פוסטים

סקירת עיתונות- השבוע שהיה מ-8/5-14/5/2011

מכופף הכפיות

1."הזוג נתניהו נפגש בלונדון, במסעדה עם אורי גלר" - לביבי נמאס לישון כפיות עם שרה.

1.א. וגם, מטרת הפגישה בין נתניהו לגלר הייתה ללמד את גלר טריקים ושטיקים חדשים.

1.ב. וגם, נתניהו כנראה הלך להתייעץ איך להתכופף שלא יכאב.

פסיכולוגיה בגרוש

2. "במהלך טיסה רשמית, איבדה שרה נתניהו עשתונות, איימה על עיתונאית והטיחה בה: 'אני פסיכולוגית ואת חסרת השכלה' ". מומלץ ששרה תייעץ לעצמה ייעוץ פסיכולוגי בהנחת סלב.

חידה

3."חמאס מגבש עם המצרים מתווה חדש לשחרור שליט. כדי שהעסקה תצא לפועל, יצריך אחד הצדדים לעשות ויתורים גדולים" - חידה – נחשו מי? המנחש נכונה יזכה לסופ"ש בעזה.

חרא סורי

4."אסד מפגיז בטנקים את בתי האזרחים. לפחות 19 בני אדם נהרגו מתוכם 13 בעיירה חארה" – העיירה חארה נקראת על שם המנהיג.

חרקירי

5."ראש ממשלת יפן מוותר על שכרו עד לסוף המשבר הגרעיני בכור בפוקושימה, שנפגע קשה ברעידת האדמה והצונאמי. הוא גם ביקש סליחה מהעם שלא זיהה מראש את מצב החירום" - זה יפה שההנהגה היפנית משתמשת בהנהגה הישראלית כמודל לחיקוי.

שיבושים

6.לאור "חוצפתו" של יואל שליט שהפגין עם חברתו במהלך הדלקת המשואות, הוחלט שלא לאפשר להבא לאיש ממשפחת שליט להיכנס לטקסים ממלכתיים ולשבש את שלוות רוחם ולהגם של המנהיגים.

6.א. וגם, כתבנו לענייני מנעולים מוסר, כי בזמן טקסים ממלכתיים, תינעל המשפחה באוהל המחאה וכיפת ברזל תכסה אותה מלמעלה.

אינתיפאדה מוטסת

7."המטוסים שהמריאו מישראל תודלקו ישירות ממאגרי החירום האסטרטגיים המיועדים לעיתות מלחמה" - ישראלים תקועים בנתב"ג, לאחר שסיימו עם הדיוטי פרי, בהחלט יכולים להוות עילה למלחמה.

פלא

8."ים המלח אחד מפלאי תבל" - זה באמת פלא שהוא עדיין קיים.

8.א. וגם, מדי פעם יוצאות קרוניות מבתי המלון עם משלחות חיפוש כדי לחפש את הפלא.

סכסוך זוגי

9.לא רוצה לסכסך אבל אחוז מדליקי המשואות המזרחיים היה מזערי לעומת האשכנזים וגם אותם מעטים עלו בזוגות להדליק את המשואה, אחד קורא ואחד מחזיק? שני מזרחים שווים אשכנזי אחד?

מות נשיקה

10."קובה: מתנגד פוליטי שנהרג שלשום, מת בנסיבות טבעיות. הממשלה דחתה את טענות האופוזיציה שהמתנגד הוכה למוות ע"י שוטרים במהלך הפגנה" - הכי טבעי זה למות ממכות.

בחילה נשיאותית

11."מצד אחד שומר עם אוזנייה עומד בצמוד לפסל קצב בבית הנשיא, כדי שלא יתנכלו לו, ומצד שני השירותים הניידים שהוצבו לידו" - כדי שלמבקרות יהיה איפה להקיא?

עיקרון הגודל

12."דב מורן, איש עסקים ומומחה הסלולר, אמר בנוגע לקניית סקייפ ע"י מייקרוסופט: 'מייקרוסופט עושה את מה שהיא צריכה לעשות כבר מזמן, וזה להשתמש בגודל ביצירתיות חיצונית' ". ואני חשבתי שכבר סוכם שהגודל לא קובע.

12.א. וגם, גם אני תמיד חשבתי שיש להשתמש בגודל ביצירתיות.

חרמנא ליצלן

13. "אחרי אין ספור צילומים באתרים מפורסמים בעולם, ספנסר טוניק, מגיע אלינו לצלם אנשים עירומים.  'אני מזמין את אנשי ש"ס לבוא ולראות עד כמה יפה הגוף האנושי ואולי גם הם ישתכנעו להתפשט' ". ש"סניק בתגובה: סוף-סוף נוכל לעשות בגלוי מה שעד עכשיו עשינו בסתר.

יעילות יקית

14."שביתת הרכבות" - הנאצים לא היו מאפשרים להשבית רכבות של יהודים.

עבודה זרה

15."אחרי שכמעט טרפדו את פסטיבל האוכל בירושלים, נלחמים החרדים נגד פסטיבל האופרה שבמסגרתו ייערכו קונצרטים בכנסיות. אחת הטענות – עצם שליחת ציבור שלם כולל מאמינים שרוצים להשתתף בקונצרטים, זו עבודה זרה" - נו, לפחות זו עבודה כלשהי.

יד 2

16."שכר המינימום עולה מ-3890 ש"ח ל- 4100 ₪"  - כאשפית בתחום המספרים, הגעתי למסקנה שהמשמעות היא כ-7 ₪ ליום. בואו נחשוב יחדיו מה ניתן לקנות בסכום הזה שיצמצם פערים, אה! אולי כיסוי עיניים.

כתובת ממלכתית

17."תכנית באוצר: 30 אלף דירות יוסבו ממשרדים למגורים" - אני רוצה לגור במטבח של משרד האוצר.

 

כדורי הרגעה

18."מכירות טבע בצפון אפריקה ירדו ב-11% לעומת הרבעון המקביל ב-2010" - אחר כך מתפלאים שהמרוקאים עצבניים.

סמנטיקה

19."מסתמן: הפרקליטות תתנגד לדחיית ריצוי עונשו של קצב בתואנה שאנסים אחרים מצויים במעצר עד תום הליכים. פרקליטיו – קצב לא מסוכן לציבור" - נכון, הוא מסוכן רק לציבוריות.

בדיחה

20."לאחר 35 שנים של תהפוכות משפטיות, נגזרו על דמיאניוק 5 שנות מאסר" - כתבנו לענייני ענישה מגוחכת: כנראה הענישה קלה כי בהרכב השופטים ישבו ישראלים.

מוות ססגוני

"אחת ההמצאות של התעשייה האווירית הישראלית, פרפר שמרגל, מצלם, רודף ואף הורג לפי הזמנה" – בעקבות הפרסום, הפרפרים במדינות ערב נכנסו לכוננות ספיגה.

 

 

תגובות