פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה מ- 5/6-11/6/2011

תקציר הפרשת השבוע: סימפטיה כימית, דפיקה מפצה, כששותים לא נוהגים, משחקי חברה, מכתם, מאובקים, אי הבנה, חף משפע, מסדר זיהוי, שחרור מערכות, המרוץ לגלימה, בריאת העולם, לבטים, גינוי לי, נדיבות פרסית, טעות בזיהוי, מסיבת פרידה, הגודל קובע, הבריחה מהקישון, כי"ח, רע-לי באפריקה, אימא סדרתית, סערה בצ'ולנט, למהדרין, קול קורא.

1.סימפטיה כימית: מסתבר ש"יש בשוק תרופות לאנשים בריאים אך סוציומטים ואנטיפטיים שהופכות אותם לתקשורתיים, חברותיים, לא גזענים ולנחמדים" - הבעיה - היות והתרופות אינן ממומנות ע"י קופות החולים ואני לא יורשתו של סמי עופר, אשאר אנטיפתית.

2.דפיקה מפצה: "המדינה תפצה קורבנות עבירות מין באמצעות המרכז לגביית קנסות של משרד המשפטים שתגבה את הכסף מהעבריינים, כפי שנוהגת עם גרושות אשר הביטוח הלאומי משלם להן מזונות וגובה מהסרבנים"  - זה בהחלט מכובד שמדינה שדופקת את אזרחיה, תפצה אותם.

3. כששותים לא נוהגים: "נוסע מפרו נתקף פרכוסים במהלך טיסה מברזיל לישראל ומת כנראה כתוצאה מהתפוצצות שקית סם בבטנו" - כתבנו לענייני פרכוסים מוסר כי בעקבות מותו של הפרואני, יצאו חברות התעופה בסיסמא: 'כשמחדירים לא טסים'.

4. משחקי חברה: "הורים על ילדיהם המעורבים ברצח הנער בן ה-15 בבאר שבע: 'מה כולם רוצים, מדובר בילדים טובים ונורמטיביים' "- שסך הכל שיחקו משחקי חברה – לסובב בקבוק וודקה והזוכה משתלם בכירורגיה.

5. מכתם: עורך דינו של שטראוס-קאהן בנוגע לממצא ה-DNA על מדי החדרנית. "הממצא הזה אינו מרשים וכלל אינו מוכיח קשר כלשהו לעבירת מין שנעשתה בכפייה". צודק. גם הכתם על שמלתה של מוניקה לווינסקי הגיעה לשם באקראי.

6. מאובקים: "בכיר ברשות למלחמה בסמים ממליץ: לתת למכורים הרואין סינתטי" - ברור שסינתטי. אנחנו הרי נוכחים השכם והערב שטבעי זה לא בריא אחי.

7. אי הבנה: "רוכב קטנוע שפצע שני נערים בחיפה, נמלט מבלי להגיש עזרה" - עורכי דינו: הוא רק נסע להזעיק עזרה.

8. אולמרט חף משפע: "יש לי אמנם משכורת ראויה אבל כשאתה מדבר על 4 ילדים שלומדים באוניברסיטאות ברחבי תבל זה מאוד לחוץ. תמיד היינו באוברדרפט" – על פרטי החשבון שאני עומדת לפתח למגבית, תבוא הודעה.

8.א. וגם, אפשר להבין מצוקתו של אדם שהכנסתו החודשית עומדת נניח על כ-100 אלף ₪, וילדיו הלא מתחשבים, מבזבזים את כספו על לימודים בחו"ל כאילו אין מחר. תודה לאל שהכנסתי החודשית מהווה רק כעשירית מכך. עצמותי הפריכות לא יעמדו בנפילה כל כך קשה.

8.ב. וגם, איך אולמרט, שלשיטתו לא הייתה לו יד ורגל בכל התסבוכת אליה נקלע, ידע שהוא באוברדרפט?

9. מסדר זיהוי: "השבוע יתקיים בכנסת כנס לקידום הקהילה ההומו לסבית. החרדים מנסים לבטל את האירוע" -  מחשש שחלקם יזוהה ע"י אנשי הקהילה.

10. שחרור מערכות: "חברת הכנסת ליה שמטוב מישראל ביתנו מציעה לצה"ל להחליף את הגז המדמיע בגז משלשל" – כתבנו לענייני עצירות ממליץ להגיע להפגנות עם נייר טואלט.

11. המרוץ לגלימה: הקיצור בוטל. "שנת הלימודים תיפתח ב-1 בספטמבר" – מסתמן: נתניהו פתח פקולטה לזיגזוגים וגדעון סער הוא הבוגר הראשון.

12. בריאת העולם: "ישי החליט: שעון הקיץ יסתיים רק לאחר 1 באוקטובר" - כנראה שהסדק בשטיבלך התרחב והתחיל לחדור קצת היגיון. הם עוד עלולים להתחיל לעבוד!

12.א. וגם, "ללוח השנה יתווספו כמה ימים בהם השמש תשקע מאוחר " – כתבנו לענייני לוחות מוסר שהחורף בסכנת הכחדה כדי להקל על החרדים להשכים לתפילות.

12.ב. וגם, אלי ישי שוקל לשנות את מסלול השמש ואת תנועת כדור הארץ סביבה ובכך להאריך את היממה בשעתיים.

13. לבטים: "הממשל הסורי עומד מאחורי יום הנכסה ומעודד את המפגינים לפרוץ את הגבול עם ישראל" – אזרחי סוריה מתלבטים היכן להקריב חייהם לאור שפע האתרים שהועמדו בפניהם.

14. גינוי לי: בעולם מגנים את אסד. אני לא מבינה את המילה הזו "גינוי". אני מגנה את בעלי כל יום מסיבות מגוונות וזה לא ממש עוזר.

15. נדיבות פרסית: "טהרן: משלשים את ייצור האוראניום המועשר" - ועוד מעזים לטעון שהתימנים קמצנים!

16. טעות בזיהוי: ח"כ זועבי התייחסה לתמונות בהן נראים פעילים חמושים על המרמרה: "מה שפורסם מגמתי ולא חושף כל עובדה" -  עוד הוסיפה, 'כרווקה מזדקנת שמזמן לא ראתה איבר גברי, חשבתי שמדובר בסמלי פאלי'.

17. מסיבת פרידה: לאור הרייטינג הגבוה לו זכה ערוץ 10 בעקבות הפרידה ממיקי חיימוביץ, הוחלט בערוץ 1 לרכוש מערוץ 10 את הפורמט.

18. הגודל קובע: לאחר שצפיתי בממדי המלפפונים האירופיים, כדאי לבדוק אם הזיהום שנתגלה לא נובע מ-HIV.

18.א. וגם, כתבנו לענייני משטרה: בגלל ריבוי החשודים בפרשת הרעלת הירקות באירופה – מלפפונים, עגבניות, חסה, נבטים, שוקלים לבצע מסדר זיהוי.

19. הבריחה מהקישון: "חברי מועדון חתירה מחיפה עקפו בעיקול הנהר 117 קבוצות במרוץ סירות הדרקון של טאיוואן" - ככה זה כשמתאמנים בקישון ומנסים לברוח מהסרטן.

20. כי"ח: "הישראלי הממוצע ממוקם במקום הראשון בעולם בשימוש ברשתות חברתיות" - ועוד אומרים עלינו שאנחנו סוציומטים.

21. רע-לי באפריקה: "לבי"ח בגינאה המשוונית אשר הוקם ע"י אשת העסקים ירדנה עובדיה, דרושים רופאים ישראלים לעבודה תמורת 88 אלף ₪ לחודש" - נראה שסיכויי לקבוע תור לרופא שבוע הבא, אפסיים.

22. אימא סדרתית: "אישה בריטית העניקה מתנה ליום הולדתה השביעי של בתה, ניתוח הגדלת חזה בו תוכל להשתמש לכשתגיע לגיל 16. ליום הולדתה של בתה הבכורה בת ה-16, העניקה זריקות בוטוקס" – כתבנו לענייני פגמים: מדובר בפגם גנטי נדיר בתהליך ייצור האם.

23. סערה בעין הצ'ולנט: "בשבת האחרונה החרדים חזרו להסעיר את י-ם. מתלוננים שברקת מקפח את החרדים בכך שמקיים אירועים, ביניהם פסטיבל האוכל עם אוכל לא כשר ופסטיבל כנסיות" - לדעתי מדובר בצרות עין של ממש. בירושלים כל השנה יש פסטיבל חרדים בהם הם מיידים אבנים, סוגרים כבישים וחוסמים חניונים.

24. למהדרין: "חדש בנח"ל החרדי. בחודשים האחרונים מגיעים לצבא חרדים שאינם מתאימים לפרופיל קרבי. הפתרון, יחידת חימוש לא קרבית" - תפקיד הג'ובניקים יהיה להכשיר את התחמושת.

לסיכום

25. קול קורא: בכוונתי לארגן מצעד גאווה להטרוסקסואלים, מונוגמים, הנשואים לאותו בן זוג לפחות עשור. היי! עם עשרה אנשים אי אפשר לארגן מצעד!

 

 

תגובות