פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה מ-9/4-15/4/2011

תקציר הפרשת השבוע:

פרס והזונות, בדיקת איכות, דיאטה עם קארי, סרק-סרק, פראיירים מתחלפים, דיאטה בצבע, דיאטה נוצצת, אופטימיות זהירה, ירוק עולה, שחור מוטס, קרוסלה ממונעת, שאלת הרכבות, מד"ב, מגרש חנייה יקר, יעילות כיפת ברזל, איפוק, כיפות ללא תועלת, יצחק קדמן מתחמק, מינוי אובייקטיבי, מבחן בוז'יגלו, הכשרת בקר נמוך, פינוקיו, סיוע הומניטארי, קיפוח, יציאה מהמחזור.

 

1.באחד ממסמכי וויקיליקס על ישראל מופיע מברק בו מצוטט הנשיא פרס כמי שמוסר לאמריקאים מידע מודיעיני על   פיו "יש באיראן לא פחות מ-900 אלף זונות" - לא צריך להיות מקור מודיעיני כדי לדעת שבמקום בו יש בני זונות חייבות להיות גם זונות.

2."בעיר מנומנמת בהולנד, בוצע טבח בקניון שהפך לזירת רצח מצמררת" – כתבנו לענייני ג'וינטים מוסר שכנראה הגראס בקופי שופס היה מקולקל.

3."אנא הזארי בן ה-71 הולך בעקבות גנדי. הוא פתח בשביתת רעב וגרר אחריו המונים מתושבי המדינה כאקט הפגנתי בשחיתות השלטונית בהודו" - חוכמה גדולה לשבות רעב כשבלאו הכי אין מה לאכול.

4."חזי דין, חובב האקסטרים שבסוף שנת 2009 שהה 64 שעות בתוך בלוק קרח בכיכר רבין, מתכנן מבצע נועז נוסף - עמידה בכיכר רבין בראש עמוד במשך 35 שעות" -  אחרי שני אקסטרימים בכיכר רבין, שבאקסטרים השלישי לא יגמור כמו האדם שעל שמו נקראת הכיכר.

5."3 צמידים בצבעים שונים שיש לענוד לסירוגין על הידיים למשך 30 יום. האדום – מסלק מחשבות פסימיות, הכתום – להצהרה חיובית, הצהוב – לדמיון מודרך. העלות – 400 ₪" - כדי להעלים את הצמיגים בעזרת הצמידים, מומלץ לעסוק בספורט ולבלוס הרבה ירקות.

6.וגם - יותר זול לעמוד מול רמזור. הוא גם מכיל את שלושת הצבעים וגם עצם העמידה מולו מרחיקה מן המקרר.

7.וגם - הוגה השיטה יענוד את אותם הצמידים רק בהבדל אחד. הם יהיו עשויים מזהב ומשובצים ביהלומים.

8."בבריטניה מעמידים למכירה פומבית את הטלוויזיה העתיקה ביותר - בת 75, מעולם לא שופצה, ערכה מוערך בכ-3000-5000 פאונד" -  עד לקריאת האייטם ראיתי בזיקנה רע הכרחי.

9."תל אביב העיר הירוקה בישראל" - כנראה שהלחות מיטיבה עם גידולי הקנביס.

10."אתיופי ראשון זומן למבדקי טיס" – מה יקרה בטיסת לילה!?

11."החל מיוני יופעל בחינם אוטובוס סובב כינרת שיאפשר לנופשים להשאיר את רכבם בחניונים ולהיכנס לחופים בחינם" -  גודל הכינרת לא מצריך אוטובוס. אפשר להסתפק גם בקרוסלה.

12.עקב התקלות ותאונות הרכבת שמתרחשות חדשות לבקרים בארצנו, הוחלט במשרד החינוך לבטל את כל השאלות לבגרות שמתחילות ב: "שתי רכבות יצאו לדרך....."

13.השבוע שודרה בטלוויזיה תוכנית על הרכבת העתידית – כתבנו לענייני מד"ב: הוחלט להפיק את יצירותיו של אסימוב לטלוויזיה.

14."1.1 מיליון ₪ עלות היירוט של כיפת הברזל" – מה העלות של הפיכת עזה למגרש חנייה?

15.חמאס: "לא מעוניינים בהסלמה" - רק בודקים את יעילות כיפת הברזל.

16.וגם, חמאס: "לא מעוניינים בהסלמה" -  אך לאחר שקראנו בעיתון שזה עשוי לרושש את ישראל, קשה לנו להתאפק.

17.וגם, תושבי הדרום חובשי הכיפות, מבקשים להחליף את כיפותיהם בכיפות ברזל לאור העובדה שהכיפות הישנות לא ממש עזרו עד כה.

18."רוה"מ נפגש עם נערים יתומים חוגגים בר מצווה" - איפה לעזאזל יצחק קדמן כשצריך אותו?

19."הח"כים רוצים לקבוע לעצמם את משכורותיהם ותנאי פרישתם" - כל הכבוד, סוף-סוף גורם אובייקטיבי יבדוק את הנושא ואף עשוי להגיע למסקנה שמדובר בתנאים מופלגים.

20."בוז'י הרצוג אמר לכאורה ש"עמיר פרץ אגרסיבי, בלתי מנוסה ומרוקאי" - נורא מעליב. איך אפשר להעליל על מרוקאי אגרסיבי שהוא לא מנוסה!?

21."ליברמן הלך לרב קנייבסקי בבני ברק כדי לקבל ברכה" – מזכיר לי סיפור: סטייק לבן הלך לרב לבקש הכשר.......

22."מלחמת גרסאות בין ג'סטין ביבר לביבי" – אפילו נער בן 17 מצליח להוציא את נתניהו שקרן.

23."אזרח איטלקי פעיל שלום שמאלני שהגיע לעזה בספינה ששברה את המצור והיה פעיל בהפגנות שנערכו לאורך הגבול עם ישראל בדרישה לבטל את אזור הביטחון, נחטף ונרצח בעזה" – זו עלילה מוגזמת ופרועה. רוצחיו חשבו שמדובר במשלוח מזון שהגיע אליהם כסיוע הומניטארי.  

24."המזרחים מתלוננים שרק אשכנזים מונצחים על שטרות כסף" – צודקים. אני בהחלט הייתי שוקלת בחיוב להנציח את אייל גולן, משה פרץ, אבי פרץ ושיראל.

25.וגם – ניתן להנציח מזרחים על שטרות שיצאו מהמחזור.

 

תגובות