פוסטים

סקירת עיתונות- השבוע שהיה מ -17/7-23/7/2011

תקציר הפרשת השבוע:

קראטה קיד, חמקן, בלק ג'ק, עושים סמים, הקדחת שירים, הטפסן בשדה הבטון, מי-חושים, שוטר בהפתעה, פרקטיקה, שרץ כשר, גנובים, רצח מרחמים,  דתות בהפרעה,  אפרטהייד, שימוש נאות, ורסצ'ה, מועדים, הבטחות באמ-תחת, החלון ושברו, הכנס(ו)ת, לייק, מלחמה וחלום, בונים פריפריה, פיצוחים, על תמיכה והזדהות, רשות הדיור, מ(ס)פיק, על תבונה ורגישות, יום לימודים ארוך, החופשה הגדולה, סליחה תקלה,

1.קראטה קיד: "על פי רפורמת עוז, התכונות הנדרשות מהמורים: מנהיגות, ניהול וארגון, תקשורת בין אישית, מיומנות הנחיה והדרכה, ניהול מו"מ ועוד" – המורים: ליתר ביטחון אנו רוכשים גם חגורה שחורה לאחר שחגורות בצבעים אחרים לא הוכיחו עצמן.

2.חמקן: "מוברק לקה בדום לב ושקע בתרדמת" - מה לא יעשה בן אדם כדי לחמוק ממשפט.

3.בלק ג'ק: "כל התכניות לפיתוח אילת נמשכות כבר מזה כרבע מאה. בין התוכניות – הקמת מרכז כנסים וקזינו שמזה כ-15 שנה שחלפו מאז היוזמה, לא נעשה דבר מלבד נסיעות לימודים בלאס וגאס" – תגובת המעורבים:  כאנשים נאורים, סברנו שגם לנמוכי מצח מגיע סיכוי ללמוד.

4.עושים סמים: "בחירת התיירים: העיר בנגקוק היא עיר התיירות הטובה בעולם" – לא מפתיע,  יש שם גם בנג וגם קוק.

5.הקדחת שירים: "במפגש היסטורי בין שלמה ארצי לפול סיימון, סיפר סיימון שאת אחד משיריו כתב בשירותים. ארצי בתמורה סיפר שאת רוב שיריו הטובים כתב ליד הכיריים במטבח" – עכשיו ברור למה גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת.

6.הטפסן בשדה הבטון: "פלסטיני מחברון קיבל את פרס העובד המצטיין של ענף הבנייה. האיש בעל 27 שנות ניסיון התחיל דרכו כעוזר טפסן והיום טיפס והגיע להיות עוזר מנהל עבודה" – WOW!!! ועוד יש מי שטוען שאצלנו יש אפרטהייד.

7.מי-חושים: "מחירי הדאודורנט בישראל מהגבוהים בעולם" – ואני חשבתי שסתם מסריח פה!

8.שוטר בהפתעה: "מפקח משטרה במדים מעתלית, בעת שהיה בדרכו לארוחת שבת, הבחין בשודד חמוש באקדח במרכול. הקצין הסתער עליו, נאבק בו, פרק אותו מנשקו ורק אז הזעיק תגבורת" – דובר זכויות העבריין: הוגשה תלונה במח"ש על הפרעה לעיסוק חופשי.

9.פרקטיקה: "עו"ד גור פינקלשטיין הזמין מספר מקרי רצח" – גור: אחת המטלות בפקולטה למשפטים בה למדתי, הייתה, לבצע ולהזמין רצח על מנת שנוכל להיות אמפאתיים ולייצג טוב יותר חשודים.

10.שרץ כשר: "3 חרדיות העלילו על גבר ירושלמי נשוי שאנס אותן, רק מאוחר יותר הודו שזו עלילה והן קיימו עמו יחסי מין מרצונן" - החשוד: זה לא שבגדתי באשתי, סך הכל רציתי לטבול את מקורי במקווה.

11.גנובים. "ממחקר שנעשה עולה שבגוש דן נגנבים כ- 23% מכלי הרכב ובשטחים כ- 3%" – מכך עולה שממאה אחוז כלי הרכב הגנובים בשטחים, 3 אחוז נגנבים שוב.

12.רצח מרחמים: "מתוצאות ניתוח גופתו של הילד בן ה-8 שנרצח בברוקלין עולה, כי לפני הירצחו הרוצח סימם אותו בתרופות שונות חזקות ביניהם משככי כאבים" – הרוצח: לא רציתי שיסבול.

13.דתות בהפרעה: "ב-2005 הוקמה בארה"ב כנסיית 'מפלצת הספגטי המעופפת' שבין היתר משמשת כשופר להוקעת כל מה שחריג ומוזר בפעילות של דתות שונות" – הופתעתי לשמוע שהרנטגן, ה-C.T. ושות' שייכים לכנסייה על אף יהדותם!

14.אפרטהייד: "למרות שהבדיקות בחינם ונמצאות בסל הבריאות, מעט מאוד זוגות אשכנזים הולכים להיבדק כדי לוודא שאינם סובלים ממחלה גנטית בעלת פוטנציאל למוות או נכות קשה" - האשכנזים: לא רוצים שהמזרחים יחשבו שיש לנו משהו שלהם אין.

15.שימוש נאות: "סטודנטים בעלי אזרחות אמריקאית שמרוויחים פחות מ-90 אלף דולר לשנה ואין להם הרשעת סמים, רשאים לקבל סיוע כספי מארה"ב במסגרת הטבת מס" – סטודנט ישראלי בעל אזרחות אמריקאית שמרוויח יותר מ-90 אלף דולר, יכול להרשות לעצמו קוקאין ללא הטבת המס האמורה ומי שמרוויח פחות, כבר מכור בלאו הכי לחומר עממי יותר, כמו אוהל בפזורה הסטודנטיאלית.  

16.ורסצ'ה: "אהוד ברק מזדהה עם יושבי האוהלים" - שלח את העוזרת עם אוהל יוקרתי המכיל 3 חדרים, מזגן, מערכת קולנוע ביתית וג'קוזי לשד' רוטשילד.

17.מועדים: "חרדים תושבי בני ברק שסובלים ממצוקת דיור נצפו מצטרפים למאהל המחאה בת"א" – בכוונתם להקים את אוהל מועד.

17.א. וגם, החרדים: צדקנו כשאמרנו שאין טעם לעבוד כי בלאו הכי לא משיגים כלום.

18.הבטחות באמ-תחת: "נתניהו על מצוקת הדיור: יהיו הפתעות" - כל הבטחה שתקוים – הפתעה.

18.א. וגם, מסתמן שנתניהו יחפש דירות באתר הומלס.

19.החלון ושברו: "ההומלסים של ת"א הצטרפו למאהלי המחאה. סוף-סוף יש לנו בית" – הפאנצ' במקור

20.הכנס(ו)ת: האוצר: נבדקת אפשרות להטיל ארנונה על האוהלים.

21.לייק: הצעירים במאהל: אנו מוחים שאין כפתור dislike בפייסבוק.

22.מלחמה וחלום: הקרב על הגבינה עם הבית הפך לקרב על הבית עם הגבינה.

23.בונים פריפריה: "אנשי עסקים ישראלים בונים בקזחסטן" -  כשהציעו בממשלה לדרי האוהלים לגור בפריפריה, התכוונו לקזחסטן?

24.פיצוחים: "נתניהו והאוצר התפארו שהממשלה נתנה מענקים של 100 אלף ₪ לרוכשי דירות בפריפריה" – איזה יופי! הם צריכים לארגן רק עוד כמיליון וחצי ₪ והדירה שלהם!

25.על תמיכה והזדהות: "נסראללה: יש לי חברים יהודים שמצבם קשה ושוקלים לעבור לעיראק אבל גם שם יש מצוקת דיור" – מה, גם השמאל הקיצוני נמצא במצב כלכלי קשה!?

26.רשות הדיור: נתניהו לא מצליח להשתלט על מאהל המחאה, הקוטג' והמתמחים אז השתלט על רשת ב.

27.מ(ס)פיק: "בימ"ש עליון אישר למוסטפא דיראני לתבוע 6 מיליון ש"ח מהמדינה בגלל התעללות מינית שעבר לכאורה בעת שהותו במעצר" – הקטגוריה: העובדה שדיראני יכול לתבוע מוכיחה מעבר לכל ספק שהאלה של ג'ורג' לא חדרה מספיק עמוק.

28.על תבונה ורגישות: "אנשי רוח ופוליטיקאים מהשמאל, ביניהם עמוס עוז, תומכים בחזרתו של דרעי לפוליטיקה" – דיראני: נורא מעליב, ציפיתי שיתמכו בי!

29.יום לימודים ארוך: "סילבן שלום וישראל כץ רבו על קו הרכבת לאילת. נתניהו, שהפריד בין הניצים אמר: אני רוצה תוצאות!" – לשכת רוה"מ: נתניהו דורש תוצאות על מנת ללמוד איך עושים את זה.

30.החופשה הגדולה: "בגלל המשט: זועבי הורחקה מהכנסת עד תום המושב שמסתיים ב-7/8 ומתחדש לאחר החגים" – זועבי: חשבתי ששר החינוך קיצר את החופש הגדול!

31.סליחה, תקלה: "החיילי הקומנדו שהשתלטו על הספינה, היו חמושים בפירות" – דובר צה"ל: ישנה אפשרות שנידרש להתנצל שהפירות לא הוגשו כמוזלי.

 

תגובות