פוסטים

סקירת עיתונות- השבוע שהיה מ-20/2-26/2/2011

תקציר הפרשת השבוע:

ענישה מאוחרת, גיור עד מוות, הדת כמכשול, תמיכה קדושה באיבר הנשיאותי, ביזור סמכויות, אפקט השש-בש, בנייה מעצבנת, פארס לפוליטיקה, מודעת דרושים, ביבי נגד ביבי,  פטור מפיטורין, מתמטיקה שחורה, חוק הכלים השלובים, קדאפי כסמל לזכויות אדם, מראה-מראה שעל הקיר, קלאוסטרופוביה, ניצול משכנתאות, שליט היקום מחפש עבודה, מחט בשחת, כמה זמן לוקח לקנות וזלין וכיפה, כלבת במדים, דריסת החמות, baby happy hour, תקציב מאחורי הסורגים.

1. ה"רב" רפאל בובליל קבע שתנ"צ ליאור בוקר ניספה כי הורה לפני שנים לעצור חרדים שהתפרעו. אם חלפו כל כך הרבה שנים בין הוראת המעצר שנתן בוקר ועד לרגע מותו, כנראה שאפילו לקב"ה נמאס מהשטויות של הרבובליל.

2. פשרה בין ש"ס לחרדים בנוגע לגיורי צה"ל. הגיור יבוטל רק אם המתגייר לא ישמור מצוות. מניסיון העבר עולה, שהגיור מבוטל רק כאשר המתגייר נהרג במהלך שירות צבאי או פעולת איבה.

3. לאחר קריסת הקתדרלה ובית חב"ד בעקבות רעידת האדמה בניו זילנד, כל שנותר כדי להביא שלום עולמי זה שייהרס גם מסגד.

 

4. רבני הציונות הדתית שלחו מכתב תמיכה לקצב לקראת גזר דינו. "אל תרא ואל תיחת כי האמת תורה דרכה וגם אם תתמהמה בוא תבוא וייכלמו כל רודפי שקר".  ככתוב: "וירא כי נפשו של אברו בעלת העין האחת שאינו יודע שובע, יוצאת א-ל חרישה בשדות זרים, וירא כי טוב והיה טוב מאוד וירצה עוד ועוד, ואמרו אמן".

 

5. קדאפי הנחה את בתי החולים לא לטפל בפצועי ההפגנות ואף שכר שכירי חרב ש"יטפלו" במפגינים. מומלץ להכניס לוויקיפדיה כהסבר לערך "ביזור סמכויות".

6. נוסטרדמוס מוסר שאפקט הדומינו (השש-בש מתאים יותר לדעתי), מאיים גם על רוב מדינות אירופה וארה"ב. אבל לא נורא, האו"ם וגם אובמה יתמכו בלי ספק.

7. כוחות נאט"ו חיסלו באפגניסטן 64 אזרחים רובם נשים וילדים. מדינות ערב טובלות במרחץ דמים. אבל מה שמעניין את האו"ם זה שהתקנתי פרגולה על המרפסת בביתי בירושלים.

8. נדחתה עתירתו של תא"ל פארס: הוא שיקר. כתבנו מוסר, שפארס שוקל לעבור לפוליטיקה, שכן הוא ניחן בדיוק בתכונות הדרושות.

9. לאחר היעלמות בכירי השלטון הלובי, ולאחר שקדאפי קיבל חותמת של מטורף, דרושים אנשי ממשל ללוב. תנאים טובים למעוניינים, תינתן עדיפות לאנשי ממשל ישראלים.

 

10. ביבי נגד נתניהו. נתניהו הצביע נגד עצמו בישיבת המליאה. נו, בקשה! מה יגידו אזובי הקיר!? הבן אדם כבר לא מסתפק בתפקידו ומשתלט גם על תפקיד האופוזיציה.

 

11. עלייה משמעותית במספר מפקדי צה"ל שפוטרו ממקום עבודתם בגלל שירות מילואים ארוך. שטויות. אפשר לחשוב כמה גברים כבר משרתים במילואים. לרוב אזרחי המדינה הרי יש פטור.

 

12. דו"ח המל"ג: רמת המתמטיקה בשפל. מומלץ לעגן את המסחר בבחינות בחוק, המחירים בשוק השחור אינם שווים לכל נפש.

 

13. מאז שהוחלף מכשיר המדידה, עלה מפלס הכינרת ב-25 ס"מ. מומלץ לשים עוד כמה מדידים חדישים כאלה, ואז יסתבר שכלל לא חסרים מים בישראל.

 

14. קדאפי עומד מאחור פרס בינלאומי למען זכויות אדם הנושא את שמו. אין ספק שהוא האדם המתאים ביותר שיכול לעמוד מאחורי פרס כזה. בדיוק כפי שמהטמה גנדי יכול היה לעמוד מאחורי המצאת הוצאות להורג.

 

15. אחמדניג'ד העביר מסר לקדאפי שלא לפגוע בעמו ולהסכים עם דרישות העם. מראה-מראה אשר על קיר מולבשת, איכה נעלמה לי הדבשת?

 

16. הכורים מצ'ילה מגיעים לביקור בארץ. לא מומלץ לקחת אותם למנהרות הכותל. מאידך, הם יכולים להכין את קצב לתנאי כליאה.

 

17. התוכנית: ערים לשעת חירום. בישראל נערכים להקמת ערי אוהלים בכמה מקומות בארץ במטרה לקלוט אזרחים שיפונו מאזורים מוכי אסון. במחסנים אפשר למצוא בין היתר גם מבנים מתקפלים וקרווילות. כמה עולה מבנה? האם כדאי לקחת משכנתה מעכשיו? לכמה חדרים תחולק קרווילה בתל אביב? 

18. בבריטניה פרסמו קו"ח הזויים של אנשים שמחפשים עבודה. אחד רשם את אלוהים כממליץ, אחר כתב בסעיף ניסיון בעבודה שהועסק בעבר כשליט הזמן והיקום. כל הכבוד לקדאפי על החריצות, כבר דואג למצוא לעצמו תעסוקה.

19. קצב התייאש. לא יביא עדי אופי לשלב הטיעונים לעונש. נו, כמה זמן אפשר לבזבז על חיפוש מחט בערמת שחת?

20. ככל הנראה, קצב לא ייכלא מיד לאחר שינתן גזר דינו אלא יקבל חודש כדי להתארגן. לא ברור לי למה צריך חודש, ווזלין וכיפה ניתן לקנות תוך יום!

 

21. עצור או שאני נושך. שוטר  שהגיע במהלך תפקידו לסגור מסיבה רועשת, נשך את שפתיו של צעיר שהיה קשור לארגון המסיבה. כתבנו לענייני משטרה מוסר שהשוטר ייכנס להסגר למשך 10 ימים ואם יימצא שיש חשד לכלבת, הוא יושמד.

 

22. הנהג לחץ בטעות על הגז בעת שהרכב היה בהילוך אחורי ודרס את חמותו. טעות, בטח טעות.

 

23. בעקבות התייקרות תחליפי החלב של מטרנה בכ-7%, יוזמים HAPPY HOUR בטיפות חלב.

24.תקציב לשכת קצב יועלה על ידי וועדת הכספים ל-1.8 מיליון ₪. נקווה שהלשכה בכלא תהיה זולה יותר.

25. אם אפקט הדומינו בעולם הערבי יימשך, אהוד יערי עלול לשבור את שיאי האורגזמה.

 

 

 

תגובות