פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה מ-13/2-19/2/2011

תקציר הפרשת השבוע

הנהגה מסתננת, כן אדוני רוה"מ, גועל נפש, שירותים בדובאי, ניסוי גרעיני, נימוסים, גופות מגודרות, לל"ט, שוטי-שוטי ספינתי, תרומת ביצים, תרומה נדיבה, למות על היודל, ניצול מקסימאלי, ספיד בגינה, העישון בריא, פרה כשרה, שתוקי, תקנת האייפון, שחיטה כשרה, סקס כעניין פוליטי, נקודת מבט, יתרון העוני, לייק, צמיחה או נבילה, תיקון דלת אמות, ביטול הליכי שפיטה, גדר השלום, שירותי שת, הכל על הזין, שירות לאומי במשפחות הפשע, מה תעשה כשתגדל.

1.גורמי ביטחון בישראל מזהירים שהאנרכיה במצרים תגביר את זרם המסתננים. אני לא הייתי פוסלת את זרם המסתננים על הסף. אולי יסתנן לנו איזה ראש ממשלה ושר אוצר. לא תודה, ליברמן כבר יש אחד יותר מדי.

2.ראש הממשלה ליברמן, חטף עצבים וביטל את מינויו של ארד כשגריר באנגליה, לאחר שסגנו, נתניהו, מינה את ארד ללא רשותו וגם הגיש לו קפה לא טעים.

3.תומס פרידמן, הפרשן הבכיר של הניו יורק טייס: "בבית הלבן נגעלים מכם...", איזה קטע, גם שם!?

4.לשגרירות בריטניה אבדו מאות דרכונים ישראלים. הם וודאי אצל המרגלים שבאו בשליחות אחמדניג'ד לתור את כנען.

5.כדי לעצור את המהומות באיראן, אחמדניג'ד שוקל לנסות את הגרעין על האופוזיציה.

6.נסראללה מאיים: במלחמה הבאה נכבוש את הגליל. לידיעת נסראללה, אל תטרח, כל שעליך לעשות זה לבקש יפה מהשמאל הקיצוני.

7.בלוב ובחריין יורים במפגינים כדי לבלום את אפקט הדומינו. אבל מה זה כמה עשרות הרוגים מול בניית בית בשכונה ירושלמית?

8.נשיא תוניסיה זין אל עבדין בן עלי שרוי בתרדמת לאחר שבץ מוחי. מסתבר שאם הדם מפסיק לזרום בצפון, גם הדרום נרדם.

9.איראן שלחה ספינות קרב לתעלת סואץ, כדי להסב את תשומת לב העולם הנאור מהפיכת מצב הצבירה של המפגינים לגוף בלתי מזוהה.

10.לאחר דיונים שנמשכו כעשור, יכולה מהיום כל אישה לתרום ביציות. אני דורשת כאפליה מתקנת שיאושרו גם תרומות ביצים!  

11.בימ"ש מחוזי בת"א פסק כהסדר פשרה בתביעה ייצוגית נגד קוקה-קולה, שהאחרונה תתרום משקאות לנזקקים באמצעות ארגון לתת. וזאת לאחר שהסדר פשרה דומה הושג כבר עם ארגון רופאי השיניים.

12.שוויץ מחזיקה בשיא המפוקפק של שיעורי התאבדויות הגבוהים באירופה. זה באמת נורא מדכא לשמוע כל הזמן צלילי יודלים ומים מפכים באוויר הצח עם נוף לאלפים.

13.מסעדה בניו יורק מציעה דיל ללקוחות: מעיל, תיק, חגורה, ארנק מעור החיה אותה אכלו. מעניין איזה פריט מכינים מעור של עוף, אולי שתל לעור התוף.

14.יואב גלנט ואשתו קלודין נסעו לבילוי משותף הרחק מלשכת הרמטכ"ל. בני הזוג נתפסו נוסעים במהירות מופרזת בדרכם לפיקניק בגינה.

15.ממחקרים עולה שמאז השימוש בסלולרי, חלה ירידה בתחלואת סרטן הראש. אני מחכה בכליון עיניים למחקר על פיו העישון מונע סרטן ריאות.

16.פרה מאחת הרפתות הוכתרה כמלכת ההמלטות, לאחר שהמליטה 12 עגלים, ביניהם כמה זוגות תאומים. מוצע לבדוק לאיזה מגזר היא שייכת, לחרדי או לערבי, אם בן זוגה עובד ואם היא מקבלת ביטוח לאומי.

17.והנה מילה חדשה (עבורי לפחות). שתוקי – מי שזהות אביו אינה ידועה. מקור המילה - כאשר האם נשאלת על ידי בנה מי אביו, היא משתיקה אותו. אז הנה עוד מילה חדשה מבית היוצר שלי. אם הבן ישאל מי אביו, שתענה זרובי – זר עם זובי.

18.הוותיקן מתנגד לוידוי באמצעות האייפון בתואנה שהוידוי חייב להתנהל כדיאלוג בין המתוודה לכומר. אם הרבנים היו יאמצו את הרעיון, ויעבירו שיעורים באייפון, לא יצטרכו לאחר מכן להתוודות על מעשיהם בפורום תקנה.

19.אוליגרכים יהודים מאוקראינה הכינו לחבריהם קליפ סנסציוני בו הם מפזזים עירומים עטויים בטליתות. הרבנים זועמים אך לא מחרימים אותם כי מדובר בתורמים הגדולים לקהילת קייב. הרב הראשי הכריז על יום תענית וביקש מחברי הקהילה להכשיר את כספי התרומות ע"י שחיטה כשרה של התורמים.

20.נשות הפוליטיקאים בבלגיה מונעות מבעליהן יחסי מין כדי ללחוץ עליהם להוציא את הממשלה מהבוץ. אאוריקה! זו כנראה הסיבה שהממשלה שלנו כל כך עמוק בבוץ, פוליטיקאים מסוימים מעדיפים לשקוע עמוק במדמנה ובלבד שלא להתייחד עם האישה.

21.ביתו של גאידמק נמכר ב-47 מיליון ₪. אז מה. את הבית שלי מכרתי ב-100 מיליון ....אגורות!

22.הקובץ שנגנב בזמנו ומכיל פרטי בעלי חשבונות בנק בשוויץ, בדרכו לישראל. כמה עצוב לי לא להיות בלחץ.

23.עימותים בהפגנת מחירי הדלק: מאות בני נוער, פעילי תנועות חברתיות ואזרחים ערכו בת"א טקס אשכבה למעמד הביניים. כפעילה חברתית ידועה, החלטתי לקחת חלק אקטיבי בהפגנות וסימנתי לייק.

24.ישראל מתגאה בצמיחה של 7.8% במשק. לדעתי יש טעות, צמיחת המעמד הנמוך גבוהה בהרבה.

25.אולמרט תבע את לדור ע"ס 150,000 ₪ בגין הוצאת דיבה. המטרה, לשפץ את הדירה ברחוב כרמייה.

26.שני שודדים בקולומביה שנמלטו מהמשטרה דרך הגגות, מצאו עצמם מטפסים על קיר בית הכלא השמור ביותר בעיר. רעיון מצוין אשר עשוי להפחית את העומס על השופטים ומייתר תהליכי שיפוט.

27.קטע גבול בין ישראל ללבנון נותר חשוף לאחר שגנבי מתכות גנבו 3 ק"מ כבל מרכזי של הגדר. כתבנו לענייני גדרות מוסר שרק לאחר שתושלם משימת גניבת כל הגדרות,  עשוי לבוא שלום.

28.ערעורו של עמיר מולנר התקבל: שב"ס יספקו לו שירותי דת. דובר השב"ס מוסר כי חלה טעות דפוס. היה צריך להיות כתוב "שירותי שת".

29.סערה באיטליה. בימ"ש קבע שברלוסקסוני יועמד לדין באשמת שידול לזנות וניצול מרות. ברלוסקסוני ביקש את עזרת סנגוריו של קצב בהשגת עסקת טיעון בה יודה שהוא רק רצה להתגאות שבגיל 74 עדיין יכול לשים הכל על הזין שלו.

30.אלי ישי החליט להעניק אזרחות לסוחר סמים דרום אפריקאי שמרצה 24 שנות מאסר בתאילנד כדי לאפשר את העברתו לכלא הישראלי ולשחררו בארץ. צודק. למה לאזרח סתם חיילים שמשרתים בצה"ל כשאפשר לאזרח חברים חדשים שישרתו את משפחות הפשע?

31.גננת הותקפה ע"י בן 4 ששבר את אפה. כל הכבוד! סוף-סוף ילד שיודע בדיוק מה הוא רוצה להיות לכשיגדל!

 

תגובות