פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-2/1-8/1/2011

תקציר הפרשת השבוע:

חופשה בתשלום, שיקום למכירה, המה שמוק, קיר מסורג, נקמת הבדואי, יתרון העבר על העתיד, דרושים אידיוטים, דירה חמה, ממשלה ארסית, עיתון נמוך, שינוי הרגלים, פיצוח גרעינים, סד"ח, מגן ימיני ומגן שמאלי, עושר אידיאלי.

1.      בגלל מצוקת התקציב ברשות לשיקום האסיר, אסירים בעלי אמצעים קונים בכסף תוכנית שיקום ממפקחים פרטיים. מי שאין לו כסף, נשאר בכלא. אני באמת לא רואה איפה כאן הבעיה. בחופשות שמקבלים האסירים, הם תמיד יכולים לעשות "השלמת הכנסה".

 

2.      האוצר מתנגד לתוספת לחלשים מעבר ל- 450 ₪ שיקבלו בשתי פעימות, אך מאשר תוספות רציניות לבכירים ובתוכם קצב אשר יקבל תוספת של 1750 ₪ לחודש. כך יוכל קצב לקנות לעצמו תוכנית שיקום ועוד יישאר לו כסף לקנות ליידי-בוי מהקנטינה.

 

3.      החשוד באונס בת 14 הוא מקובל ששמו הולך לפניו. לדעתי מה שהולך לפניו זה לא שמו, אלא ה"מה שמוק".

 

4.      תמונת קצב לא תוסר מקיר משרד התיירות ותישאר סמוך לתמונתו של שר התיירות לשעבר הירשזון. כדי להישאר אקטואליים, אפשר להוסיף מתחת לתמונות השניים מספר וסורגים.

 

5.      השופט נאסר אבו-טהה משחרר סדרתי של עצורים אשר מובאים בפניו. כתבנו מוסר שכנראה שהשופט שהוא הראשון מהמגזר הבדואי, החליט לדפוק את המדינה כפי שהיא דופקת שנים את הבדואים.

 

6.      שר המשפטים לשעבר, ביילין קורא לחון את קצב  בנימוק שהוא כבר קיבל עונש כבד  ושאינו מסוכן לציבור. לדעתי עדיף שביילין יתמקד במה שהוא עושה הכי טוב וזה להישאר שר משפטים "לשעבר".

 

7.      בעקבות השריפה ברכבת: "הקרונות הדליקים יימכרו". מעניין מי האידיוט שיקנה.

 

8.      רס"מ סלמן עמאר הציל יותר ממאה נוסעים שנכלאו בקרון הרכבת הבוער, אך על פי הרבנים, אסור להשכיר לו דירה. אפשר להשכירו לו  קרון רכבת דליק למגורים זמניים.

 

9.      אוסטרליה הטובעת. שטח הגדול פי 40 מישראל מצוי מתחת למי הנהרות העולים על גדותיהם. עם המים פולשים לעיירות תנינים ונחשים ארסיים. נראה שנציגי ממשלת ישראל יצאו לטיול באוסטרליה.

 

10. הדלפות, חקירות, חשדות ושקרים. נתניהו יזם חקירת שב"כ בלשכתו, בכירים נשלחו לפוליגראף ומישהו מבפנים הדליף אודות החקירה לעיתון בכווית. שאלה: למה לעיתון בכווית?? מה יש, הרמה של העיתונות הישראלית לא מספיק נמוכה?

 

11. אחד הח"כים של ש"ס אמר שאלי ישי הותקף באזכרה להרוגי השריפה בכרמל כי הוא חרדי וספרדי. צודק, למה לשנות הרגלים טובים?

 

12. איראן מתכננת ניסוי גרעיני בצפון קוריאה. מאחלת להם הצלחה בניסוי ושגם הניסוי הגרעיני של צפון קוריאה באיראן, יצליח בע"ה.

 

13. המדינה: "ישיבת "עוד יוסף חי" מיצהר תקבל תקציב של מיליון ₪ בשנה רק אם יסלקו את המסיתים יצחק שפירא ויוסף אליצור". ח"כ בן ארי (האיחוד הלאומי): "מדובר בסחיטה באיומים". צודק. ככה זה כשהתלמיד על רבו.

 

14. ישראל ביתנו דרשה לחקור מי מממן את השמאל הקיצוני. כנראה שהועדה שחקרה את מקורות המימון של הימין הקיצוני כבר סיימה את עבודתה.

 

15.  תלושים מהמציאות: הדיפלומטים שובתים בגלל שכרם הנמוך. ולתומי חשבתי שאפשרלחיות ברווחה רק מאידיאולוגיה.

 

וזוהי שירת הברבור שלי לעת עתה, (אלא אם כן הגרפומניה תגבר עלי),  היות ואני הולכת להשקיע את כל משאבי בפתיחת עסק חדש ששמו "שומרת מסך".

ילדכם גולש שעות בפייסבוק אך אתם עסוקים מכדי לעקוב אחריו? יש לכם זמן אך אתם טכנופובים? חוששים שילדכם ייפול קורבן לסחיטה כספית, להתעללות נפשית או מינית? ואולי הוא בדיכאון?

חוקרת משטרה בדימוס בעלת ותק בתחום החקירות, הבילוש והמודיעין, תעקוב אחר ילדכם ברשת ותדווח מיידית על כל פעילות חריגה.

 

תגובות