין לי כסף, נו ברור. "בבקשה, אני אחזיר לך מחר על הבוקר!" ניסתי לשכנע את המוכרת אך היא בחיוכה הצר והמרושע אמרה לי: "לא אדוני, אתה מעקב את התור. שיהיה לך כסף תחזור." זרקתי עליה את חבילת השקיות וצאתי מהסופר עצבני. שלא תתעסק איתי הזונה הזאת! היא לא מכירה אותי! אבל מה אעשה עכשיו, בעוד כמה שעות אני אצטרך לפחות שתי שקיות גדולות. הלכתי על המדרכה כשאני מתוסכל עוד יותר על העולם ועל המצב שבו הגעתי כשלפתע אני רואה כמה עובדים של העירייה עם חולצות ירוקות מרוקנים פחי זבל חומים וגדולים מהזבל שלהם ושמים בהם שקיות חדשות. לאלוהים יש חוש הומור אכזר. עקבתי אחריהם, ובכל פעם שהם שמו שקית זבל חדשה אני הוצאתי אותה מהפח ולקחתי אותה לעצמי. רצתי אחריהם במשך חצי שעה עד שהצלחתי לאסוף לעצמי שבע שקיות זבל חדשות, והכי חשוב, ענקיות.

 

שבתי לדירתי שנמצאת ליד פארק הירקון והתחלתי לעבוד מהר. אבריו של השליח מהוט שבא לנתק אותי מהחברה בכוח היו שרועים על כל הסלון שלי. ובעוד חצי שעה ההוצאה לפועל תבוא והם לפחות שתי אנשים. מזל שיש לי שקיות. הכנסתי מהר את כל האברים של השליח מהוט ושמתי אותם בחדר השירותים הקטן.

לפתע דפיקות בדלת. לא יכול להיות, בדרך כלל השליחים האלה מאחרים. הצצתי בעינית וראיתי שזה שוטר. הוא הביא כמה אגרופים לדלת שלי שוב וקרא "יהודה!" בשמי. הסתכלתי סביבו וראיתי שהוא בא לבד. הכנסתי אותו, הוא היה שוטר שמן ולא הפסיק להזיע. "אתה יהודה עמיחי?" שאל אותי וריח רע יצא מפיהו "כן," השבתי "היית לפני עשר דקות בסופר וזרקת על המוכרת משהו. ראיתי אותך, הייתי גם בתור." "אוקיי ו..?" שאלתי "אני רוצה שתבוא איתי עכשיו להתנצל בפנייה לפני שהיא מגישה נגדך תלונה," הוא אמר לי ואני חשבתי שבשביל הגודל שלו אני אצטרך לפחות שלושה שקיות ענקיות. "אוקיי, אוקיי. אין בעיה, אני רק צריך להוריד את הסיר מהגז." אמרתי לו. השוטר נכנס בינתיים לדירה והתחיל להסתכל סביבו. אני הלכתי למטבח, הוצאתי את המסור החשמלי שלי מהמגרה, גבו היה אליי. התקרבתי אליו לאט, לאט. התנעתי את המסור, הוא הסתובב והסתכל עלי בבהלה וניסה להוציא את הנשק שלו אך זה היה מאוחר מידי כי להב המסור הייתה עמוק בתוך הבטן הענקית שלו.

ארבע שקיות זבל הייתי צריך בשביל השוטר הענק הזה. זה אומר שנשארו לי רק שתים, מקווה שהחבר'ה מההוצאה לפועל לא גדולים כל-כך כמוהו.

 

אין מה לעשות, האנשים האלה הם רק שליחים של כל אלה שרוצים להפריע לי בשגרת החיים, וזה ידוע שתמיד השליח הוא זה שנפגע. אבל נפגע תמיד אחרי האזרח הקטן,

ואני רק השקית, אבל הם, הם הזבל שנמצא בי.

תגובות