פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה מ-12/3-19/3/2011

 
תקציר הפרשת השבוע:

תחבורה מסטולית, חיסכון בזמן, מאותגרות סריגה, OMG!, בישול בשתן, חטא על פשע, לידה מאוחרת, פדו(ס)פילים, סופר-טאנקר, חידה, עבריינית בטיטול, רוקט-פוקט, ישראל בשוויץ, תוכים אילמים, אולמרט והזרע, גנובים על דובון, אלוהים לא גר כאן יותר, עירום איום, סיוע הומניטארי במצור, טיל איראני, ויברטור חשוד, פגישה טעונה, מקור המוטאציות, מוטאציות בכותל, טלפתיה.

1.אגד זכתה במכרז ותפעיל אוטובוסים באמסטרדם. זה באמת המקום האידיאלי לאגד, מרוב בילוי ב-coffee shops  , איש לא ישים לב לאי עמידה בלוחות הזמנים.

2.ממחקר עולה כי לבני זוג נמאס זה מזה כעבור כ- 3 שנים ולא 7 כפי שחשבו קודם לכן. ממחקר אחר עולה שבאופן כללי נשים, בסטאטוסים שונים, למעט גרושות, מאושרות יותר מגברים. זה כנראה בגלל שהבינו שבזבזו רק 3 שנים ולא 7 כפי שסברו קודם.

3.בת 91 מבריטניה מתמחה בסריגת שדיים מצמר כדי לסייע ליולדות מאותגרות הנקה ללמוד להניק. ומה עם פטנט סרוג למאותגרות לידה?

4.חברת EMG מבטיחה: היום (יום ב) תחודש אספקת הגז המצרי לישראל. OMG!!!!

5.השפים הסינים מנסים לשווק למערב מעדן חדש. ביצים מבושלות בשתן טרי של ילדים עד גיל 10. כתבנו לענייני שתן מוסר: "השף אייל שני כבר עובד על קונספציה מקומית ומוכן לבשל את ביצי אורחיו בשתן שעלה לו לראש".

6.אוזני המן נשלחו לשגרירות ישראל המצומצמת שנותרה בטוקיו. מזל שזה לא פסח, משלוח מצות היה באמת להוסיף חטא על פשע.

7.קשיש כבן 80 שחלה בסרטן השד קיבל המלצה לתרופה מרופאיו בבי"ח הדסה עין כרם אך קופ"ח סירבה לאשר לו בנימוק שהתרופה עלולה לפגוע ברחם שלו. מישהו היה צריך להבהיר לקשיש שבלאו הכי לא בריא ללדת בגיל מאוחר כל כך.

8.במודעות פרסומת של כפר השעשועים עבור עיתונים חרדיים טושטשו או כוסו פניהן של ילדות המדגמנות את התחפושות בנימוק לחוסר צניעות. האם רשויות החוק מודעות לכמות הפדו(ס)פילים במגזר החרדי? וגם, בעיית הצניעות יכלה לבוא לפתרונה אם הילדות תתחפשנה לאימא טליבאן.

9.בעקבות רצח המשפחה באיתמר, הממשלה אישרה הקמת 500 יחידות דיור. זה הסופר-טאנקר שאליו התכוון ביבי?

10.חידה מתמטית: אם רצח 5 בני המשפחה מאיתמר שווים ל-500 יחידות דיור אשר מתוכן אושרו 200 עוד לפני הרצח, מהו הערך הנדל"ני לחיי אדם אחד?

11.דובר ממשלת החמאס טוען (יום א) כי אין לשלול אפשרות שמשפחת פוגל נרצחה על רקע פלילי. וודאי! אין ספק שמדובר במשפחת פשע שבראשה עמדה תינוקת בטיטול.

12.אישה בגילי שמחפשת רטט ולעיתים גם איזה זעזוע קטן, יכולה לנסוע ליפן.

13.מדענים העריכו כי בעקבות רעש האדמה ביפן, הוסט ציר כדור הארץ ב-11 סנטימטרים ואחד האיים זז ממקומו למרחק של 2.4 מטרים. כתבנו לענייני רעש מוסר שעוד רעש כזה ויש סיכוי שנמצא את עצמנו בשוויץ.

14. 250 תוכים ססגוניים של קיבוץ יגור נגנבו. מרכז המשק שלדבריו חלק מהתוכים אף ידע לדבר, תוהה לאן נעלמו. אז למה אלה שידעו לדבר לא צעקו "הצילו"?

15.בין החשדות הפליליים שעלו נגד אולמרט בפרשת השוחד, הוזכר גם שמה של חברת הזרע. כתבנו לענייני חשדות מוסר שמרוב חקירות נגד בכירים, החוקרים התבלבלו והדביקו לאולמרט חשדות שהועלו נגד קצב.

16.קשיש בן 74 נחקר ונעצר למשך שעתיים במשטרת קריית שמונה בגין החשד שהדובון המרופט והמוכתם שלבש גנוב מצה"ל. הפעם אני דורשת שיימנעו מעסקת טיעון ושירצה מאסר ממושך ללא אפשרות לשחרור מוקדם, כראוי לעבירה חמורה מסוג זה!

17. 5 נערים חילוניים הוכו ע"י צעירים חרדים בעת ששיחקו בגן ציבורי בשכונה חרדית בחיפה ולאחר מכן אושפזו. אמו של אחד הפצועים תהתה: "איפה האלוהים של האנשים האלה?" כתבנו לענייני אלוהים מוסר: "אלוהים כרגע עסוק ביפאן".

18.מועמד לבית הנבחרים של אוסטרליה שרצה למנף את הנודיזם, חשף את מצעו  מול המצלמות בבניין ועדת הבחירות המרכזית. סמוך לבניין התפשט כביום היוולדו כשבידו כרזה "עירום זה לא איום". אילו נבחרנו היו נוקטים בגישה דומה, היו צריכים להחזיק שלט עליו כתוב: "עירום זה איום".

19.השייטת השתלטה על הספינה הגרמנית ויקטוריה, ומצאה בבטן האונייה תחמושת רבה מאיראן. קשה להבין את חוסר ההתחשבות הישראלית נוכח הכשלה חוזרת ונשנית של מעבר סיוע הומניטארי לעזה. וגם, איראן: זה בכלל היה משלוח של אביזרים לפורים.

20.שייטת 13 השתלטה על ספינת נשק איראנית. קצב: "אז מה, גם לי יש טיל איראני".

21.בשדה התעופה ליד מוסקבה התעורר חשדם של עובדי חברת התעופה כשנתקלו בחבילה שהשמיעה קולות מוזרים. כוחות החבלה הוזעקו מיד למקום רק כדי לגלות בפנים ויברטור פועל. יתכן שחלק מהאמל"ח שהיה מיועד לעזה, הגיע בטעות לרוסיה?

22.עמוס עוז שלח את ספרו "סיפור על אהבה וחושך" לאסיר המרצה עונשו לאחר שהואשם ברצח, מרואן ברגותי, ובו ההקדשה: "...בתקווה שניפגש בקרוב....". ממליצה על מספר מקומות מפגש: אחד מקווי האוטובוס בירושלים, סבארו, מסעדת מצה בחיפה ועוד.

23.לאחר קריאה מרובה על הקרינות ונזקיהן התעוררה בי התהייה -  אם אצלנו עדיין לא גילו קרינה, מהיכן כלל המוטאציות שמסתובבות כאן!?

24.הגיאולוג השר בני בגין: "הכותל המערבי והכנסת ישרדו רעידת אדמה". לפחות למוטאציות מהאייטם הקודם יהיה לאן ללכת.

25.הבנקים נלחמים בתביעה ייצוגית נגדם: "זה שהעמלות דומות, לא אומר שתיאמנו". ברור! זה לא תיאום, זו טלפתיה!

 

תגובות