פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה 2/4-8/4/2011

תקציר הפרשת השבוע

אופסססס טעיתי, פלדה ממוחזרת, פיצוץ אוכלוסין, הבעת חארטה, ראשוניות, גיבוש אישי בצ(ר)פת, נשימה לרווחה, בזבוז משווע, מניעת חדירה, עשן לבן, החיים כמשל, זוטר בכיר, שמירה איכותית, שגרירות יצירתית, אורגזמה, פומביות באצטדיונים, קופסת שרצים, כירורגיה, קוביות משוחזרות, מבחן הריצרץ', ארגזים משונעים, פרלה איטלינו?, התרת דם, דילול אוכלוסייה, חיטוי לפסח, החייאה להכרעה, הברקה ליצ(מ)נית, שופינג להארכת החיים, ג'וב מהסרטים.

 

1. גולדסטון מתחרט: "היום הייתי כותב את הדו"ח אחרת".- גולדסטון הוא בן זונה. אופסססס אני מתחרטת, היום הייתי כותבת זאת אחרת.

2. וגם, מעניין אם המלחציים שהצמידו לאשכיו, במרתפי המוסד, עשויים מפלדת ממוחזרת. בחיי, תמיד לפנק, לפנק, לפנק!

3. גולדסטון מתייחס למקרה הספציפי בו הפגזה גרמה למותם של 29 בני משפחת אל סומני. לא ברור מדוע הוא לא מתייחס בדו"ח לעובדה שאילו היו לגברי המשפחה אמצעי מניעה, הם לא היו מגיעים ל-29 הרוגים!

4. גולדסטון מסרב לבטל את הדו"ח שהוגש לאו"ם. זו לא חרטה זה חארטה.

5. "אלי ישי כל כך התלהב מהתנצלותו של גולדסטון שמיהר להזמינו אליו". -אין כמו התלהבות ראשונית של אדם חף מטעויות בעת שנתקל בעב"מ שמודה בטעות.

 

6. "נתניהו שלח לכל חברי הקואליציה הזמנה לגיבושון לסופ"ש זוגי בצפת".- רעיון טוב, אבל לא מצוין. עדיף שנתניהו ייסע לפני כולם כדי להתגבש קודם עם עצמו.

 

7. וגם, חברי הקואליציה התאכזבו, חשבו שהגיבוש יהיה בצ(ר)פת.

8. "נתניהו, ברק וליברמן ייעדרו מהארץ ביחד". – יש סיכוי לשלום וביטחון. אילו שטייניץ היה מצטרף אליהם, היה סיכוי גם לרווחה.

9. "ישראל תקפה בסודן. כתוצאה, רכב ובו שני נוסעים נהרגו". - לא היה חבל לבזבז דלק כל כך יקר לחיסול מכונית אחת ושני נוסעים? (לבדיקת המבקר מי מימן את הדלק).

10. וגם, האם יתכן שזו שיטה סודית של אלי ישי לחיסול פליטים סודנים כבר בארץ מוצאם?

11. "במהדורה חדשה של ספרם "הבור" חושפים דן מרגלית ורונן ברגמן בין היתר שכספי סיוע אמריקאים שימשו לבניית "מתחם סאונות" לקצינים בכירים".- כתבנו לענייני סאונות מוסר שהן נועדו להפקת עשן לבן באמצעותו יודיעו על בחירת רמטכ"ל.

12. "המטה ללוחמה בטרור: סכנה לחטיפות ופיגועים. טורקיה, סיני, עיראק, מרוקו, ניגריה, יו"ש, ירדן, מצרים, תוניסיה, חוף השנהב, קניה, ניגריה, גיאורגיה, ארמניה, ונצואלה ועוד". – לא לשחות-סכנת טביעה, לא לנסוע-סכנת תאונה, לא להישאר בבית-סכנה לרעידת אדמה, לא לנסוע ברכבת-סכנת עולם שלישי, לא לחלות-סכנת שביתה ועוד...

13. "בעקבות הפגזת הדרום, צה"ל חיסל בכירים בעזה". –מומלץ שבצה"ל ישנו טקטיקה. עד היום חוסלו רק בכירים וזה לא עזר, אולי שווה לנסות חיסול זוטרים.

 

14. "בגלל פריצות רבות למפעלים, חיילי דובדבן ישמרו על אזור התעשייה במישור אדומים" – השלב הבא – לוחמי שייטת 13 ימונו כשומרי סף בפיצוציות.

 

15. "במשך זמן רב לא הסכימו במשרד החוץ להחליף את מערכת כלי הפורצלן הישנה בבית שגריר ישראל ביפן בגלל העלות. הצונאמי ורעידת האדמה שפגעה קלות בבית השגריר וכתוצאה ממנה נשברה המערכת, פתרו את הבעיה". - מה לא יעשו כדי להחליף את הסט!

16. "בישראל הורגשה רעידת אדמה בדרגה 6.2 כשהמוקד היה סמוך לאי כריתים".- באסה, חשבתי שביצועיו של בן זוגי השתפרו פלאים.

17. "חפצים אישיים של דוד ופולה בן-גוריון יוצאו במהלך הפסח למכירה פומבית בגלריה בתל אביב".- למכירת מתנות שמקבלים הנבחרים של היום לא תספיק גלריה, צריך לשכור לפחות את אצטדיון בלומפילד או לפחות את טדי.

18. "בקופסאות קרטון במחסן בלב בני ברק, נתגלו 7 תנינים בני שנה". האחראי על המלחמה בסחר בבע"ח: "הייתה סכנה שיגיעו למקווה המקומי" – אני מוחה על כך שגם את ההנאה הזאת גוזלים מנשות בני ברק שייבצר מהן לומר – טבלה ושרץ בין.... ידיה.

19. "בבית הספר העתידי שאמור לקום בגני תקווה, יתמעטו מוקדי החיכוך בין התלמידים – בלי מסדרונות, בלי מחברות ועם לוחות חכמים"- מדובר בפגיעה קשה בדור העתיד. תמנע מהם הדרך ללמוד אנטומיה ופיזיולוגיה באמצעות ביצוע חתכים בבשר חבריהם.

20. "צבת ענק שהצליחה להימלט מהלהבות בדליקה שהייתה בדרום ת"א ב-2008, תקבל טיפול קוסמטי בו ישחזרו לה את קוביות הגב אשר נשרו כתוצאה מהדליקה".- אם השחזור יצליח, אשלח את בן זוגי לשחזור הקוביות בבטנו.

21. "הזכאות לקצבת סיעוד לא תיקבע עוד באמצעות בדיקת יכולת הקשיש לסגור את רוכסן מכנסיו"-  חבל, על פי הבדיקה הזו קצב היה זוכה מיידית לקצבה.

22. "בבי"ח שיבא נמצאו במעלית ארגזים שהכילו תיקים עם מידע רפואי על חולי סרטן- ביה"ח בתגובה: למדנו את המחדל וטיפלנו בו".- העברנו את הארגזים למעלית אחרת.

23. "באי למפזודה שבדרום איטליה עלה מספר הפליטים מלוב וטוניסיה על מספר התושבים. ממשלת איטליה נדרשה למצוא פתרונות למצב שנוצר באי".- אלי ישי – פרלה איטליינו?

24. "מד"א וארגון לב מלכה אספו מאות מנות דם במבצע בשכונת גאולה בי-ם. לראשונה השתתפו גם נשים חרדיות שסיפקו את רוב התרומות". – פלורליזם? שיער באישה ערווה, קול באישה ערווה, דם אישה לא ערווה? או דם ערווה לא אישה?

 

25. "שוב רצח כפול בטייבה. 70 איש נרצחו במלחמות בין החמולות. התושבים מתלוננים שהמשטרה לא עושה די". -למה המשטרה צריכה להתערב בדילול טבעי של האוכלוסייה!?

 

26. "רופא מרוויח (על פי הפרסומים), 22-25 ₪ לשעה".- דרוש רופא לעזרה בניקיונות לפסח. דרישות התפקיד: ידע בחיטוי וסטריליזציה, מיון פירורי חמץ. שכר ותנאים טובים למתאימים.

27. "האוצר וגורמים בכירים העריכו כי נתניהו ייאלץ בסופו של דבר להכריע בסכסוך במו"מ בין הרופאים לאוצר" –איך מצפים שיבצע פרוצדורה כה מסובכת כמו הכרעה ללא רופא צמוד?

28. "ליצ(מ)ן מתייחס לשביתת הרופאים: במהלך שביתת הרופאים הקודמת, מתו פחות אנשים מאשר לפני השביתה".- צודק, הרוב הלכו לעולמם בשקט בביתם כי לא היו רופאים לפנות אליהם.

29. "לראשונה – אישה מונתה כחשבת כללית במשרד האוצר".-  יש! סוף-סוף ימונה אדם שמוכן ליישם את תוצאות המחקר שבוצע לאחרונה, על פיו שופינג מאריך את תוחלת החיים.

30. "מגזין לייף סטייל השבדי מחפש איש שטח שיבדוק אתרי נופש ברחבי העולם. בין הדרישות-יכולת להתבטל, לתרום את גופו לטובת עיסויים, לשתות יין בפאבים מקומיים"- שלושת קוראי היקרים - שלום, אני נוסעת, אל תלוו אותי הלאה.

 

תגובות