פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה -20/3-26/3/2011

תקציר הפרשת השבוע

שביתת הקשישים, קלקלה יעילה, רכב אספנות, קונדומים, יפנים רדיואקטיבים, בן לוקח בת, כאב אוראלי, אקטיביה אקטיבית, זכויות יוצרים, ריאליטי מהתחת, בדיקת קרינה, מין מקשיש, כוסית כבדה, מסרון מדיח, כיפת ברז"ל, תוצאות ההוצאות, כביסה מלוכלכת, ניקוי יבש, דיבוב מדבדב, מחאה, קודים, מסרונים בשירות צה"ל, אפרטהייד, נשק בלתי קונבנציונאלי, מרדדות האטריות, הומאניות כעניין של גיאוגרפיה, קיבלתי (משלוח) מנות, פסל קצב מתעדכן, הבורדל של ברלוסקוני, שירותי מזקירות, ערך החיים, שאריות.

1. עונת השביתות בעיצומה. העו"סים שובתים, רכבות המטען מושבתות, הרופאים עומדים לשבות. הגמלאים כמחאה, יפסיקו ללכת לקופת חולים.

2. אסד הבטיח למפגינים בארצו להעלות את שכר עובדי המדינה ב-20-30%. שווה לנסות גם בארץ.

3. בעקבות האסון ביפן, למכירה פומבית מאזדה 6 – אופציה כרכב אספנות.

4. חברה מוכרת באינטרנט קונדומים שלדבריה מקורם בעיר קונדום בצרפת. העובדה שהעיר מכילה 7500 תושבים, מעידה על איכות הקונדומים?

5. זמן קצר לפני האסונות ביפן, הגיעו להשתלמות מקצועית בארץ 3 בכירים מהכור ביפן. הם שוקלים לתבוע את ישראל מאחר וזמן קצר לאחר חזרתם לארצם הפכו לרדיואקטיבים.

6. אחרי 33 שנות עקרות ילדה אשת האדמו"ר הירושלמי תאומות. בני הזוג המשתייכים ל"זברות", עברו טיפולי פוריות. יש מצב שהם מאשימים את בית החולים הציוני והמוקצה בכך שלא נולדו בנים.

7. כתוצאה מהפופולאריות הגוברת של המין האוראלי, נרשמה עליה בשיעור סוגי סרטן שונים באזור הראש והצוואר הקשורים לווירוס הפפילומה. בקיצור, שימוש יתר בלשון גורם לכאב ראש.

8. נער בן 16 וסבתו בת ה-80 שרדו כנגד כל הסיכויים במשך 9 ימים בין הריסות ביתם ביפן בזכות מלאי של יוגורטים שהיה במקרר לידו נלכדו. אם זה לא היה אקטיביה, זה לא היה קורה כי הרי הכל מתחיל מבפנים!

9. בגרמניה פורסמו תמונות זוועה של חיילי ארה"ב באפגניסטן שרצחו כמה אזרחים חפים מפשע, השתעשעו בגופותיהם והצטלמו למזכרת.  יש מקום שישראל תגיש תביעה בגין עבירה על זכויות יוצרים.

10. ריאליטי חדש ב-YNET. סקסולוגית מלווה זוג נשוי 24 שעות ביממה ומתערבת בחייהם כולל האינטימיים. הריאליטי הבא ייקרא קולונוסקופיה.

11. בכיר בכור בדימונה ביצע עבירת מין בעובדת. הוא רק רצה לבדוק אם היא קורנת.

12. ביהמ"ש בדרום רוסיה סגר בית זונות למבוגרות בנות 50 ומעלה. ממש משביתי שמחות. עד שנשים בגילאים כאלה כבר זוכות ל"הכנסות", סוגרים להן את העסק.

13. מי השתייה בטוקיו אסורים לשתייה לילדים לאחר שחלקיקי קרינה הגיעו למתקני שאיבת המים. מבוגרים מאידך, יוכלו להרים כוסית מים כבדים.

14. בבית הלבן מתנהלים דיונים ראשונים לקראת אפשרות שאובמה יגיע לארץ בקיץ הקרוב. מה קרה, העם עומד להדיח את נתניהו במסרונים?

15. דווקא בימים אלה של הסלמה בדרום, מערכת כיפת הברזל לא הופעלה משיקולים כלכליים. לאור האמור, הוחלט לשנות את שם המערכת לכיפת ברז"ל.

16. בני הזוג נתניהו טיילו בעולם ע"ח מיליונרים ואנשי עסקים שבין היתר גם מימנו ביקורים תכופים של שרה במכוני יופי, מספרות וארוחות בחו"ל. בנוגע למכוני היופי והמספרות – בסכומים שהוצאו שם הייתי מצפה לתוצאות טובות יותר. לפחות תוצאות הארוחות ניכרות היטב.

17. באותן נסיעות נהגה הגב' נתניהו להביא איתה כביסה מלוכלכת מהארץ לניקוי במלון בחו"ל. היא לא יודעת שלא מוציאים כביסה מלוכלכת החוצה?

18. ביבי לא לבד ברוסיה, גם רעייתו שרה נמצאת איתו. בודקת את איכות הניקוי היבש במקום.

19. לא רק ביבי נמצא במוסקבה, אלא גם אבו מאזן ובכירים סעודים. כנראה ארגנו מונית שירות אווירית ויצאו בצוותא לפסטיבל הבורשט והוודקה. בנוגע למימון שווה לנסות לדובב את מדבדב מי פוט-אין כסף לכיסו של נתניהו.

20. בפנקס הטלפונים של נתניהו מהשנים המדוברות, 1999-2009, מופיעות ליד שמות המיליונרים הערות והנחיות לדוגמה: "עשיר", "מוכן לעזור", "מונית אווירית לארה"ב". זה כל כך שנות ה-90, איך יתכן שנתניהו לא מוחה על כך שאיש מאותם מיליונרים לא טרח לקנות לו יומן אלקטרוני!?

21. וגם, כל הרשום ביומנו של ביבי זה קודים כדי שאשתו לא תתפוס אותו. "עשיר" הכוונה ל"עשירה בידע מיני", "מוכן לעזור" הכוונה ל"מזקירה שמוכנה להזקיר", "מונית אווירית" הכוונה ל"סקס בשחקים".

22. הסורים: "ישראל  מפציצה אותנו באס-אם-אסים במטרה להסית להפגנות במדינה". אידיוטים. במצב הכלכלי הנוכחי נראה להם ששטייניץ יאשר בזבוז הון עתק על שליחת מסרונים? מה הם חושבים שהם, ריאליטי!?

23. אוניברסיטת יוהנסבורג מחרימה את אוניברסיטת בן גוריון בגלל  "מדיניות אפרטהייד". איזה קטע! לא זאת המדיניות ששלטה בדרום אפריקה בין השנים 1948 עד 1990!? האם הגולם קם על יוצרו!?

24. בתימן נהרגו 52 מפגינים בידי השוטרים. הם הופגזו בנשק לא קונבנציונאלי. ג'חנון ומלווח.

25. האודיסיאה בלוב החלה לאחר שאובמה וסרקוזי נחלו תבוסה חסרת תקדים בסקרים במדינותיהם. ברלוסקוני הצטרף לאחר שבדק ומצא שהצעירות הלוביות מתמחות ברידוד ה"אטרייה".

26. אובמה, זוכה פרס נובל לשלום, מכנה את הפעילות בלוב "הומניטארית". כנראה שלא רק פורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה אלא שגם ההגדרה של הומניזם שונתה בזמן שישנתי.

27. הרב עובדיה – "לא לשלוח משלוחי מנות לחילונים כי אינם מברכים ברכת המזון". אני לא זקוקה למשלוחי המנות של הרבובדיה, כל יום כשאני פותחת את העיתון, אני מקבלת מנה.

28. פרס החליט להשאיר את הפסל של קצב במשכן הנשיאים. אני מסכימה אם כי יש לדעתי להחליף את הפסל בוויברטור שעליו יוטבע "פסלו של אקס כבודו, בעבר משכמו ומעלה וכעת ממותניו ומטה".

29. העיתון האיטלקי "לה סטמפה" הגדיר את פרשת קצב כ"בושה חסרת תקדים לישראל...." נו טוב, ברלוסקוני, בניגוד לקצב, פתח בורדל רשמי ושלא כמו קצב, הוא לפחות שילם תמורת השירות.

30. בגלל הקלון, קצב יחזיר היום למדינה את הרכב וכל יתר ההטבות כולל המזכירה שקיבל מהמדינה מאז פרישתו מהנשיאות. מעתה יקבל את ההטבות כולל שירותי מזקירות מהאסירים בכלא.

31. נעצרו 3 חשודים שתמורת אלף ₪ בזבזו חיי שני צעירים  בבאר שבע באוגוסט 2010. מחשבון פשוט עולה ששווי חיי אדם עומד על כ-500 ₪. אצל ביבי חיי אדם שווים 100 יחידות דיור. זאת ההוכחה שהתנחלויות שוות יותר מהפריפריה.

32. וגם, רצח נוסף צפוי בבאר שבע כי הרוצחים לא הסתדרו עם השאריות של חלוקת אלף ₪ לשלוש.

 

 

תגובות