פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-30/4-7/5/2011

תקציר הפרשת השבוע

זכויות הדם, ספטמבר הכתום, צו 8 לגולדסטון, שליט לפקיסטן, הבטחות שווא, בחירות שקולות, חיכוכים מאחורי הקליעים, בזבוז מיותר, פוסט-מורטם, רגליים שעירות, תרומות הניצולים, קיפאון, שימורים, מחסור בטיטולים, פאזל יקר, כסף מסריח, הכנסות המדינה, נוהל סינטה, סוריאליזם, בריאת היופי, סקס דומם, אטלס, גועל עד נפש, וירוס קטלני, הימורים, חריצים שחוקים, חינוך מיני בגיל הזהב, הבריאות שבעישון, הרתחת הדלק, יעילות משפטית, אגוזים טחונים, הדלקת משואה.

1."הסורים מבקשים להיבחר למועצת זכויות אדם של האו"ם" - לאחר שיצורפו שאר מנהיגי מדינות ערב, אפשר יהיה לשנות את השם למועצת זכויות הדם.

2."בכוונת הפלסטינים להכריז בספטמבר באופן חד צדדי על הקמת מדינה" - כתבנו לענייני גירוש מוסר שמסתמן שהמתגוררים בשטחים, ייחשבו מספטמבר לאזרחים זרים ועל ראשם יתנופף חרב הגירוש של ישי.

3."אמסעיל הנייה על חיסולו של בן לאדן: 'זה המשך המדיניות האמריקנית המבוססת על דיכוי ושפיכת דם של ערבים ומוסלמים'". צודק, אני במקומו הייתי דורשת וועדה בראשות גולדסטון.

4.מומלץ להעביר את גלעד שליט לאלתר לפקיסטן. יש סיכוי ששם יאותר.

5."בוש הבטיח ללכוד את בן לאדן, אובמה קיים" - גם אצלנו תמיד מבטיחים, אבל עדיין לא קם מי שיקיים.

6."ח"כ צרצור: 'חיסול השייח' בן לאדן – משיקולי בחירות'"-  אני מקווה שזה לא ייתן רעיונות למרטין לותר ביבי.

7."טקס החתימה על הסכם הפיוס בקהיר כמעט בוטל בגלל מריבה על סידורי הישיבה" - אני מאחלת מכל ליבי להצלחת האיחוד ומייחלת שבקרוב יתאחדו גם עם בן לאדן.

8.לאחרונה מרבים לדבר ולשדר תשדירי שירות בנוגע למרחבים מוגנים. לאור השמחה שגרר בזבוזו של בן לאדן, חשבתי שתמו המלחמות וההתראות לפיגועים.

9."מצנע: נטפל בעבודה כמו בחולה בטיפול נמרץ" - נראה שמצנע לא מודע לשביתת הרופאים.

9.א. וגם, הוא כנראה כבר לא מבדיל בין פגר חי לפגר מת.

10."האוצר: המשק צומח" - כך גם השערות על הרגליים שלי.

11."מדי חודש נפטרים בארץ כאלף ניצולי שואה" - מה הם לא יעשו למען קופת המדינה!

11.א. וגם, עם מותם, האוצר מודה על תרומתם.

12."בעקבות הסכם הפיוס בין פתח לחמאס הקפיאה ישראל העברת כספי מיסים לפלסטינים" - נו אז מה, גם לניצולי השואה מקפיאים תקציבים.

13."האוצר אישר העברת 27 מיליון ₪ לשימור ביתן באושוויץ" - מה עם שימור ניצולי שואה?

14."כתוצאה מהעלאת מחירי הדלק, יתייקרו מוצרים נוספים ביניהם טיטולים" - לאור האמור צפוי מחסור בשירים מזרחיים.

15."בנק ישראל מזמין את הציבור לעצב את שטרות הכסף החדשים" – באמת הגיע הזמן לשנות את העיצוב. עד היום השטר נראה כפאזל, שממנו קיבלתי רק חלק אחד, היתר הלך לגנבים בחסות החוק.

16. "השנה יש תופעה חדשה. חברות הפקה רכשו טקסי יום זיכרון מעיריות וגובים תשלום בכניסה. גם ממשפחות שכולות" – מי אמר שלכסף אין ריח, מסתבר שהוא ממש יכול להסריח.

17. "16 מיליארד שקל לשנה הכנסת המדינה ממיסי הדלק" - אני חוזרת למען הסובלים מקשיי הבנה: 16 מיליארד שקל לשנה הכנסת המדינה ממיסי הדלק. וגם בברייל: 16 מיליארד שקל לשנה הכנסת המדינה ממיסי הדלק. ובשפת הסימנים: 16 מיליארד שקל לשנה הכנסת המדינה ממיסי הדלק.

18."עיצומים בנמל אשדוד כי האוצר ביטל הטבת 'נוהל סינטה' שעלתה מיליונים" - בנמל נהגו לצ'פר עובדים מצטיינים ומסתבר שיש רבים כאלה, בארוחה זוגית במסעדה. ואני חשבתי שהמשכורות שהם מרוויחים מהוות צ'ופר.

19.אני חושבת שמי שעיצב את מרבית הכובעים שהיו על ראשי האורחות בטקס הנישואין המלכותי, היה סלבדור דאלי. רק הוא מסוגל ליצור יצירות סוריאליסטיות כמו כובעים בצורת פות,  פארק פורח, אהילים, אנטנות, ביבר וכדומה. לנישואי פת"ח וחמאס כדאי שיעצב כובעי פצצה וכיפות ברזל.

20."השכן של בן לאדן צייץ בטוויטר "מסוק באחת בלילה מרחף מעל אבוטאבאד, אירוע נדיר, הדף אדיר וחלונות רועדים, מקווה שזה לא התחלה של משהו מכוער" - לדעתי זו דווקא התחלה של משהו יפה.

21."הוחלט לשים אבטחה על פסלו של קצב בבית הנשיא" - זאת בעקבות מידע שהפסל זומם על המבקרות.

22."בן 70 מהודו שבר שיא גינס בתחום הקעקועים. נכון לעכשיו קועקעו על גופו 305 דגלים של מדינות שונות" - אני לא רוצה לחשוב היכן קועקע דגל ישראל.

23."עשרות אלפי תושבי קריית מוצקין בלי מים כבר כמעט שבוע. סוכני המכירות של חברות המים מתגאים בסגירת 30 עסקאות ביום" – אמרתי ולא יספתי.

23.א. וגם, "חשש לזיהום במים בראש העין עקב פיצוץ בצינור ביוב" - יש סיכוי לעסקאות נוספות.

24. "אזהרה לגולשים: במקום תמונת גופתו של בן לאדן בפייסבוק, תקבלו וירוס" - אפילו לאחר מותו הוא מזיק.

25."הימורי הסוסים מגיעים לישראל" - זאת לאחר שהימורי החמורים כשלו.

26.מרבים להסב את תשומת ליבנו לסימנים לשחיקת הצמיגים: יש לשים לב לחריצים, לחץ אויר לא תקין, לבלייה וכד'. לפי הקריטריונים האלה, בן זוגי שיחייה, היה מזמן צריך להפסיק לנהוג על אריקה.

27."גבר בן 100 מקליפורניה נשא לאישה גברת בת 90. לשניהם אלה נישואין ראשונים" - אני מקווה שקיבלו חינוך מיני לפני הנישואין.

27.א. וגם, זה נורא כשההורים לוחצים שלא לחיות בחטא.

28."מדו"ח חדש של האיגוד הקרדיולוגי בישראל ועמותת הדיאטנים והתזונאים עולה שאפשר ואף מומלץ  לשתות קפה, לאכול ביצים, שוקולד, חלב ואלכוהול" - אפשר להמשיך לעשן!

29."תוקם וועדת חקירה בעניין זיהום הדלק בנתב"ג" - תידון הסוגיה, מדוע לא הרתיחו את הדלק לפני התדלוק.

30."קהיר: בתוך 5 דקות בלבד נגזר דינו של שר הפנים המודח של מצרים 12 שנות מאסר וקנס של 2.5 מיליון דולר" - בקרוב אצלנו יעילות משפטית כזו!

31."זוג פנסיונרים בני יותר מ-80 זכו ב-28 מיליון ₪ בלוטו" - יופי! נשארו לי פחות מ-30 שנה!

31.א. וגם, בהנחה שיחיו עד 120, יצטרכו לבזבז כ-19.178 ₪ ליום. אלוהים דואג לטחון את האגוזים עבור חסרי השיניים.

32.ולסיום, אני ממליצה שבן זוגי שיחייה ידליק השנה משואה זו לזכר ימיו הטובים לפני שהתחבר אלי.

 

תגובות