פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה- מ-26/12-31/12/10

תקציר הפרשת השבוע

נקודת הקיפאון, בנק ההזויים, מנותקים, סיוע הומניטארי?, גזים, חיות מרגלות, פלורליזם, קונספירציות, על תבונה ואדישות, שינוי אדרת, קרקס, זקוף ונוקשה, היפנוזה, השכלה שורפת, חיזוי העתיד, המוות משחרר, נדמה לי, תירוצים, קצב(מנ)יה, אימוצי ברנג'לינה, אונס מרתיע, שריפה בקרית מלאכי, נשיא (הגאות) (ו)השפל, זירמה כשרה, התוספת שתופסת, הטבעה והלכה, בגידה בביגוד, גזענות, מוטציה אשכנזית.

1. שגריר ישראל שב ממצרים, כנראה בעקבות מעצרו של סוכן מוסד מצרי. התגובה בישראל: "אין התקררות ביחסים". אמנם אינני טובה בכימיה, אך האם ניתן לקרר משהו שנמצא בנקודת הקיפאון?

2.בנק ההזויים של ליברמן: בנאום חריף תקף ליברמן את נתניהו בכך שיוצר ציפיות לא ריאליות ותקף את התורכים שדרישתם להתנצלות היא חוצפה. נתניהו בתגובה: "ליברמן מייצג רק את עצמו". אם כך, לא ברור מדוע המדינה מממנת את שכרו.

3.אין קצה חוט. בתנועת החמאס מאיימים על ישראל כשרעולי פנים שנואמים לעשרות מיקרופונים שרובם הגדול כלל אינו מחווט. זה מה שנקרא לדבר ללמפה.

4.חברות אמריקאיות מכרו כ"סיוע הומניטארי" מסטיקים, סיגריות ובירות לאיראן וצפון קוריאה. אם זה לא ניסיון פיגוע, אז איני יודעת ניסיון פיגוע מהו!

5.אם במדינות מפותחות הנחת הצנרת להפקת הגז אורכת שנים, אז אצלנו ניתן יהיה לחגוג את הפיכתנו למעצמת גז עולמית באופן מיידי לאור כמות הנפיחות הממשלתיות המופרחות לאוויר מדי יום ביומו.

6.אחרי סוכן המוסד שהתחפש לכריש בחופי סיני, הסעודים טענו שתפסו עוף דורס ועליו מתקני ריגול ישראלים. על אחת הרגליים של העוף הייתה טבעת עם מספר סידורי מסוכן ועל השנייה מתקן סודי שעליו רשום בעברית "אוניברסיטת ת"א". יש לציין שהתחפושות של סוכני המוסד משתכללות.

7.התיכון המעופף: ארבעה בוגרי התיכון בקיבוץ גבעת ברנר סיימו קורס טיס, ביניהם שלוש בנות. וברוח הפלורליזם - הטובות לטיס, הטובים לטייסים.

8.טרגדיה בחג המולד. שלוש נזירות נהרגו בתאונה בדרך למיסה בבית לחם. בימים הקרובים וודאי יצא מאן דהוא בהצהרה שהמוסד עומד מאחורי התאונה.

9.מוצא האדם בראש העין? במערה בראש העין נמצאו שיניים שמעידות לכאורה כי האדם הנבון, המודרני, הקדמון –הומו ספיינס, חי בארץ לפני כ-400 אלף שנה. האם זה גם אומר שהאדם הנבון האחרון חי לפני 400 אלף שנה?

10.מבט לחדשות תוקדם בשעה והערוץ הראשון ישנה את שמו  ל"ישראל 1". הדוברת מסרה שהשינוי נעשה בין היתר כדי להעלות את הרייטינג. בשביל מה כל בלגן השינויים הזה! שיתחילו להביא תכניות ברמה גבוהה. למשל, האח הגדול, היפה והחנון, השף המעופף, הראש המזגזג וכדומה.

11.צחוק קפוא. הנהלת נמל התעופה בפרנקפורט הוכיחה ששביעות רצון הלקוחות בראש מעייניה ועל כן שכרה שירותיהם של 4 ליצנים שמשעשעים את המשפחות התקועות שעות בנמל. קטן עלינו. לנו יש 120 ליצנים.

12.פשטידת ויאגרה. כמויות גדולות של פאי תפוחי אדמה מכילות ויאגרה נגנבו ממכונית. קורבן הגניבה מסר שאפה את הפאי עם ויאגרה כי הוא מהווה חומר מקריש ומשמר לתפוחי האדמה. הגנב עשוי להתגלות במהירה כשהוא נוקשה וזקוף. וגם, לא חבל לבזבז ויאגרה על תפוח אדמה?? אני מכירה כמה בטטות שהיו שמחות לכדור או שניים.

13.בעל מפעל קמצן מבריטניה, אשר סירב להסיק את המפעל שלו למרות הקור העז, החליט שיהיה זול יותר להביא מהפנט שישכנע את העובדים שחם להם. ההיפנוזה אכן השיגה את מטרתה. אני תוהה אם לא כדאי לייבא את המהפנט שישכנע אותנו שהממשלה מתפקדת.

14.מבחן הכבאים כולל שאלות בתחומי היסטוריה, מתמטיקה ועוד. שאלות מומלצות להרחבת בנק השאלות: כמה זמן נדרש לממשלות ישראל להתאים את מערך הכבאות למאה ה-21? מה תוחלת החיים של כבאית? כמה כבאים דרושים לכיבוי שריפה ללא כבאית? איך מאייתים סופרטאנקר? מי כתב את השיר "אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי"?

15.כבר שבוע שהורים לילדי אחד הגנים ביישוב בשרון מסרבים לשלוח את ילדיהם ללימודים בגלל ילד בן 5 שהטריד ותקף מינית ילדות בגנים קודמים בהם למד. אל תדאג ילד, כשתגדל תוכל להיות ניצב, נציב ואף נשיא.

16.בני זוג שביקשו להתלונן  בחברת הסלולר אורנג' על החיובים הגבוהים וההבטחות העקרות שהובטחו להם על ידי סוכן המכירות, נענו שאין מה לעשות כי הסוכן נהרג בתאונת דרכים. מאורנג' גם המוות לא ישחרר?

17.בעקבות השריפה אתמול ברכבת ולאור הכשלים שעליהם דווח בדו"ח וועדת החקירה בשנת 2003, בעקבות שריפה דומה בשנת 2002, ושממצאיו כמובן לא יושמו, הוחלט להעביר לנוסעי הרכבת קורס מזורז ב"נדמה לי". נדמה לי שהיו מטפים, נדמה לי שהדלתות נפתחות, האם רק נדמה לי שכרגיל הש.ג. הולך לאכול אותה?

18.מקרקעים את הרכבת. בעקבות השריפה, שיבושים קשים בתנועת הרכבות. ולפני השריפה מה היה התירוץ לשיבושים?

19.בעיתון סוף השבוע בין הכתבות השונות על האנס קצב, נמצאו שלושה משפטים גם בנושאים אחרים.

20.לאור הפיכת ישראל למדינת עולם שלישי, אני דורשת שברנג'לינה יאמצו אותי ואת בן זוגי לאלתר!

21.אם שותים לא נאנסים. בדרום אפריקה החליטו להגביר את כוח ההרתעה על נהגים שיכורים ומאיימים עליהם באונס בבתי הכלא. בתמונה ניתן לראות אסירים שוכבים פרקדן וזוג ידיים גבריות ומסוקסות אוחזות בהם. יש מדינות בהן פרסום מסוג זה היה מגביר את הנהיגה בשכרות.

22.בבית הכנסת של משה קצב בקרית מלאכי הדליקו בבוקר הכרעת הדין נר למען ייצא זכאי. בדיעבד, היו אולי צריכים להדליק את כל קרית מלאכי.

23.נשיא הגאות והשפל. קצב ייפרד מהנהג והמזכירה. כל זכויותיו של הנשיא לשעבר ואנס(י) בהווה ישללו ממנו. מעכשיו ייאלץ לחיות בלי מזקירה, אלא אם כן בכלא יימצא מישהו שמוכנה לשמש ככזו. וגם, הרב מנחם אלון כבר הגיש בקשה לביקורי התייחדות עם אנס(י), לצורך לימוד תורה כמובן. וגם, נקווה שיקבל אונס מרתיע.

24.באחת ההפגנות שהתקיימו השבוע בבת ים ובשכונת ה(ללא)תקווה, נגד ערביי ישראל ועובדים זרים נישא שלט עם הסיסמה "בנות ישראל לעם ישראל".  אז למה גם כשהן זורמות עם נשיא, ניצב, קצב, אופה ועוד רבים וטובים שאין לפקפק בזירמתם הכשרה, יש כזה רעש?

25.לקראת השנה האזרחית החדשה: מכה לכיס שלנו. הכל מתייקר משמעותית. אבל היי, אנחנו עומדים לקבל העלאה בשכר בסך של כ-100 ₪ בממוצע!

26.יוזמה: להטביע את דיוקן הרב מרדכי אליהו על שטר כסף. אחד הנימוקים – הרב היה ידיד של עובדי בנק ישראל. ובכן, גם אני ידידה וותיקה ואף בעלת חשבון עובר ולא שב, מן הראוי היה שגם דמותי תוטבע על שטר או לפחות על מטבע. וגם, כתבנו מוסר כי נבדק הנושא ההילכתי שבו עלולים למשש את הרב נשים וערלים.

27.נחשפים הסכומים שהוציאו ראשי הממשלה על ביגוד. נתניהו ואשתו הוציאו 3713 ₪ בחודש ואולמרט ואשתו 208 ₪. ועל כך נאמר שאולמרט ואשתו אנשים צנועים שלא רוצים לנקר עיניים עם בגדים אלא רק עם דירות ואילו נתניהו ואשתו חייבים להתלבש באופן שיטשטש את אישיותם.

28. מורים לאזרחות מודאגים: "התלמידים גזענים יותר". מה פתאום!? הם מחונכים על ערכי הפלורליזם – לאהוב את כולם באותה מידה, לא לעשות לחברך מה ששנוא עליך – אלא אם כן הוא ערבי, אתיופי, רוסי, הומו, לסבית, גמד, עני וכדומה.

29. ממחקרים עולה שלרוב היהודים האשכנזים ישנה מוטציה גנטית המגנה עליהם בפני איידס. אני באמת לא רוצה להציק ללא אשכנזים אבל גם כשכבר מתגלה אצלנו משהו דפוק, הוא פועל לטובתנו.

ולסיכום

אז מה אני מאחלת לכולנו לשנה האזרחית החדשה? שתישאר נקייה מגזענות, שינתקו את הממשלה ממכשירי החייאה, שבני משפחתי יכבדו את כרטיס האד"י שעליו אני חתומה ולא יאפשרו לרבנים להחליט מה ייעשה באברי, שהעולם ימשיך לאהוב אותנו לפחות כמו היום, שיעשנו נרגילה עם מטף כיבוי צמוד, שהאוצר ימשיך להיות אנושי ונדיב, שהמדינה תישאר בגזרתה הנוכחית, והכי חשוב, שגלעד שליט ישוב הביתה.

 

תגובות