סיפורים

הסיפור על אלכסיי ובר רפאלי

אופס..בטעות!

הלכתי לבקר חבר שלי שעובד בגן החיות, הוא עובד שמה בתור שומר בלילה, עושה שמה סיבובים לראות שהכל בסדר עם החיות, בזמן האחרון יש יותר מידי פריצות לגן הזה ואז החליטו להציב שומר 24/7 שיבדוק שהכל בסדר. הוא החבר הכי טוב שלי קוראים לו אלכסיי, הוא בן 27 והוא עובד ולומד שפות והשאיפה הגדולה שלו בחיים היא לפתח שפה משל עצמו, שפה בשם 'אגאידוס'. בכל אופן הוא עושה משמרות לילה, מתחיל בשעה 1 בלילה ומסיים ב6 בבוקר, ככה שלוש פעמים בשבוע. אז השעה הייתה 2 ואני הבאתי כמה בירות והתחלנו להסתובב ביחד בין כל הכלובים. כל הקטע בעבודה שלו שצריכים פעם בשעה להסתובב ולראות שהכל בסדר וכל שאר הזמן יושבים בחדר מול מסכי הטלוויזיה שמקרינים לנו את מה שמצלמות האבטחה מראות וברור שיש טלוויזיה אחת עם סרט פורנו שתביא לנו גם עניין. אז זה היה הפעם בשעה שאנחנו צריכים להסתובב, וכמובן שדברנו על כל מיני דברים על חיי היום יום שלנו, הוא אמר לי שהוא רוצה כבר להכיר את האחת ולהתחתן איתה ואני אמרתי לו שראיתי לא מזמן סרט ישן בשם "המסכה" שבו השחקן הראשי זה 'לאונרדו דיקפריו' והוא תיקן אותי ואמר לי שהשחקן הראשי הוא בכלל 'וויל סמיט' ואני אמרתי לו שלא, ושאני בטוח שהשחקן הראשי הוא לאונרדו החתיך, החבר של הדוגמנית הזאת נו...בריטני ספירס והוא אמר לי שזה ממש לא הוא, ושוויל סמיט משחק שמה ובכלל לאונרדו חבר של בר רפאלי וזה כבר התחיל ממש לעצבן אותי שהוא מתקן אותי בכל רגע, מה הוא חושב לעצמו בכלל השומר הדפוק הזה! והוא התחיל להסביר לי "וויל סמיט משחק גם באיס ונטורה, 'בשמש נצחית' ועוד כל מיני כאלה, ולאונרדו שחברה שלו בכלל בר רפאלי! משחק ב'טיטניק', 'ההתחלה'" וזה כבר ממש עלה לי על העצבים שהוא משחק אותה יותר מבין ממשהו, ובכללי הוא מתנשא החרא הזה, אז הוצאתי את הסכין שהייתה אצלי מתחת החגורה ודקרתי אותו שלושה פעמים בבטן ואז כשהוא נפל הבאתי לו בעיטה בראש."אופס.. בטעות!" צעקתי וישר הלכתי לעזור לו "לא התכוונתי, עצבנת אותי שאמרת את הדברים האלה" אך זה היה מאוחר מידי וחברי הטוב ביותר אלכסיי מת, מת כתוצאה של עצבים של הרגע, אבל בעיקרון הוא מת מבריחת דם ופגיעה באיברים חשובים בגוף (ראיתי פעם בפרק ב'דקסטר') אז מה עכשיו?, עכשיו אני יאלץ לברוחכל החיים שלי משהמשטרה הארורה?, לפתע שמעתי שאגה של פיל שהקפיצה אותי ואז קלטתי שאני עומד מול כלוב של הפילים ובא לי רעיון טוב בקשר לגופה של אלכסיי. לקחתי את צרור המבטחות שהיה מחובר אצלו לחגורה ופתחתי איתו את שער הפילים, הכנסתי את הגופה ואז סגרתי אחרי את השער, גררתי אותו לאחד הפילים הגדולים שישן ובשקט בשקט ובזעירות אלוהית הכנסתי את הגופה של אלכסיי לתוך החדק הגדול של הפיל (יש לי מזל שאלכסיי צר נמוך קומה) והפיל אפילו לא הרגיש את זה עד שלפתע הפיל פקח עיין הביט בי, נבהל הרים את החדק שלו לאוויר וככה הוא הכניס את כל הגופה של אלכסיי לתוכו מה שגרם לו להיחנק ולמות.

 כמובן שלא ברחתי מהמקום לא לפני שינקתי את כל הרעיות המפלילות אותי, מחקתי את המספר טלפון שלי מהמכשיר שלו, לקחתי את כל הבירות שהיו באזור, זרקתי לאשפה את כל הדברים שבם נגעתי, פשוט הכל הכל הכל.

יום אחרי זה, כבר במהדורת חדשות הראשונה בערוץ 22 זה היה "חשד גבר נמצא דקור בתוך חדקו של פיל שמת גם הוא" אני כמובן הורדתי פרופיל, שמתי על עצמי מסכה ירוקה כזאת (כמו שלאונרדו שם בסרט 'המסכה' ) בשביל שאף אחד לא יבחין בי. ובאמת שזה היה בטעות כל הקטע הזה, מה לעשות שאני לא יכול שכל הזמן מתקנים אותי, זה משגע לי את הדעת!.

 אחרי שבועיים אמא שלחה לי גלויה מאפריקה שבה היא מצולמת על פיל ענק, דומה לזה שהכנסתי לחדקו את הגופה של אלכסיי וגם היא החזירה לי תשובה על השאלה ששאלתי אותה והיא כתבה לי ככה: "  לירון שלי מקווה שהכל בסדר, ואני מקווה שאתה אכול ושותה כמו שצריך. בכל אופן התשובה לשאלה שלך היא - וויל סמיט שיחק בסרט 'המסכה' ולאונרדו שיחק בסרט 'טיטניק' והוא חבר של בר רפאלי  ולמה? אתה שואל??.. אני מקווה שלא עשית שטות ושאתה לוקח את הכדורים!!"

 אופס.. בטעות!.. מסכן אלכסיי, חבל על הפיל.

תגובות