פוסטים

סקירת עיתונות- השבוע שהיה מ-21/11-27/11/10

תקציר הפרשת השבוע:

ייצוא ישראלי, מדינת חוק?, ברווז עיתונאי, ברווזון עיתונאי, תפילת יזקור לניצב, בחירת קורבנות, מכרז אותיות, עוקץ מונחה, משגל נסוג, תאונות (בלי) עבודה, שפת הסימנים, חיקוי מלוכסן, משחקי לימוד, קומוניקציה, תילוע, משאל דת, גן עדן בישראל.

 

1.האם המדינה צריכה להציל ישראלים שמבצעים עבירות בחו"ל? לדעתי, למעט מאמני סוחרי סמים ולוחמי גרילה, רוצחים, שודדים, אנסים, יצואני נשק, סוחרי נשים, הסתבכויות ביטחוניות ועבריינים נמלטים, המדינה תשקול כל עבריין לגופה.

 

2.רד בול בלי כנפיים. משקאות האנרגיה יוגבלו מגיל 18. לא מספיק שלוקחים לנוער את הגראס, מייבשים את שוק הסמים ה"קלים", עכשיו גם לוקחים להם את הכנפיים? מה זה פה!? מדינת חוק?

 

3.ברווז עיתונאי. בביתו של איכר צרפתי נמצאה כמות גדולה של מריחואנה. לדבריו, הגראס משמש לטיפול נגד תולעים לברווזים שלו. על פי התיאוריה הזאת, לפחות ל-60% בישראל יש ברווזים.

 

4.ברווזון עיתונאי. תושב הרצליה נעצר כשדיבר בנייד בעת הנהיגה. בחיפוש ברכבו נמצא גראס אשר הוביל חיפוש בביתו, שם נמצאה כמות גדולה של סמים מסוגים שונים. לא נמצאו ברווזים בדירה.

 

5.נגד ניצב בר לב הוגשה תלונה נוספת על הטרדה מינית מאישה אחרת. ככה זה כשלניצב ניצב הניצב. כדאי שיתחיל להתפלל תפילות יזקור ואשכבה.

 

6.ועוד ברוח פרשת בר-לב. יידע כל מטרידן מיני לעתיד, לבחור את ראשי תיבות שמן של המוטרדות, ש.מ.א. יימצא א.ש.מ.

 

7.ועוד בפרשת בר-לב. נבדק מידע על אישה נוספת שנפגעה מינית מבר לב. יש עוד 19 אותיות פנויות. 

 

8.עוקץ הישיבות. מוסדות חרדיים הונו את משרד החינוך בעשרות מיליוני שקלים, ע"י הצגת תעודות זהות מזויפות  של אברכים שכביכול לומדים שם. הכל נעשה בתום לב, בשם השם, בעזרת השם ולמען השם. לא צויין אם זה היה גם בהנחיית השם.

 

9.משגל נסוג. מהפיכה בוותיקן. האפיפיור נתן הכשר לקונדומים לאחר מאבק של עשרות שנים. כעת לאחר שהוותיקן נסוג לאחור, אולי יתחיל כפיצוי לחלק קונדומים בטקסי הקומיניון או בטקסי הקונדומיניון. וגם, אם הקרקר מדמה את גופו של ישו והיין את דמו, אז גם לקונדום יכול להימצא שימוש בדמיון.

 

10.בשנה האחרונה נהרגו 47 איש בתאונות עבודה. האייטם מתקשר למחקר שבוצע וממנו עולה בין היתר, כי תוחלת החיים בבני ברק עולה על זו שברעננה. זה בגלל שבבני ברק אין סכנה לתאונות עבודה.

 

11.רבנים, ראשי מועצת וחקלאים התכנסו בצפון הנגב ועלו על כדור פורח לגובה של אלף רגל להתפלל לגשמים. האם אלוהים נהיה כבד שמיעה?

 

12.יצפאן מחקה את ברק. יצפאן העסיק עובדת סינית בביתו. אילו יצפאן היה חקיין ברמה, היה מעסיק פיליפינית.

 

13.לקראת חנוכה נבדקו 31 משחקים לילדים ומתוכם נבחרו עשרת המומלצים ביותר. במקום הראשון, משחק שנקרא "רמז בבריכה". המטרה – לפצח תעלומת רצח במהלך מסיבה בבריכה. מתאים לילדים מגיל 9. ואם כבר במשחקים אקטואליים עסקינן, אני ממליצה על משחק האותיות לבנות בלבד. גם תלמדנה את האלפבית וגם תדענה לבחור את האותיות שיתאימו להן בעתיד.

 

14.חיזבאללה: ישראל מעורבת ברצח חרירי תוך השתלטות על כל אמצעי התקשורת בלבנון. אין ספק שאנחנו עם מאוד קומוניקטיבי.

 

15.הצנטריפוגות באיראן נעצרו בגלל תולעת מחשב. מגיע להם, אילו היו עושים טיפול מונע נגד תולעים, היו מתפטרים גם מאחמדניג'ד.

 

16.עריכת משאל עם בנוגע לסוגיות מדיניות. למה לבזבז משאבים, אפשר לשאול ישירות את החרדים וש"ס, בסופו של דבר הם אלה שקובעים באמת.

 

17.יש יתרונות בהתפתחויות הדרמטיות בין צפון קוריאה לדרומה. החיים בארץ ייראו כגן עדן והחיזבאללה כשכן האולטימטיבי.

 

תגובות