פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-6/3-12/3/2011

 
תקציר הפרשת השבוע:

אנרכיסטים נגד הגדר, רזומה, ביוגרפיה של בריטי, צניעות בקרנבל, ביבירוקרטיה, תקיעה יקרה, טיפה סרוחה, עמוק באדמה, farm wille, יגעת והצלחת, גזענות סלקטיבית, תחזיקו אותי!, חשיפת השת, תקצוב השמאל, חשד לרצח, תג מחיר, דרישות מקצועיות, כריתת מקור, שיר הסטרוקר.

 

1.עירית י-ם הקימה גדר הפרדה בגן ילדים בין דתיים לחילוניים. איפה האנרכיסטים כשצריך אותם?

2.בגן של אחד המושבים היוקרתיים באזור השרון, ילד פגע מינית ב-4 ילדות. זה מה שנקרא ילד עם חזון. כבר מכין את הרזומה לתפקיד בכיר.

3.ספר שנושא את הכותרת "על מה גברים חושבים חוץ מסקס" ודפיו ריקים להראות שהם לא חושבים על שום דבר אחר, הפך לרב מכר בבריטניה. כתבנו מוסר כי ספר נוסף עומד לצאת לאור, גם הוא עם דפים ריקים וכותרתו תהיה "ספר המתכונים הבריטי".

4.עונת הקרנבלים בברזיל התחילה בשרשרת אסונות. ביניהם שריפה שכילתה אלפי תחפושות והתחשמלותם למוות של 17 צעירים. השלטונות החליטו לחלק לקראת החגיגות יותר מ-89 מיליון קונדומים – כנראה כדי למנוע את האסון הבא. וגם, כתבנו מוסר שהשר אלי ישי אמר שאילו הברזילאים היו שומרים שבת ומתלבשים פחות חשוף, האסונות היו נמנעים.

5. 50 אלף דירות בשנה וחצי. ביבי – "זה הסופר-טנקר שיילחם בבירוקרטיה". מסתמן שביבי(רוקרטיה) עומד לחפש בגוגל בתים מוכנים.

6.ישראל הפכה אתמול למגרש חניה אחד גדול בגלל קצת גשם. מי שחשב לקצר ונסע בנתיב האגרה ממודיעין עד מחלף השלום שילם 38 ₪ כדי להיתקע. למיטב זכרוני בצעירותי היו שיטות זולות יותר להיתקע.

7.חוק תמוה אמור לקבוע אם השם המוענק לרך הנולד מקובל, אם לאו. אני מניחה שלפחות אחד מיוזמי הרעיון נולד בשם "טיפת DNA סרוחה שלא היתה אמורה להפוך לאדם תבוני" הגה את הרעיון.

8.אילנה דיין באפגניסטן. רון בן ישי בלוב. מה לא יעשו אנשים תמורת קבורה ממלכתית חינם!

9. ששה מיליארדרים חדשים, שהתעשרו בזכות הפייסבוק, נוספו לרשימת המיליארדרים הקיימת. גם אני דורשת להיכלל ברשימה, הרווחתי מיליארדים רבים בחווה.

10.ישראל בתחתית מדד הפופולאריות. רק מדינות ציר הרשע - צפון קוריאה, איראן ופקיסטן מתחתנו. יש! עשינו זאת! זה מה שנקרא: יגעת והצלחת – תאמין.

11.מוחמד בכרי לחיילי המילואים בבימ"ש עליון: "אתם כלבים". גם לגזענות יש מחיר. תמורת סכום כסף בכרי לא מתנגד לשחק יהודי דתי שעומד דום ב"תקווה" בעת אזכרה לחללי צה"ל בסדרה "אדמה".

12.נשיא ארה"ב ונאט"ו מזהירים את קדאפי: "אם הטבח יימשך – לא נעמוד מנגד". נו בחיית, עד שיממשו איזה איומון, אתם יודעים מה, איזה איומצ'יק, כבר לא יישארו שם אזרחים. וזה מזכיר לי את הערסים "תחזיקו אותי או ש...."

13.הקומנדו הבריטי נתפס עם המכנסים למטה כאשר נחתו בחשאי בלוב, נעצרו והופשטו. בגלל זה אנשי המוסד מתחפשים לכרישים וחיות אחרות כדי שלא יוכלו להפשיט להם את המכנסיים.

14.הימין הקיצוני עומד בימים הקרובים להשיק קמפיין נגד דרעי בעלות מאות אלפי שקלים. האם מונתה כבר הוועדה שתחקור מי מממן את השמאל?

15.צעירה נדקרה למוות בת"א וגרונה שוסף. המשטרה - חשד לרצח. וואללה!? ואני דווקא חשבתי שזה חשד להתאבדות!

16. א. תג המחיר שקבע ביהמ"ש לחיי נערה שנותרה משותקת בכל גופה עקב תאונת דרכים קשה – 1000 ₪ קנס ו-600 שעות עבודות שירות. נימוק השופטת: "הסדר הטיעון חוסך זמן משפטי יקר".

     ב. תג מחיר לחיי 3 נשים שנפגעו בראשן ואבריהן נקטעו. - שנת מבחן, שנתיים פסילה ו-3000 ₪ קנס, הנימוק: אם יוטלו עליו עבודות שירות, יפוטר מעבודתו.

     ג.מומלץ לשקול הנפקת מניות של חיי אדם בבורסה, כך אולי ערכם יעלה.

17.אתמול נפתח משפטו של ז'אק שיראק שנאשם בשורה של מעשי שחיתות בעת שכיהן כראש עיריית פריז. נראה שהמכנה המשותף הבינלאומי למועמד למשרות בכירות הוא התמחות בשחיתויות.

18. במאה שערים גבר כבן 50 קטע את ידו במסור חשמלי בטענה שלא הצליח לעמוד ביצריו המיניים. אז למה הוא קטע דווקא את היד, למה לא את מקור הבעיה!?

19.הוא גאון – יהורם, לא התכוון לפגוע, אלא לחדד שכל אחד, אפילו אני, יכולים לנשוף בעורפו של גיספן ולכתוב שיר מזרחי. להלן שיר לדוגמא – גיספן, היזהר, אני מאחוריך!

שיר הסטרוקר

עינייך היפות

כל כך מבלבלות,

אם אין את, אין אני

רק אל תמרי את פי,

כי אם תמרי את פי

ידמם אפי,

בעצם זה מהסנפה

כמה את יפה,

אם תביטי באחר

כדאי לך להיזהר,

אם יעלה בי החשד

אנשך לך את השד,

ואם לראש יעלה לי השתן

אתן לך בעיטה בבטן.

כל רגע אחרייך

עיני בצעדייך,

לא אתן לך רגע דל

את יפה – לא חבל?

אני אולי נבל

אך קור רוחי אזל

כמו לך המזל.

 

 

תגובות