פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-16/4 – 29/4/2011

תקציר הפרשת השבוע:

הטלה מוגברת, צווארון שחור, ידיעת פישוק, כוח המוח, ראש דרומי, השרצה, התחזקות, דופקים את השחורים, חיזוי עתידות, אמינות שכורה, יופי נושך, חוצפה,  ויברטור לא חוקי, ריגול, ידידים, נקודת מבט, להתפוצץ מעצבים, משחק ממלכתי, גן חיות, השפעות, חוסר יעילות, עובדים זרים, חידה, פוביות, ירוקים, הגדרות, עישון מסוכן, מסיבה מאוחרת, האדם הביוני, אצבעות כמדד, זיקפה זקופה, המרוץ לחבר'ה, אני גומרת, ענף יצוא, אביזרי עור, פריסטלטיקה הפוכה.

1. "הרשויות בארמניה אסרו על ייצוא ביצים כדי שלא ייווצר מחסור בחג הפסחא. שר החקלאות הארמני החליט לייבא 3.5 מיליון ביצים מאוקראינה" -  בגלל שכמחצית האוכלוסייה בישראל הן נשים, נסתפק בכמות ביצים קטנה יותר.

2. "מסתמן: שב"ס יקלוט את משה קצב במעשיהו-כלא לאסירי הצווארון הלבן" - כתבנו לענייני אותיות מוסר שמקורות יודעות דבר מסרו, שמהזיעה שקצב הגיר עליהן הצווארון שלו השחיר.

3. "ישראל אומן, אחד משלושת הנובליסטים הישראלים, אמר בין היתר בראיון, שהישראלים יודעים לחשב, לחשוב ולקרוא אך אינם יודעים לפסק" - לכתבתנו לענייני פישוק נודע שבכוונת נשים רבות להגיש תביעת דיבה נגד אומן.

4. "המצאה של סטודנטים ישראלים: מחשב שפועל בכוח המחשבה. המשתמש חובש קסדה מתחבר לאלקטרודות ומזיז את העכבר בכוח המחשבה" - לא מיועד לפוליטיקאים.

4א. וגם, יש מקום לבדוק אם הקסדה מתאימה גם לחבישה על הפין, שכן שם מונח ראשו של הגבר.

5. "בגלל כמות הדגה הנמוכה בכינרת, החליטה המדינה להגביל את הדיג באגם. לאחרונה, ההחלטה בוטלה משיקולים כלכליים" - לעניות דעתי, מלכתחילה לא היה מקום להגבלה. ניתן היה לפתור את בעיות ההתרבות ע"י שיעורים שיינתנו ע"י שני מגזרים מרכזיים בארץ.

6. "הדולר מתחזק" - הוא נצפה חובש כיפה.

7. "יהודי מרוקו שחיו תחת שלטון וישי, יוכרו כניצולי שואה ויזכו למענק בסך 13 אלף ₪" – בקרוב השיר המזרחי החדש 'הסכום נמוך כי אנחנו מרוקאים'.

8. "בוב דילן בן ה-69 יופיע בארץ הופעה אחת בלבד" - אפשר להבין. בגיל כזה כבר צריך להיזהר עם הבטחות עתידיות.

9. מודעה מעניינת: "להשכרה גבר לכל התקלות בבית, לפי שעה, אמינות גבוהה!" – התקשרתי אליו. בגלל קשיים בהבנת הנקרא חשבתי שכתוב: 'להזקרה גבר בעל מיניות גבוהה, לפי שעה'.

10. "הקריטריונים לקבלה לבחירות היופי הבינלאומי באיווה, הם עיניים אדומות ודומעות, פה מזיל ריר, רגליים עקומות ועור מקומט" - הגשתי מועמדות אך נפסלתי לאלתר כי בניגוד לדעתו של בן זוגי, הנביחות שלי אינן דומות לנביחות של בולדוג.

11. "ספר  על המבנה הגנטי של הזבוב הוצע למכירה באמאזון במחיר מטורף של 23 מיליון דולר בגלל טעות מחשב" – חוצפה! מילא מחיר הספר, אבל למה צריך לשלם עבור דמי משלוח 3.99$ נוספים!?

12. "תושב ברלין התקשר למשטרה בגלל רעש מונוטוני מעצבן שעולה מדירת שכנתו. לאחר שאיש לא ענה מהדירה, השוטרים פרצו פנימה ומצאו את סיבת הרעש - ויברטור רוטט על ריצפת הפרקט" - כתבנו לענייני רעש מוסר שהוויברטור רטט להגנתו שאינו מכיר את חוק שעות המנוחה.

13. "באגמון החולה חולץ שקנאי פצוע שנשא על גופו משדרים לווייניים בשווי אלפי דולרים" -מזל שהשקנאי נתפס בארץ. בחו"ל היו טוענים שנתפס סוכן מוסד שעשה פאשלה.

14. "ברק: דורשים מידידנו בעולם לא לקבל את איחוד החמאס והפת"ח" – מה, יש לנו ידידים בעולם!?

14א. וגם, כנראה שמה שרואים משם (מגדלי אקירוב), לא רואים מכאן.

15. "משפחת נתניהו נאלצה לשהות בעלטה בערב החג לאחר שצינור המים התפוצץ בביתם" - כתבנו לענייני עצבים מוסר שהוקמה וועדת בדיקה שתבדוק אם הצינור התפוצץ מעצבים.

15א. וגם, כתבנו לענייני משחקים מוסר שביבי הציע לשרה לשחק "פרה עיוורת".

16. "הנהלת הספארי החליטה לסגור את שעריה בחוה"מ עקב ריבוי מבקרים" - כך גם הנהלת הכנסת.

17. על פי המגזין טיים, "ביבי הוא בין 100 המשפיעים בעולם" - לא צוינה סוג ההשפעה.

18. "ברק שכח במלון בלונדון מסמך סודי" – כתבנו לענייני שושו מוסר שהנהלת המלון שוקלת לפטר את החדרנים – עובדים זרים מאפגניסטן, בגלל שלא ניקו היטב את החדר.

19. "רוב המצרים רוצים לבטל את הסכם השלום עם ישראל" – הם באמת מצפים שנסכים לבנות להם להבא עוד פירמידות בתנאי עבדות?

20. "צבא סוריה ממשיך בטבח. המעצמות שוקלות להתערב ולהטיל סנקציות" – חידה: מה שוקל יותר – סנקציות או חבית אין נפט סורי?

21. "המשט לעזה נדחה: הפעילים חוששים לבוא" - ברצוני להעביר מסר הרגעה. אל תדאגו, יותר ממה שאתם פוחדים לשלוח משט, אנחנו פוחדים מגולדסטון.

22. "הפגנות 'יום שישי העצום' שנערכו ברחבי סוריה הסתיימו בטבח. דוברי המשטר: לא הרגנו, המפגינים הביאו בקבוקי דם ושפכו אותם". זה עם שוחר איכות סביבה, ממחזרים את דם הנרצחים.

23. מבצע 'עופרת יצוקה' הוגדר כ'פשעי מלחמה'. מאות הרוגי ההפגנות בסוריה יוגדרו כסיוע הומניטארי לשם דילול האוכלוסייה.

24. "חשוד ברצח קשיש שארע לפני כחודש בחדרה אמר להגנתו שרצח כיוון שהקשיש סירב לתת לו סיגריה. וגם, קשיש בן 90 מירוחם נשרף למוות בגלל סיגריה" – לא תקין שהאזהרות שהעישון מסוכן לבריאות מופיעות רק בעברית וערבית.

25. "בן 92 נתפס נוהג בניגוד לכיוון התנועה באיילון. לדבריו, מיהר למסיבת יום הולדת באיכילוב" – כנראה שחשש שאם לא יגיע בזמן, הוא עלול להגיע ישירות ללוויה.

26. "רוצחי אריק קרפ הורשעו בהריגה כי לא ניתן היה להוכיח כוונה לפגוע באיברים רגישים ולגרום למותו" - בסך הכל די הגיוני לאור העובדה שהמנוח היה אדם ביוני.

27. "ממחקר באוניברסיטת ז'נבה עולה, כי כדי להבחין בכוח המשיכה של הגבר מספיק להציץ על הקמיצה. ככל שהיא ארוכה יותר ביחס לאצבע המורה, הגבר נתפס כמושך יותר בעיני נשים" – אם המחקר זהה למחקר קודם שעל פיו ניתן לאמוד את גודל הפין על סמך מידת הנעליים, מומלץ לפקפק במחקרים, הם לא תמיד מדויקים.

28. "ממחקר עולה שזקפת גבר מגיעה מפקודה מעמוד השדרה ולא מהמוח" – זה מסביר למה כל כך הרבה פוליטיקאים סובלים מאימפוטנציה.

29. "ממחקר אחר עולה שאורגזמה גברית אורכת 6 שניות ונשית 23 שניות. כלומר, כל אורגזמה נשית שווה ל-4 אורגזמות גבריות" - כתבנו לענייני 'אני רץ לספר לחבר'ה' מוסר, שהגברים שוקלים לרוץ יותר לאט.

29א. וגם, סה"כ תוצאות המחקר הגיוניות בהתחשב בעובדה שלגבר לוקח 6 שניות כדי לומר 'אוי-אוי' ואישה צריכה 23 שניות כדי לומר – 'כפרה, אני גומרת...'

30. "ממחקר נוסף עולה שרופאים יכולים לגדל 23 אלף מ"ר של עור חדש עבור נפגעי כוויות מעורלה אחת" - כנראה שבארץ הוחלט שלא להפוך את העורלות לענף יצוא משגשג בגלל החשש בחו"ל מריבוי שמוקים ישראלים.

30א. וגם, יש גזע מסוים, גם בארץ, שעל פי השמועות ניתן להפיק מהם עורלות שמהן ניתן לייצר מעילי עור ומזוודות.

31. לסיכום, מזל שהוזילו את מחיר שקיות ההקאה הנושאות את תמונותיהם של הזוג המלכותי ל-4 פאונד, כי זה כל מה שעשיתי השבוע מרוב דיבורים על החתונה.

 

תגובות