סיפורים

קטע מאמצע של..


חברים יקרים, הרבה זמן לא העלתי לצערי לאתר קטע שלי מאין ספור סיבות (השראה, עבודה, להביא לעצמי שקט כתיבה מבלי שאצפה לטוקבקים וגם כי רוב הסיפורים שלי אינם מובנים כי הם חלק מספר אחד שלם)
אז הנה לכם קטע מאמצע סיפור שאני כותב עליו בימים האחרונים

~~~~
 

זה היה בעתיד הרחוק, הסיגריות החלו לעשן את האדם. הכל בגלל מדען אחד בשם הרצל שטיין שהחליט לעשות את הסיגריה החכמה ופיתח אצלה מנגנון מיוחד שאמר לאדם שצרך אותה כמה רעלים וכמה נזק היא עושה לגוף האדם. בהתחלה כולם חשבו שזאת עוד תוכנית יצירתית של הרשות למלחמה בסרטן ומשרד הבריאות נגד הסיגריות ואז רק אחרי שנים באחת התוכניות התחקיר בטלוויזיה התברר שהכל לא יותר מקונספירציה של תעשיית הטבק שרצתה לעורר עניין "בסיגריות החכמות" ושאנשים יעשנו יותר.

מהר מאד התפתחה האינטליגנציה המולקולרית של הסיגריות בשל זה שהן היו מוכנסות לפי האדם ובכך מקשיבות ומבינות לאט לאט את שפת האדם. וכך, עם השנים הסיגריות החלו להשמיע קולות, התחילו להיות מינים לסיגריות (זכרים- 'קאמל', 'יונסטון' , 'נובלס'. נקבות – קיס) לאט, לאט התחילה להם אינטליגנציית הדיבור וגם הם הפכו להיות יותר גדולות וחכמות מבני האדם שהיו רוב מועט לעומת אותן סיגריות שהחלו גם ללכת ולפתח ציוויליזציה חדשה ומתוחכמת יותר מבני האדם ואז הם כבשו את הארץ והחלו לעשן את בני האדם אשר לא היה להם סיכוי מול אותם טריליוניי סיגריות ענקיות. היו להם בתי ספר, מוזאונים, פארקים, בילויים, וכמובן החיי מין שלהם היו מעולים. אבל יותר מכל, הסיגריות אהבו ושנאו כמו בני האדם לעשן, רק שהפעם הם עישנו את בני האדם. הם היו קונים את בני האדם בקיוסקים מכניסים את רגליהם לפיהם הענק, מדליקים להם את הראש ומעשנים אותם, בדיוק כמו שבני האדם עישנו פעם אותם – את הסיגריות. וכמו לבני האדם שהיה אסור לגעת בסיגריית הסם גם לסיגריות היה אסור לגעת בסוג אחד של בני אדם הסוג התינוקי. כן, הסיגריות הוציאו חוק האוסר לעשן תינוקות אדם בגלל שהדם והנפש שלהם נקיים מידי מהרוע הסורר ברחובות וגורמים לסיגריות שמעשנות את התינוקות להזיות לא ברורות....




תגובות