סיפורים

הילה והמראה - סיפור ליום האהבה

ההבדל הדק ביני לבין עצמי

נמצא רק במראה

שתראה לי ולך את

היופי האמיתי שאף פעם לא באמת נגלה.

 

הילה הייתה בחורה יפיפייה, שערה היה מתולתל וכחול עיניה היו ירוקות גוון גופה היה ורדרד ושופע. הכל היה להילה, מיופי עד שכל, היה לה הרבה מאד כסף והיא גם אהבה לתרום לזולת. פשוט בחורה איכותית שאין כמעט ולמצוא בשוק של ימנו. אבל מה, חסרון אחד היה לה, היא לא הצליחה להתאהב באף אחד, תמיד כשחשבה שהלב שלה מחסיר פעימה זה היה משהו רגעי ולא אמיתי או סתם רצתה להעביר נוזלים לערב אחד ודיי.

עד שיום אחד אביה של הילה שהיה איש נמוך עם קרחת שהיה מייצר במרתף ביתו מראות ודברי זכוכית אחרים ומוכר אותם לעולם החליט לעשות מראה בשביל חדרה של הילה, אז הוא עיצב לה מראה וכשראה שהמראה שהוא עיצב לה לא יצאה כמו שצריך הניח אותה ליד פח הזבל של הבית והלך להכין עוד אחד, אבל אז הפייה השומרת של הילה ראתה את המראה והכירה במצבה של הילה והחליטה לכשף את המראה של הילה בעזרת מקל הקסמים בצורת הפרח שהיה ברשותה.

הילה שבדיוק יצאה החוצה לזרוק את הזבל של חדרה שמה לב למראה שלפתע נראתה לה ממש יפה ומיוחדת החליטה שהיא רוצה שזאת תהיה המראה החדשה של חדרה, לקחה הילה את המראה ושמה אותה על קיר חדרה והייתה מרוצה מהתוצאה שבה המראה השתלבה בחדרה אז הילה החלה להתגנדר מול המראה כשלפתע השתקפותה של הילה מתעתעת בה ולפתע ההשתקפות קרצה מבלי שהילה עשתה זאת, לפתע ההשתקפות של הילה פקחה את פיה והוציאה לשון, נבהלה הילה מאד ויצאה מחדרה והלכה לעשן ולשטוף את פניה בשביל להתרענן בשל תחשוב שהיא השתגעה, הילה חזרה לחדרה והסתכלה שנית במראה כשהפעם הכל היה בסדר וכמו שצריך. זה היה לילה כבר והילה החליטה שזה הספיק לה ליום אחד והיא הלכה לישון במיטתה.

 בלילה הילה חלמה חלום מוזר, היא חלמה פוני לבן עם זנב של חתול הדוהר בשדה ירוק ובוהק ומי שדוהר על הסוס הוא אחד עם שער קצר וכחול, עיניו ירוקות וגופו שרירי והוא היה נראה ממה טוב ואז החלון הסתיים כתוצאה של השעון מעורר – כן השחר הפציע והילה מאחרת לעבודתה, אז הילה בלחץ שלה רצה מבלי אפילו להסתכל במראה לעבודה כשבראשה היא לא מפסיקה לחשוב על הבנאדם שהיא ראתה בחלומה.

מאוחר יותר ביום כשהיא חוזרת מהעבודה ואחרי המקלחת היא הסתכלה שנית על המראה ראתה במקום הדמות שלה את הגבר שהיא ראתה בחלומה, הילה נבהלה תפסה את המראה וניפצה אותה לרסיסים על הרצפה ואז היא יצאה מהחדר בכדי לקחת מטאטא וכשהיא חזרה ראתה שהשברים נעלמו לפתע ואחרי כמה שניות היא שמעה גניחות ונשימות חזקות, היא חיפשה בעיינה מהיכן באות הגניחות מהחדר ואז היא הסתכלה על המיטה כשלפתע היא קולטת שיש דמות של אדם מתחת לשמיכה האדומה שלה, הילה התקרבה לשמיכה כשהיא אחוזה חזק במוט המטאטא, הורידה את השמיכה בחוזקה ואז היא ראתה אותו, את הבנאדם עם השער הכחול והעיניים הירוקות מחלומה כשהוא ישן, נבהלה הילה והחלה לצעוק, לקחה את מוט המטאטא והחלה בחוזקה לחבוט בבנאדם כשהתעורר מזה וגם נבהל גם הוא "מה זה?! איפה אני?!" הוא אמר להילה "מי אתה?!" היא צעקה עליו בחזרה "אני ירון ואני הלכתי לישון כשלפתע אני מתעורר בחדר שלך!" הוא צעק עליה בחזקה בעודו מגן על גופו מחבטות המטאטא של הילה "שקרן!" היא צעקה עליו "אני מתקשרת עכשיו למשטרה!" היא אמרה לו "לא, בבקשה אל תעשי את זה.. אני באמת לא יודעת מה את עושה כאן.. ומשומה את נראת לי מוכרת לי איכשהו!" "כן עכשיו תגיד לי שגם אתה חלמת עלי כמו שאני חמתי עליך!" היא צעקה עליו "בדיוק, מהחלון הזה המוזר שחלמתי אמש, חלמתי שאני דוהר על סוס עם זנב של חתול בשדרה ירוק ואת עומדת ומסכלת עלי ומחייכת.." "אתה חתיכת שקרן!" היא צעקה עליו ובאה לחבוט בו שוב כשלפתע היא נעצרה במקום, כאילו נתקעה "עצרי הילה, הוא דובר אמת!" נשמע מישהי אומרת מאחוריה. הילה הסתובבה וראתה פיה "מי את??" הילה שאלה אותה "אני הפיה הראשית שלך, שמי הוא רפאלה ואני הבאתי לפה את ירון כשניכם לא הצלחתם למצוא אחד את השני.." "מה, איך עשית את זה?!" צעק עליה ירון "אני פייה ואני כשפתי את המראות שלכם בחדר" היא אמרה "אתם אהבת חייו אחד של השני" היא אמרה רפאלה ושניהם הפכו אדומים ונבוכים אחד מהשני "אבל איך ידעת..?" שאלה אותה הילה "אני עוקבת אחרי מהיום הראשון שנולדתם..עזבו זה לא זמן לשאלות מיותרת!" אמרה הפיה ואז שאלה אותם "אתם רוצים להיות ביחד?" הילה וירון הסתכלו אחד על השני וירון לקח יוזמה ואמר "אני מוכן לעשות בשביל הילה הכל" והילה הסמיקה עוד יותר "אתה בטוח?" שאלה אותו רפאלה "עד הטיפת דם האחרונה" אמר ירון מבלי לדעת שזה יהיה תרתי משמע "וקח גם יהיה" אמרה הפיה וחייכה, הרימה את שרביט הפרח שלה לאוויר כשפתאום אור וורוד וסופה יצאה ממנו ולקחה את כולם משם.

 ירון עמד שמה במקום הקר והאפל הזה כשהרים מקיפים אותו מכל מכיוון "איפה אני?!" הוא צעק ואז הפיה התגלתה אליו "היי ירון, עכשיו בשביל לדעת אם אתה והילה באמת צריכים להיות ביחד אתה אמור להציל אותה מפני "הקינג- קונג" ששומר אותה לעצמו ועד עליו יש לך הרבה משימות לעבור...כגון זאבים, מכשפות, הרים, ביצות וכל מיני טורפים שינסו להכשיל אותך, אבל זה גם לא הסוף.. חוץ מכל אלה יהיו לך מתחרים שינסו להציל את האהבות שלהן לפני שאתה תגיע לאהבה שלך ורק מי שמגיע ראשון לאהבה שלו זוכה בה וכל השאר חוזרים לעולמם המנוקר" ירון שבקושי נרגע מכל התרחשויות הפתע שקראו לו עד כה אמר לה "עזבי.." ואז "סתם.. נראה לך? לפחות אני יקבל איזה כלי נשק בשביל כל זה?!" "ברור" אמרה לו הפיה והביאה לידו המתנוססת חרב גדולה וזהובה "שיהיה בהצלחה" היא אמרה ונעלמה.

אז ירון החל לרוץ לעבר המערה של ה"קינג – קונג" אחוז ביטחון ועוצמה להגיע ראשון לאהובתו, עובר בחריצות את כל מכשוליי הזאבים, המכשפות, ההרים וכל הביצות המסריחות והטורפים שניסו לתקוף אותו וכמובן הצליח להפיל את כל מתחריו שהטעמתו איתו עד שהגיע למערה כשכולו חבלות וזעה ראתה את הקינג- קונג שלידו בכלוב נמצאת הילה שהיא כלואה בו, הקינג קונג שם לב ישר לירון והחל להלחם בו באיתנות וירון נראה חלוש לידו הקינג קונג היה מעל ירון, נשכב עליו הרים את אגרופו לאוויר אך ירון הצליח בשנייה האחרונה לקחת את חרבו ולהחדיר בבטנו של הקינג קונג וכתוצאה מזה הקינג קונג קפץ אחורה, הוציא את החרב בוואט אחת ולפתע הוא התנמך נורא, בערך לגובה של בנאדם ממוצא ועל גופו נמצא חלוק לבן ומשקפיים גדולות היו על עיניו לפתע בידיו נראתה זריקה גדולה, הוא רץ לכיוון של שבינתיים שחרר את הילה מהכלוב, ירון שראה אותו מתקרב עליו במהירות הזיז את הילה לצד והרים את חרבו לכיוון של הקינג קונג, הקינג קונג העיף מידו של ירון את החרב השכיב את ירון שנית על האדמה, אחז בחוזקה בזריקה ובתנופה אחת הזריק את כל כולה לתוך ידו של ירון ואז ירד ממנו "הילה!" צעק ירון "בואי לפה! אני מצטער שאכזבתי אותך" הוא אמר לה "הילה רצה אליו ואחזה לו חזק ביד "את תמיד תהי בליבי אני מצטער בייב!" ואז הקינג קונג חזר לירון והביא לו כאפה שהיממה את ירון והרדימה אותו.

 כשירון פקח את עיניו ראה שהילה עדיין בידיו - יותר נכון בובה יפה אך חסרת הבעה כחולת שער בעלת עיניים ירוקות שמביטה בשמים, ירון היה על מיטה כשגופו עם בגדים של בית חולים ומסביבו הרבה רופאים ואחד שהיה נורא שעיר בפניו שהזכיר קצת את קינג קונג, היה עליו חלוק ומשקפיים, הוא פקח את פיו ואמר לאנשים שהיו לידו "ירון צעק והתחיל להתפרע במיטתו אז הייתי חייב להזריק לו את חומר ההרגעה הזה, אני יודע שזה לא בריא לאנשים שהם בקומה הרבה מאד שנים אבל הייתי חייב" "זה בסדר דוקטור רפאל" אמרו לו עמיתו וירון החזיק חזק בובה וצעק לה בשקט שבליבו היא תמיד תישאר ואז הוא עצם עיניו ונרדם ואולי בפעם הבאה הוא יחלום עליה שנית שהוא איתה בפאב באמסטרדם שותה איתה תה והם עוד מתנשקים.

תגובות