פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה - מ-24/7-30/7/2011

 

תקציר הפרשת השבוע: קבלה מגונה; סליחה, תקלה; סטיקר; חדות מותכת; חטיפת קרום; ייעוץ קטלני; תעסוקה מסטלת, צאו ורעו; נדל"נולד; לופט גשפט; צדק סדוק; דיור גואה; סוד היופי; חופש העיסוק; אופנה; הפסקה ללא עיר; פתרון הסכסוך; דיאטה; צ'ק בלי כיסוי; חשוך מרפא; בשורות טובות; מי הזיז את הגבינה שלי; שביתת רעב.

1.קבלה מגונה: "קבליסט  בן 45 מבת ים ביצע מעשים מגונים באישה שבאה להתייעץ איתו בפתרון בעיות" – הקבליסט:  אני לא מבין על מה היא קובלת, ביקשה קבלה וקיבלה קבלה.

2.סליחה, תקלה: "בחיפוש בביתו של תושב לוד נתפסו 200 כדורי אקסטזי" – החשוד: בגלל תקלה טכנית לא הצלחתי להטעין את הכספומטים.

3.סטיקר: "הטבח באוסלו" – פושעי אוסלו לדין

4.חדות מותכת: "קטין דקר למוות צעיר שכלל לא הכיר בגלל ויכוח סתמי בתור לפיצה. סנגורי הקטין: הראיות נגד מרשנו אינן חדש משמעיות" – החשוד: הסכין חד משמעית היה חד.

5.חטיפת קרום: "התברר שחטיפת הצעירה בצרפת ע"י 3 צעירים הייתה רק חלק ממנהג צ'צ'ני שעל פיו משפחת החתן חוטפת את הצעירה הבתולה" – החוטפים: עד שהצלחנו למצוא בתולה, לא יכולנו לתת לה ללכת.

6.ייעוץ קטלני: "תושב אלעד רצח את הרב אבוחצירא בגלל שלטענתו, הרב נתן לו עצות לא טובות" – כתבנו לענייני עצות: הוצמדו מאבטחים לרוה"מ.

7.תעסוקה מסטלת: "בקרוב, סוכנות ישראלית לענייני קנאביס רפואי" – מסתמן פתרון למצוקת נרקומנים מובטלים.

8.צאו ורעו: "רוב מכרזי הדיור בר ההשגה מיועדים לחרדים כי להם יש הרבה ילדים" – הודעה בפייסבוק: המחאה הבאה – דרישה להוזלת הקונדומים - יוצאת לדרך. תגובה בפייסבוק החרדי: ויאמר ה': צאו ורעו ותעבדו ותשרתו את חיק נשותיכם ופרו ורבו ותרווחו ותסעדו והחילוניים יממנו.

9.נדל"נולד: לאחר גמר התוכנית כוכב נולד, עובדים עכשיו על התוכנית נדל"ן נולד. בקרוב יעלו על המרקע השעשועונים – מי הזיז את הבית שלי ומותק, הילדים התכווצו.

10.לופט גשפט: "נתניהו בונה מגדלים באוויר" – את הפנטהאוז הוא יקצה לאהוד ברק.

11.צדק סדוק: "המשטרה: להעמיד לדין שופט לשעבר בגין עבירות מין בקלדנית שלו" – השופט: תמיד השתדלתי לפעול לפי 'סדק-סדק תרדוף'.

12.דיור גואה: "אלפים במצעד הגאווה בירושלים" – הגאים: אנו דורשים ארונות מרווחים יותר.

13.סוד היופי: "בר רפאלי שמבלה בימים אלה בפורטו קארבו, חשפה את סודות היופי שלה ב'ווג': סגנון חיים בריא" – זאת אומרת שאם היא תתחיל לאכול ג'אנק פוד ותפסיק כל פעילות גופנית, אפשר יהיה להתבלבל בינה לביני!?

14.חופש העיסוק: "האם המרעיבה ילדה בן נוסף בעת שהותה במעצר בית" – המרעיבה: העובדה שאני במעצר אינה אומרת שיש לפגוע בזכותי לעיסוק בתחביבי.

15.אופנה: "דומיניק שטראוס-קאהן, לשעבר מנכ"ל קרן המטבע הבינלאומית אמר לאשתו לפני נישואיהם שהוא רודף שמלות" – SO WHAT! גם אני רודפת שמלות – של ארמאני.

16.הפסקה ללא עיר: "לפי נתוני הלמ"ס, ירושלים מובילה במספר ההפלות בקרב נערות" – העירייה: קידום הבילוי בעיר תמיד היה בראש סדר העדיפויות שלנו.

17.פתרון הסכסוך: "בסן פרנסיסקו נדחתה יוזמה לאסור מילת ילדים. יהודים ומוסלמים הצליחו להביא לביטול הצעת החוק לביטול ברית המילה" – הפתרון לסכסוך הפלסטיני-יהודי נמצא ממש מתחת ל...מכנסיים.

18.דיאטה: "נתניהו: דרישות המפגינים יעלו 60 מיליארד ₪" – כתבנו לענייני ₪: מייד לאחר קיצוץ מאסיבי במשמני הממשלה, הסכום יושג במלואו. החשש, שיעור האבטלה יעלה משמעותית.

19. צ'ק בלי כיסוי: "הטייקונים בעד המחאה" – הטייקונים: נרשום המחאה.

20.חשוך מרפא: "ביבי נגד הטייקונים" – משתתפת בצערו של ביבי על המחלה האוטואימונית חשוכת המרפא בה לקה. 

21.בשורות טובות: "שיעור האבטלה הנמוך ביותר מזה 27 שנה" – ברור. רובם מועסקים כעת בעשרות וועדות החקירה שהוקמו ע"י הממשלה.

21.א. וגם, שיעור המובטלים נמוך כיוון שבקיץ רובם נופשים בחו"ל.

22.מי הזיז את הגבינה שלי: "וירג'יניה, העובדת הזרה של אהוד ונילי ברק: המקרר שלהם ריק ומכיל רק קוטג'" – ראיה חותכת שברק משתייך לאלפיון העליון!

23.שביתת רעב: מסתמנת המחאה הבאה: עובדי הנמל מתכוונים לשבת בפתח מסעדת סטייקים ולמחות על ביטול ההטבה.

 

תגובות