פוסטים

סקירת עיתונות-השבוע שהיה מ-28/11-4/12/10

תקציר הפרשת השבוע

נדודי שינה בהודו, צאצאים דפוקים, שוברים את הכלים, מבוגר לא אחראי, החלטה גורלית, למה ככה, סיוע מהדלת האחורית, הטבילה, ספר שמות, מיתה במיטה, שינוי שם, נערת גומי, פרסומת לקונדום, המשולש הלוהט, דליפת האישיות, אורגיה בינלאומית, המילה הרופסת, חדשה מעלפת, צב הריסה, רקמה אומנותית, הפרחת השממה, בית"ר מגיירת, יחסים שלא כדרך הטבע, מאכלים לאומיים, אובדים באנגליה, אמצעי מניעה, הרוסים על ישראל, דקורציה לרחם, שוק ה-DNA, אין קליטה, דע ליברמן, חידה.

1.      במהלך מסיבת עיתונאים עם נשיא סוריה, אמרה נישאת הודו שהיא תומכת בזכותה של דמשק לקבל חזרה את רמת הגולן. אני מבינה שלאחר החיסול השיטתי של המוסלמים בהודו, לאחר שבעיית העוני שם נפתרה ולאחר שהמחלוקות על קשמיר באו על פתרונן, היא הצליחה להתפנות לבעיות בינלאומיות.

 

2.      תנועת האחים המוסלמים: "אם נזכה בבחירות, ננתק יחסים עם ישראל. איננו מרוצים ממצב הנישואין הבלתי לגיטימי בין קהיר לת"א". למען האמת, גם אני אינני מרוצה, כי מהנישואין הללו כבר יש יותר מדי צאצאים דפוקים.

 

3.      ישראל ויוון מהדקות יחסים. בהחלט עדיף על תורכיה. שבירת כלים ביוון זה חלק מהתרבות.

 

4.      המתיחות בין דרום קוריאה לצפונה גוברת. מתחיל תרגיל צבאי ענק בהשתתפות ארה"ב ודרום קוריאה. יופי, עכשיו שהמבוגר האחראי יהיה עסוק מדי, נוכל לעשות מה שאנחנו רוצים. 

 

5.      נתניהו החליט! יש סוף-סוף ראש מוסד. עכשיו מה שנותר לו להחליט זה להיות ראש ממשלה.

 

6.      שני מדעני גרעין חוסלו אתמול באיראן. אחמדניג'ד: "דגן עומד מאחורי החיסולים". למה שדגן יעשה דבר כזה, מה כבר הם עשו לנו!?

 

7.      התורכים הבטיחו לשלוח סיוע לכיבוי השריפה, הם רק מחכים שלא יוותר דבר.

 

8.      במח"ש מתקשים למצוא עד אובייקטיבי שיתמוך בגרסתה של ד"ר אורלי אונס-קינג ושלא טבל בחיקה.

 

9.      לאלוהים נמאס שמלכלכים עליו, על כן שוקל לשנות את שמו לשם שלא מתחיל ב-א'.

 

10.  אלוהים ידע למה המציא לעצמו מספר כינויים. הוא ידע שאם יישאר עם שם אחד בלבד שמתחיל באות א', הוא עלול להסתבך.

 

11.  מח"ש: יש די ראיות להעמיד את בר לב לדין בפרשת א'. מומלץ לדון אותו למיטה.

 

12.  בעקבות חשיפתה של אורלי אינס, יש עלייה בפנייה למוקדי סיוע תקיפה מינית. עכשיו הגיע הזמן שגם אני אתלונן. למרות ששמי מתחיל ב-א, בר לב וקצב לא התחילו איתי וזה נורא מעליב. כדי להגדיל את סיכויי, החלטתי לשנות את שמי לזרובבלה.

 

13.  ועוד בעניין ד"ר אורלי אינס-קניג, אין ספק שמדובר באישה מאוד ספורטיבית וגמישה. בשפגאט אחד הצליחה לחסל קריירה של מנכ"ל ושל ניצב!

 

14.  ובאותו עניין: לכאורה, כשאת/ה שוכב/ת עם אורי, ששוכב/ת עם אורלי ששוכב/ת עם המנכ"ל לבט"פ, ששוכב/ת עם ראש עיריית אילת, ששוכב/ת עם א', ששוכב/ת עם ש' ששוכב/ת עם מ' – מי בסוף אכל את כל הזין?

 

15.  מהכתבות על בר לב עולה כי כשהיה ק.אג"מ רמאללה נכנס עם עוד 3 חיילים לאוניברסיטת ביר זין לאחר שראה עשן מיתמר. באותו זמן התקיימה באוניברסיטה הפגנה והמפגינים צבאו על בר לב וחייליו אשר חשו מאוימים. בר לב ירה והרג שלושה מהמפגינים. לאחר האירוע, בר-לב קודם. מסקנה: עדיף להרוג שלישיה מאשר לעשות שלישיה.

 

16.  דליפה בוויקיליק: "האתר וויקיליק עומד לחשוף מאות אלפי מסמכים מסווגים, ביניהם דיווח על אישיותם של נתניהו וברק". העובדה שיש להם אישיות זו אכן חדשה מרעישה.

 

17.  ובאותו עניין. חשש שבעקבות הדליפות, יווצרו סכסוכים קשים בין ארה"ב למדינות שונות לאחר שיתברר שהיו יחסים אינטימיים בין בכיר ישראלי לבכירה אמריקאית שסיממו בכירה איראנית שעד היום לא מבינה איך הגיעה למצב הזה.

 

18.  מאחד מהמסמכים המודלפים עולה שמובראק אמר על נתניהו: "הוא אלגנטי, שרמנטי אבל לעולם לא עומד במילה שלו". נקווה שלפחות אצל שרה המילה שלו עומדת.

 

19.  ועוד מהמסמכים: ארדואן בור ואיסלאמיסט שמנסה להפוך למעצמה עולמית. נו, איזה מזל שיש דליפה, כי בלעדיה ממש לא היינו יודעים את זה.

 

20.  הוצא צו הריסה לאתר וויקיליקס. נתניהו מתנגד בתואנה שעד עכשיו האתר רק הועיל לישראל.

 

21.  אובמה נזקק ל-12 תפרים בשפתיו לאחר שספג מכה ממרפק של שחקן יריב במהלך משחק כדורסל. מסתבר שיש צורך ביותר מ-12 תפרים כדי לסגור את פיו.

 

22.  בקרוב מילואימניקים קרביים יקבלו קרקעות בחינם. יופי, סוף-סוף יהיה להם מקום להניח את אוהל הסיירים.

 

23.  ערבי מכפר קאסם הצטרף לבית"ר אריאל. גם כן גבר! נראה אותו לובש את מדי בית"ר ירושלים.

 

24.  ילדה בת 6 מאלעד מוחרמת הן על ידי בית הספר בישוב והן על ידי חברותיה בגלל שהוריה ממוצא אוזבקי. צודקים. אלוהים ברא רק אשכנזים. המזרחים הם תוצר לוואי של יחסים שלא כדרך הטבע.

 

25.  אפליה: שיטה להפלות בין ילדות מזרחיות לאשכנזיות בקבלה לבתי הספר החרדיים: דורשים למלא טופס ובו שם נעוריה שם האם והאם יש לה רישיון נהיגה. משום מה עולה באפי ריח של כרוב כבוש ונקניקיה.

 

26.  חמישה ישראלים יגורשו מבריטניה לאחר שנתפסו עובדים ללא אישור. השגרירות: "יש עלייה מדאיגה במספר הישראלים שנתפסים". אידיוטים, לא יכולים לעבוד בלי להיתפס?

 

27.  מינואר יבוטלו הטבות המשכנתא לחד הוריות כדי לחסוך למדינה 106 מיליון ₪. צודק לחלוטין. משפחות חד הוריות אינן זקוקות לדירות, הן זקוקות לאמצעי מניעה.

 

28.  הרוסים על ישראל. מבקרים רבים הגיעו ליריד הנדל"ן הישראלי במוסקבה. משקיע: "הדירות אצלכם הרבה יותר זולות". מסקנה: שווה לנסוע לרוסיה, משם הדירות בישראל נראות הרבה יותר זולות.

 

29.  חולת סרטן חרדית מעדיפה למות מאשר לעבור כריתת רחם והאדמו"ר מתמהמה במתן אישור לניתוח. ככה זה במגזר שבו האישה היא רק דקורציה לרחם.

 

30.  בגאנה מוכרים פריטים משומשים מכל הסוגים, כולל ממחטות אף ותחתונים. ממליצה לתלות שלט על הדוכנים: "DNA למכירה"

 

31.  הלוגו החדש של סלקום – סל-כלום – לא קולטים אותך יותר.

 

32.  דיפלומטיה ענייה: דע ליברמן. אחד מכל עשרה דיפלומטים ישראלים חיים מתחת לקו העוני. נאש נייט קונטרול.

 

33.  חידה: אם פורצת שריפה במהירות של 100 קמ"ש בהרי הכרמל ביום חמישי בשעות הצהריים ומכלה חיי אדם וטבע, כמה זמן ייקח לה עד שתכלה לשכות ממשלה לא פרודוקטיביות?

 

 

 

תגובות