פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה 27/3-1/4/2011

 
תקציר הפרשת השבוע

קושי יחסי, גרעיני עפולה, סחורה שלא סופקה, שוגלים, שנאה גיאוגרפית, גירוש נשורת זרה, משפחה נסיעותית, מנהיג משונע, שדרוגים מוטסים, סיירת מרזל, שק חבטות, עבודות שירות, בינה מלאכותית, האח המפוחלץ, פרזנטציה, ממתינה, תחת מורחב, הודו ל-ה', פיגוע פוטוגני, ריאליטי חדש, כל אנשי אנסי, עו"ד מפונצ'ר, פשע פרמטרי, תחתיך היום, חדירה אינטימית, ויאגרה מאחורי הסורגים, זיוני שכל, זיקנה נעימה,  מוות אקסטטי, תמיכה מלמעלה, פעילות קדושה, פלורליזם גיאוגרפי, כיפות היי!,  חידה, רווחי הבנקים, טור מכור.

 

1.הרצוג: "אשכנזי בעבודה? פוליטיקה זה מקצוע קשה". צודק. רמטכ"לות בהשוואה זה משחק ילדים. כרמטכ"ל, אשכנזי לא נדרש להתמודד עם אויבים אמיתיים כמו תרבות הפנאי ולהתלבט לאיזה יעדים לטוס.

2.עובדי הכורים בארץ מאיימים בשביתה. מה, יש לנו כורים?

3."העד נגד אולמרט לא סיפק את הסחורה". אפשר לחשוב שאולמרט כן סיפק את הסחורה.

4."ליברמן החליט למנות אחד ממקורביו, יוסף שגל, לשגריר בבלארוס". שם השגריר צריך להיות תואם לתדמית ישראל בעולם - הגן ליברמן על המינוי.

5."מפגינים בלוד שרפו תמונות של ליברמן". זה היה בלוד או בלוב?

6."נשורת רדיואקטיבית מיפן התגלתה בישראל". נו, נראה איך אלי ישי מגרש את הנשורת!

7.ביבי מגונן על שרה: "היא מטפלת בילדים נזקקים ובילדים נפגעי תקיפה מינית". לא חבל? הם לא סבלו מספיק?

8.ביבי מתרץ את הבזבזנות בראיון בערוץ 2: "אף מנהיג לא נוסע באוטובוס". צודק. וכשהוא יהיה מנהיג, שיסע במה שהוא רוצה.

9."בשעה שנתניהו הודף ביקורות על נסיעות נהנתניות, לשכתו ביקשה שתותקן במטוס מיטה זוגית גם בטיסות קצרות של 4 שעות". ומה עם מספרה, מכון יופי וניקוי יבש? הלא לאחר שקמים מהשינה חייבים להסתדר!

10."סיירת מרזל בדרום תל אביב. היעד: הפליטים. הנשק: גז מדמיע וקרב מגע. ההשראה: מאיר כהנא". לא מזמן יחסית היה משהו דומה נגד יהודים בגרמניה, לא? איך קראו לזה אז? אנטישמיות?

11.אסד וכל העולם הערבי על המהומות: "ישראל אשמה". העולם הערבי לא קולט ששווה לו להשלים עם קיומה של ישראל ולו כדי שתשמש כשק אגרוף?

12.בבית הנשיא הוחלט לערוך שיפוצים ב-4 מיליון ₪. למה שיפוצים, בסכום כזה אפשר לקנות חדש. וגם, מוצע שאסיר מספר 1 יבצע במקום עבודות שירות.

13."פיתוח של אפליקציה חדשה יאפשר שליטה בצעצועי מין באמצעות מסך המגע של אייפון". הסבר: כל אישה שתרצה להפעיל את הגבר שלה, כל שתצטרך לעשות זה לגעת לו ב....מסך.

14.על פי הזוכה באח הגדול, לא צריך להיות יפה או חכם כדי לעשות מיליון, מספיק להיות כבש מפוחלץ.

15.כידוע, כוכבים לרגע בתוכניות ריאליטי, הופכים לאחר פרישתם מהתוכנית לפרזנטורים של חברות מסוימות. ג'קי: -אני הולך להיות פרזנטור לבית הספר LOW Q שמכין משתתפים לתוכניות הריאליטי הבאות.

16.גבר ניו זילנדי שציפור לשלשה עליו, החליט לשלוח לוטו רק כדי להוכיח לחבריו שזו אמונה תפלה שכשציפור מחרבנת עליך, זה מביא מזל. האיש זכה ב-100 אלף דולר. אם במקרה תתהו לאן נעלמתי, אני בחורשה הסמוכה, מחכה.

17.שר החינוך של מקסיקו אמר שטלנובלות מרחיבות את ההשכלה. ואני חשבתי שהן מרחיבות את התחת

18.מביוגרפיה חדשה על מהטמה גנדי עולה כי עזב את אשתו לטובת מאהבו, שרירן יהודי. מהטמה נשמע מתלונן: -הוא התפלל כל הזמן "הודו ל-ה' כי טוב.

19."אני דורש 100 אלף ₪ פיצוי על הפרת זכויות היוצרים בכך שערוץ 2 השתמש בתמונות שצילמתי מהפיגוע האחרון בבנייני האומה בי-ם מבלי לתת לי קרדיט".  קובי בן עזרא בעל חברת "מומנט הפקות" צודק. בטח לקח לו מלא זמן למצוא גופה פוטוגנית.

20."עבריינים שתלו בשולי כביש החוף מריחואנה ושמרו עליה באמצעות מצלמה". מאחר ו"האח הגדול" נגמר ועשרות מצלמות נותרו מיותמות, מוצעת בזאת תוכנית ריאליטי "מהשתול ועד למסטול".

21."ג'ורג' קלוני גוייס כדי להעיד לטובת ברלוסקוני המסובך בשערוריות מין". כתבנו לענייני הסתבכויות מוסר שמלשכת אנסי קצב פנו למשה איבגי, מנשה נוי, מושונוב, בראבא ואחרים כדי שיעידו לטובת אנסי אך הם התנו זאת בחתימת חוזה בהוליווד.

22."חשוד בדקירת עורך דין שוחרר בגלל מחדל משטרתי". כתבנו לענייני דקירות מוסר שדקירת עורך דין נחשבת כעבירה על סעיף נ.ב. (נזק בלבד).

23."מנתוני הפשיעה לשנת 2010 שפרסמה המשטרה עולה שברוב הפרמטרים חלה ירידה". אז מה. גם שטייניץ הבטיח שיש צמיחה ונתניהו מצהיר שמאז נבחר כרוה"מ יש שקט בטחוני. כנראה משהו דפוק אצלי ואני לא מבינה בפרמטרים.

24."מתגבשת עסקת טיעון עם אורי בר לב בה יודה בהטרדה מינית ויינזף". אוח אורי, אורי, מי ייתן אותי תחתיך היום!

25.החדרתי בטעות את המוט הלא נכון בעת שביצעתי בהן  אולטרסאונד גניקולוגי- מלמל מנהל המחלקה האונקולוגית בפוריה, ד"ר יצחק שניידר בעת נעצר לאחר שתקף מינית חולות סרטן.

26."עורכת הדין ליאורה ברקו הורשעה בכך שהעבירה ללקוחותיה העבריינים סמים בעת מאסרם. בין הסמים שהעבירה היו גם כדורי ויאגרה". קצב הצטייד כבר בווזלין?

27.ממחקר בארה"ב עולה כי סקס יכול להרוג. פנטזיה על סקס פראי עתיר ריגושים חריגים יכולה להסתיים בטרגדיה. עפ"י המחקר, לאחר קיום יחסי מין גדלה פי 2.7 הסכנה ללקות בהתקפי לב קטלניים. לאור האמור, אני מבקשת מכל מכרי, להפסיק לזיין לי את המוח.

28.ממחקר שנערך עולה כי ככל שהאדם מזדקן, כך עולה ממד האושר שלו. זאת כמובן בתנאי שבריאותו ומצבו הכלכלי טובים. נו, ובשביל זה היה צריך לערוך מחקר!?

29.וגם, מהמחקר הבא יעלה כי גסיסה היא אושר עילאי והמוות הוא אושר אקססטי. 

30."לראשונה יש ראש שב"כ, יורם כהן, חובש כיפה". שב"כהן נשמע אומר -בהחלט לא תזיק קצת תמיכה מלמעלה.

31.המגזר החרדי: "יותר שמנים מאשר החילונים". -אני באמת לא מבין למה, אתם יודעים כמה אנרגיה זה לשבת כל היום על התחת ולקבל שלמונים?- תהה חרדי בפה מלא צ'ולנט.

32.ראש העירייה החרדי של בית שמש: "זו העיר הכי דמוקרטית במזרח התיכון". אם כך אז טהרן היא פסגת הפלורליזם.

33.השבוע נידונו סוגים שונים של כיפות: כיפת ברזל, כיפה על ראשו של שב"כהן, רק על ה"כיפה" של קצב איש לא דן.

34.חידה: אם דוד עזריאלי שובר שיאי שכר עם 900 אלף ₪ נטו בחודש ושכר המינימום עלה ב-40 ₪, ההפרש בטל בכמה? הפותר נכונה יזכה לעבודה כפועל ניקיון בקניון עזריאלי

41.כששמעתי השבוע על רווחי הבנקים, הייתי כל כך גאה בחלק הנכבד שיש לי בכך!

42.באחד מעיתוני סופהשבוע, לא חשוב איזה, יש טור, לא חשוב של מי, שמפרגן קשות לזוג הנסיעותי. מעניין כמה הטור הזה עלה למשלם המיסים

 

 

תגובות