פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-27/2-5/3/2011

 

תקציר הפרשת השבוע:

מתגלגלים, דרושה מזקירה, ארץ האפשרויות, עמוק באדמה, copy-paste, פיטורין בוערים, המוצר והיוצר, מיתוג יעיל, נאצי מעוצב, קוסא מחשי, השלמת הכנסה, שוויון זכויות, יפה התואר, המנון ציוני, פיטורין מרומזים, אספקת גז, תעלומה בכור, הטעייה, יום הזעם, מניעה יקרה, כלכלה יצירתית, הטבה בקטנה, ריאליטי הדור הבא, שוד אנין, סמים על אלוהים, תופעות הלוואי של האופיום, שוד זכויות יוצרים, תופעות לוואי של העבודה

 

1.נתפס ישראלי שהבריח תמורת 200 ₪ שב"ח בתא המטען. כשנשאל ענה, שאין לו מושג איך הגיע לשם השב"ח, הוא היה בטוח שמדובר בגלגל רזרבי.

2.שלושים אחוזי נכות נפשית הוכרו לאישה עקב הטרדות מיניות שהוטרדה ע"י הרופא אצלו עבדה כמזכירה. כתבנו מוסר שהרופא ממשיך לטעון שבמודעה פרסם שדרושה לו מזקירה יד שנייה מרופא.

3.הומלס בארה"ב איתר את בתו שאותה לא ראה 11 שנה באמצעות טוויטר. רק בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות יש להומלסים טוויטר.

4.חברת לוויות בעיר מלגה בדרום ספרד יצאה בפרויקט קידום מכירות שהתגלה כהצלחה מסחררת. הפרס הראשון לוויה חינם על חשבון הבית. תוקף המימוש לא הוגבל. מעניין אם ההצעה השפיעה על מספר המתאבדים.

5.תגובת שר ההגנה הגרמני להעתקת עבודת הדוקטורט שלו: "לא עשיתי את זה בכוונה". חלילה בכוונה! החומר המועתק לגמרי בטעות עשה לעצמו באופן עצמאי copy –paste לעבודת השר.

6.שלושה חודשים לאחר האסון בכרמל, עשרות כבאים יפוטרו. נכון, מי לעזאזל צריך אותם לאחר שהכל כבר נשרף בלאו הכי.

7.הבשורה המרעישה שהוצגה  אמש באפל ע"י ג'ובס, חושף את האייפד החדש – דק יותר, וקל יותר. בדיוק כמו יוצרו.

8.תמר האוספטר, חברתה הטובה של שרה  נתניהו, לפני שקודמה לתפקיד יועצת לעניינים מיותרים, היתה יועצת לענייני מיתוג. היא קבעה מאיזה מיתוג יהיו הנעליים ששרה השליכה על העוזרת.

9.ממחקרים שנערכו עולה שהמעצב המקורי של הטלאי הצהוב היה ג'ון גליאנו ולא הערבים כפי שסברו בתחילה.

10.נשות האלפיון העליון הישראליות מתלבטות מה יעשו עם השמלות של גליאנו. שיכניסו אותן לתא הגזים. אופסססססססס סליחה, לתא ההלבשה.

11. 6000 שכירי חרב בדרך ללוב. בין המפקחים על המבצע נמצא גם ראש מנגנוני הביטחון – מוסא קוסה. באסה, זה אפילו לא קוסה מחשי. (קישוא ממולא).

12.בנו של קדאפי, סייד אל איסלאם טוען, כי בלוב אין שכירי חרב אלא שליחי המוסד שנשלחו לזעזע את המדינה. כנראה שמשכורתם של שליחי המוסד נמוכה אם הם נאלצים לעבוד בעבודות צדדיות כמו שחקני טניס, כרישים, נצים, ושכירי חרב שמקבלים 4000 דולר ליום.

13.לפני כשנתיים קיבל בנו של קדאפי, זה מהסעיף הקודם, תואר דוקטור מביה"ס לכלכלה של לונדון, אחד המוסדות היוקרתיים בעולם ללימודי כלכלה. את התואר הוא קיבל לאחר שאביו תרם למכללה מיליון וחצי ליש"ט. פראייר, היה מוסיף עוד ליש"ט אחד וקונה פרופסורה.

14.קדאפי: העימותים ביוזמת סוכנים קשישים של אל-קאעידה. כבוד לאל-קאעידה, לא מפלים עובדים על רקע גילם.

15.צעיר ישראלי חיבר קליפ לנאום קדאפי שהפך תוך ימים ללהיט ברשת ולהמנון האופוזיציה הלוחמת בלוב. כנראה שבנו של קדאפי צודק למרות הכל.

16.בקהיר בוצע ניסיון התנקשות בחייו של הגנרל עומר סולימן שמונה לפני שבועות ספורים ע"י מובראק לסגנו. הפרשנים בקהיר מעריכים כי הדלפת המידע על ניסיון ההתנקשות נועדה לאותת לו שהוא לא יקבל את התפקיד. רק אצלנו מבזבזים זמן בלצלם בתים ממעוף העיתונים והגשת בג"צים.

17.המצרים הפסיקו לספק לנו גז ואנחנו תקועים. מסתמן שהגרמנים דווקא ישמחו לתרום לנו גז.

18.איראן מאשרת ש"בעיות טכניות קשות" מאלצות אותה להשבית את הכור. ואני חשבתי שכל שליחי המוסד עושים כעת כסף בלוב.

19.במשך שנתיים מאובטח כל שעות היממה ועל חשבון משלם המיסים ביתו הריק של נתניהו בירושלים, כתבנו מוסר שזה בגלל שמרוב זיגזוגים לא תמיד יודעים היכן נתניהו נמצא בכל רגע נתון.

20.הימין הקיצוני הכריז על יום הזעם עקב פינוי חוות גלעד. אני מכריזה על חיים שלמים של זעם עקב פינוי של חשבון הבנק שלי.

21.עקב עיצומי העובדים הסוציאלים, הצטלם זוג עובדים סוציאלים לעיתון, היא בהריון מתקדם, מציגים קשיי קיום ממשכורותיהם העלובות.  לדעתי צילמו בכוונה אישה הרה כדי להראות שמשכורתם אינה מספיקה אפילו לרכישת אמצעי מניעה.

22.מנכ"ל הרשות לסטטיסטיקה ברוסיה החליט להגדיל את רמת התל"ג לנפש כדי לתת לאזרחים תחושה שרמת החיים עלתה. לשם כך הורה לכלול בסעיף ההכנסות רווחים שחורים – מזנות, סמים, נשק ומשחקי מזל. אני חושבת שזה מסביר את הצמיחה ששטייניץ מדבר עליה.

23.במכרז משרד השיכון הובטח למילואימניקים שאם יבואו לירוחם יקבלו 20 אחוז הנחה על הקרקע. היות ועלות הקרקע עומדת על 1 ₪, הרי שההנחה מסתכמת ב-20 אגורות. ב-80 אג' שיוותרו יוכלו לבנות בית..... מגפרורים.

24.תוך 12 שעות שני בעלים רצחו את נשותיהם והתאבדו. סוג חדש של ריאליטי?

25.שלושה שודדים נכנסו למסעדה באשדוד ובאיומי אקדח דרשו סלטים ושניצלים. בקטנה. בשביל לאכול במסעדה של אייל שני, היו צריכים לשדוד את בנק ישראל.

26.לא סמים על אלוהים. חברי הכנסייה בקנדה דורשים להתיר שימוש במריחואנה כדי להתקרב לאלוהים. אם פעם הדת היתה אופיום להמונים, היום האופיום הוא הדת להמונים.

27.קדאפי אמר בראיון לרשת אי.בי.סי, בי.בי.סי. ולסנדיי טיימס: "אין בכלל הפגנות בלוב נגדי. העם אוהב אותי". הריני להציג בפניכם מוצג מספר 1 להשפעות האופיום.

28.שטייניץ: אין גל התייקרויות במשק. הריני להציג בפניכם מוצג מספר 2 להשפעות האופיום.

29.האפיפיור: היהודים לא אשמים במותו של ישו. לא, בקשה לא, אל תיקחו לנו גם את זה!

30.תוכנית: חרדים יעבדו בענף הבניה תמורת 15 אלף ₪ לחודש. "אופייה של עבודת הבניין פשוט לא מתאים לאורח החיים החרדי". לדעתי יש כאן טעות ניסוח. היה צריך להיות: "אופייה של עבודה פשוט לא מתאים לאורח החיים החרדי".

 

 

תגובות