סיפורים

תנין

אז הייתה לה שמלה לבנה שהייתה צמודה לגופה שהיה לו מבנה של גיטרה, תלתליה הזהובים נזרקו מצד לצעד כשהיא דיברה עם הסובבים אותה. היא כל הזמן חייכה כאילו גילתה שבקרוב הולך לצאת חוק חדש שיחייב אנשים להפסיק לחייך. ופנייה, אחח פנייה היו הדבר שהכי נצבט לי בלב.

 היא עמדה שמה בכניסה של הבר שגברים  עוטפים אותה עם ריחם הזול מכל הכיוונים עם כוסות הבירה שלהם והסיגריות שלהם דולקים. עומדים ומדברים איתה ומראים לעולם שאין כבר לאף אחד אחר סיכוי איתה ושהלילה היא שלהם. אני ישבתי על הכורסה רחוק ממנה אך בנקודת תצפית טובה שמראה לי כל תנועת גוף שלה. ישבתי עם חברים כשכולם מדברים וצוחקים אחד עם השני. גם אני עד עכשיו צחקתי, אבל כשהיא באה, הכל לפתע השתנה.

לקחתי את החצי בירה שלי והלכתי לכיוונה תוך כדי שאני נתקל בהרבה אנשים.בקשתי ממישהי שעמדה ליידי שסיגריה הייתה בידה שחטה אחת והיא נענתה לבקשה שלי בחיוב והמשכתי הלאה לעבר אותה בחורה מדהימה שאחת כמוה לא ראיתי מעולם. נעמדתי לידה, לקחתי שלוק מהבירה והיד שמאל שלי נכנסה לכיס באינסטינקט לכיס הג'ינס אך מייד הוצאתי אותה. לא ראיתי להראות חוסר ביטחון. האנשים הסובבים אותה דיברו איתה מלא וכל אחד זרק לה הערה אחרת אשר הצחיק אותה יותר ויותר. אני חייב צ'אנס אחד לנסות לדבר איתה.

אז המשכתי לעמוד לידה וחכתי להזדמנות ואחרי זמן ממושך של המתנה תוך כדי שותה קצת בירה ומחזיר הודעות לחברים בסלולר שמעתי אותה אומרת בין כל הרעש "אני הולכת לשירותים, עוד כמה דקות חוזרת" ואז היא פתחה את דלת הפאב ונכנסה לתוכו. הזדמנות!. אני לא פספסתי את ההזדמנות האלוהית הזאת שנחתה עליי ונכנסתי ישר אחריה כשאני קולט אותה הולכת מהר לכיוון השירותים תוך כדי שכל עובר ושב מסתכל לה על התחת כשהיא חולפת לידו. עזבו אותה, היא שלי! חשבתי והלכתי מהר אחריה תוך כדי שאני קורה לה והיא אינה שומעת אותי.

"היי!" צעקתי כשממש הייתה קרוב אליה ונגעתי בגופה והיא הסתובבה ואז שוב פעם האינסטינקט המעורער הכניס את ידיי לכיסי והוצאתי אותה מייד. היא הסתכלה עליי בעיניים ירוקות גראס ואני קפאתי "מה העניינים?" שאלתי אותה והיא גמגמה איזה משהו והסתובבה חזרה בדרכה לשירותים.  לא היה לי מה להגיד לה, אבל בכל זאת האמנתי בחושי האלתור הזורמים שלי ואמרתי לה שוב פעם "היי!" ונגעתי לה שוב פעם בגפה והיא לא הסתובבה עדיין ואף הגבירה מהירותה לשירותים כאילו התחילה לשחק איתי תופסת. ואז היא הייתה קרובה לשירותים ונסתי שלישית לדבר איתה אך זה היה מאוחר מידי והיא נכנסה לתא.

 בעודי מתבאס קבלתי מסרון מחבר שלי שנמצא בחוץ האומר לי שהוא רוצה להתקפל הביתה ואיתו יש לי את הטרמפ חזרה לבית "חכה רגע" רשמתי והמשכתי לחכות שהיא תצא, בשביל שאני יוכל שוב פעם אולי לפתח איתה שיחה אבל זה לא עזר. לפתע חבר שלי עם קרן חברתו "יאללה אחי אנחנו זזים אתה בא?" "עוד כמה דקות? " אמרתי לו "לא, קרן עייפה והיא רוצה הביתה" הוא אמר ואני הבנתי שהיא סוף סוף חרמנית "טוב" אמרתי "רק שנייה אני משתין ויוצא" אמרתי ונכנסתי אני לתוך השירותים של הגברים כשאוזני צמודה לדלת ומנסה להקשיב מתי הבחורה תצא משלה. אך הבחורה לא יצאה, היא גם כנראה בשבילי לא תצא לעולם.

 חזרתי הביתה, נכנסתי לחדר הקפוא שלי, נעלתי את הדלת וקפצתי על המיטה כשלפתע כמה נקישות בדלת. פתחתי אותה ושום דבר לא היה מולי "אני פה למטה" שמעתי מישהו אומר, הסתכלתי למטה כשלפתע אני רואה תנין ענק כחול כשמעטפה בידו "קח בשבילך, לילה טוב ירון" הוא אמר וירק את המעטפה עלי, פתחתי אותה ובה הייתה תמונה של הנערה עם התלתלים הזהובים שהיא מחייכת עם הרבה אנשים שאת ריחם אני מריח ממנה. תליתי את התמונה על הקיר עם כל שאר התמונות של הנשים שלא השגתי והלכתי לישון עד העונג הבא.

תגובות