סיפורים

לכלב שלי קוראים חתול - חלק ג' (המתוקן)


חלק ב'

http://www.galiwords.com/Show_Chosen.asp?DynamicContentID=74723


רצתי מהר מאד במעלה המדרגות, נכנסתי לדירה ולא היה סימני חיים לחתול ולטלי "טלי?! חתול?!" צעקתי והלכתי לבדוק אם הם בחדריי השינה אך הם לא היו. שמתי על עצמי את המכנסיים והחולצה שהיו זרוקים בחדר השינה שלי, שמתי קפקפים ורצתי מהר מאד למטה לחפש אותם.כבר עשר בלילה ואין סימני חיים לשני אלה, הלכתי לכל מקום אפשרי שהם יכולים להיות בו. כמובן שנסתי מספר רב של פעמים להתקשר לפלאפון של טלי שהיה מכובה.

כבר שתים - עשרה בלילה ומצב החיפושים שלי לא השתפר, אפילו נסעתי לביתה של טלי שהיה ריק מחיים. חזרתי לבניין אחרי עוד קצת חיפושים ברגל ואני מריח לפתע ליד פח האשפה הירוק הנמצא בפינה חשוכה ליד הבניין שלי ריח של נבלה, אני מתקרב לאזור מתוך התעניינות ואני רואה שזאת נבלה של כלב, אני מתקרב עוד יותר וכל פניי הכלב היו כבר חצי אכולים ותולעים קטנות וורודות ושורות של נמלים שועדים את כל גופו. שמתי את מרפק ידי על אפי בשביל לא להקיא מהסרחון, לקחתי גזע של עץ שהיה מונח ליד וסובבתי את הכלב לצד השני ולפתע החצי השני של הכלב היה מוכר מאד. "דיסק!!" צעקתי בקול. זאת 'דיסק' הכלבה של קרן שנשכה אותי. אני לא מאמין שהיא מתה ועוד השכנה זרקה אותה סתם ככה ליד הפח. היא בטח מתה מכל הניסויים האלה שקרן ערכה בה! אני חייב לגשת אליה שתוציא אותי מהמצב הזה שהיא הכניסה אותי אליו. הסתובבתי מהנבלה והלכתי לכיוון חדר המדרגות ובכניסה אליו אני רואה שעל הרצפה מרוסק סלולר כחול, אני נגש אליו, מרים אותו ואני רואה שזה הסלולר של קרן! מה קורה כאן לעזאזל?!. רגע, יש עוד מקום אחד שלא חיפשתי בו את קרן וחתול וזה הגג!  רצתי מהר במעלי המדרגות עד שהגעתי לקומת הגג שהדלת הברזל הצהובה חסרת הידית שלו הייתה פתוחה לרווחה. נכנסתי בשקט לגג ורגליי ריסקו שברי חלון שבור שעשו רעש, לפתע שמעתי את נשימותיו החזקות של חתול, הגג היה מלא בלשלשת ואנטנות גבוהות וחלודות ודודי שמש גדולים היו בכל מקום. "חתול? טלי?" שאלתי והלכתי מהר בעקבות הנשימות הכבדות והמהירות של חתול. כמעט מעדתי מכבל אדום שהיה שרוע בין שתי אנטנות כשבאתי לגשת מאחורי דוד שמש שהיה מונח על בטונדה גדולה שמאחוריה הנשימות של חתול אותי הובילו.

 טלי הייתה שרועה על הרצפה כשהיא שכובה על הבטן ולא הפסיקה למלמל לעצמה דברים וחתול יושב מולה עם הלשון בחוץ וריר מלשונו נוזל על ראשה של טלי והוא לא מפסיק להתנשף חזק "טלי?" נגשתי אליה בשקט ובעדינות, ואז התקרבתי אליה וישבתי לצידה "אני לא מאמינה, לא מאמינה, לא! לא!" שמעתי אותה לחושת "טלי, בואי אני אקח אותך הביתה" אמרתי לה ותפסתי לה בחולצה "עזוב אותי!" היא אמרה והרימה את ראשה ופנייה ועיינה היו אדומים וכל מיני אבנים קטנות ולכלוך מהגג היו מוצמדים על מצחה "בואי טלי.. אני אקח אותך לבית" בשקט אמרתי לה "אתה לא! תיגע בי! אתה מוטציה!" היא צעקה "טלי עזבי אותך שטויות!" צעקתי עליה ומשכתי אותה חזק מהחולצה והרמתי אותה בכוח "עזוב אותי!" היא אמרה  והעיפה את ידיי "אני יודעת לקום לבד!" היא אמרה וקמה לגמרי ויישרה את הגב "טוב עכשיו בואי הביתה" לא רוצה הביתה! אני רוצה למות" היא אמרה ואז שוב פעם אמרתי לה "דיי לדבר שטויות" "לדבר שטויות?! אתה פה עובר דרכי תרתי משמע באמצע סקס ואז אומר לי 'דיי לדבר שטויות'?!" שתקתי, לא ידעתי מה להגיד. חתול בינתיים נשאר באותה הפוזה, הסתכל על הרצפה ולא הפסיק להתנשף בצורה מוזרה "תראי טלי..." אמרתי לה "בואי נשאיר את זה בנינו" "ברור שזה יישאר בנינו, כל מי שאני אגיד לו מה קרה יחשוב שאני השתגעתי!" היא אמרה והחלה לצחוק ולמתוח את פנייה ולהסתכל על הירח "אההה!!" היא צעקה לפתע והבהילה אותי ואז החלה לרוץ ואני רצתי אחריה "טלי תעצרי!" אבל טלי לא עצרה והמשיכה לרוץ ישירות למעקה הגג עד שעמדה על הקצה שלו ואני נעצרתי מולה, טלי הביטה עליי בפנייה שהיו חיוורת ואדומות. החל לרדת גשם וסופת רעמים התחילה משום מקום ואז טלי אמרה "הלוואי ויכולתי לזכור את מה שארצה כל חיי לשכוח" "טלי רדי משמה! התחיל גשם את תחליקי!" אבל טלי לא הקשיבה לי ואז הושיטה את יידה לפנים "טלי לאא!!!!" צעקתי והיא עצמה עיינה, לקחה צעד אחורה וקפצה מהגג תוך כדי זה שידיה פרוסות לפנים וענייה עצומות ואני רצתי למעקה וקפצתי אחריה אבל תוך כדי זה שאני בקפיצה אני מרגיש נשיכה חזקה במכנס ומשהו חזק תופס אותי ואז אני שומע את הגרגורים של חתול "חתול עזוב אותי!!" צעקתי אך חתול לא עזב ואז שמעתי את ה"בום" מלמטה והבנתי שיותר את טלי אני לא ייראה "עזוב אותי חתול!" צעקתי והלכתי אחורה "למה?! החזקת אותי?!" צעקתי עליו ונפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות, אחריי כמה רגעים שמעתי אמבולנס מגיע למטה ואחריו ניידת משטרה, חתול התחיל להשתגע ואז ברח מהגג וירד במדרגות ואני ירדתי מהר אחריו.

 הגעתי לכניסת הבניין כשלצידו עמדו השכנה החד הורית ובידה היא חיבקה את הילד שלה שהיה עדיין בלי חולצה והיא מסתירה מעיניו את המחזה הנורא שנשאר מטלי שהייתה מעוכה לחלוטין ושלולית של דם הייתה סביבה וסביבה היו שוטרים ואנשי מד"א "מה קורה פה? מי מת?" שמעתי לפתע את קולה המוכר של קרן מאחוריי. הסתובבתי אליה, קרן הייתה לבושה בחולצה לבנה עם פסים כחולים ועם אותו טייץ שחור ושערה הבלונדיני היה פזור "זה הכל בגללך!!!" צעקתי עלה ודחפתי אותה "מה, מה, מה אתה רוצה ממני?!" "יא בת זונה! בגללך טלי מתה!!" צעקתי על קרן "מי זאת טלי?" היא שאלה "בגלל הניסויים שלך על הכלבה שלך שמתה!" אמרתי לה ואז הוספתי "טלי מ-ת-ה!!" "במה 'דיסק' אשמה?" קרן ההזויה הזאת אמרה "במה היא אשמה?! בזה שמאז שהיא נשכה אותי אני עובר דרך קירות!" קרן צחקקה ואז אמרה "כן בטח ואני 'סופר מן', אתה לוקח יותר מידי סמים" "אהה את לא מאמינה לי?" היא אמרה ואז שוטר אחד מאחוריי אמר "תגיד בחור! אתה מכיר את המנוחה?" הסתובבתי אליו "כן הייתי הידיד שלי" "אז תוכל להביא לנו את הטלפון של המשפחה שלה? ולהגיד אם ידוע לך למה היא עשתה את זה?" ואז נאלצתי לשקר "אני לא יודע" ואז קרן חייכה אליי ואמרה "בהצלחה בחקירה בתחנת המשטרה" הסתובבה ונכנסה לבניין "בת זונה!" אמרתי לכיוונה בלחש ואז השוטר הגיע אליי "אתה יכול למסור פרטים עליה, מי היא ומה היה באירוע?" "היא הייתה ידידה טובה מאד שלי, אני מכיר אותה כבר שלוש שנים" "נחמד מאד" השוטר אמר "אבל למה מישהי שהיא 'ידידה טובה שלך' קפצה ככה מהבניין?" ואז נאלצתי לשקר "היא ייצאה מהארון וההורים שלה לא קיבלו אותה. ואז הייתה לה שיחת טלפון – " אמרתי לו ותוך כדי הוצאתי את הסלולר הכחול שלה שהיה מרוסק שלה מהכיס שלי והגשתי אותו לשוטר "ואז אחרי כמה דקות שמעתי נפילה חזקה ובאתי הנה ואני בשוק שהיא קפצה מהגג "וזהו זה?" השוטר אמר "כן, זהו זה.. אני לא מבין למה היא עשתה את זה בכלל!" אמרתי לו "טוב, אולי בעוד כמה ימים אנחנו נזמן אותך לתאום פרטים, ועד אז אם אתה נזכר במשהו אתה יודע איך ליצור איתנו קשר" "ברור- ברור" אמרתי לו, הסתובבתי ונכנסתי לבניין. אני חייב למצוא תרופה למה שקרה לי כי אני לא יוכל לחיות ככה. ואני יודע בדיוק באיזה קומה בבנין התרופה הזאת חייבת להיות. קרן.

To be continued...


תגובות