פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-14/11-20/11/10

תקציר הפרשת השבוע

אתנן, החמקן והזגזגן, קידום זוחל, הפקולטה לליצנות, חופשי חודשי, כס החמות, ויוה אספניה, השקת מי קלון, פיצויי פיטורין, פיצוץ אוכלוסין, דרושים מומחים, האנדרואיד המהמר, אילוצים, יגעל נגעל, מילוי שורות, סטוץ אקראי, עסקת טיעון, שחרור מוקדם, מחליפה את ה-א' ב-ז', מדד הרעידות, בתולות או לא להיות, שאהידית בפוטנציה, קקי של עוף, הפיליפינית הלוחמת, למה יש מחסור בחמאה, רכיכות, אנטישמים, וגנר, אנאלפבית, ספיידרמן, מתים על כדורגל, נבואות, קרבי זה הכי אחי, לא על הזין לבדו.

1.      ההבטחות של אובמה אם נתניהו יסכים להקפאת בנייה נוספת ל-90 יום. תוספת של מטוסי קרב, תמיכה בישראל באו"ם, החרפת הסנקציות על איראן ועוד. כבר סיכמנו שכולנו זונות ונותרה רק שאלת המחיר.

 

2.      הצעה לאובמה בנוגע להמשך ההקפאה. חמקן תמורת זגזגן, ואם לא נעמוד בתנאים, נחזיר את החמקן, את הזגזגן תשאירו אצלכם.

 

3.      אבישי ברוורמן, הוא לא   רק שר בלי תיק אלא גם בלי שולחן כתיבה. הוא נצפה כותב על הרצפה כורע על ארבעותיו. לידיעת ברוורמן, זו תנוחה מצוינת לקידום. איך לדעתך אני התקדמתי!?

 

4.      עושים צחוק. ליצן שנבחר לקונגרס בברזיל, יעבור מבחנים כדי להוכיח לציבור שהוא לא אנאלפבית. אם 120 הליצנים שלנו הצליחו בפסיכומטרי, כולם יצליחו. לכל היותר, הליצן שייכשל יישלח להיות ליצן החצר.

 

5.      הנוסע המתמיד אהוד ברח, 28 מתוך 72 ימים מאז ספטמבר בילה בחו"ל. איך הזמן רץ כשנהנים!

 

6.      נקמת החמות: אישה מצאה דרך מקורית ל"טפל" בבעלה שביקש להתגרש ממנה. הביאה את הוריה להתנחל בביתם ולמרר את חייו. לידיעת אובמה, ההתנחלויות נמשכות.

 

7.      מוסד ספרדי סירב לקבל סטודנטית ישראלית בגלל מדיניות ישראל בשטחים. צודקים, המדיניות הספרדית כלפי ETA הבסקית היתה אנושית הרבה יותר. וגם, אולי זו פעולת תגמול על אפליית הספרדים בעמנואל?

 

8.      חברת קוסמטיקה ידועה, יצאה בליין חדש של מי קלון. הבקבוקים שיהיו בגדלים שונים יישאו את השמות: קצב, הנגבי, הירשזון ודרעי. עובדים על פיתוח סוגים נוספים שיישאו שמות ידוענים. ריח מי הקולון מופק מתמצית המרה של הבואש.

 

9.      הנגבי מתפטר מכספי ספנות לאחר יממה. הוא כנראה הסכים מלכתחילה לעבוד שם רק בשביל פיצויי הפיטורין.

 

10.  על פי הרפורמה של שר התחבורה, יופחת גיל קבלת הרישיון ל-16.9 ומספר שיעורי החובה יופחת מ-28 ל-24. שר התחבורה כנראה מתרשם שאנחנו עומדים על סף פיצוץ אוכלוסין.

 

11.  שוד הקופה הציבורית. דו"ח חמור של מבקר המדינה על קופ"ח מאוחדת: טובות הנאה למקורבים, גיוס מבוטחים בדרכים לא חוקיות ושימוש לא ראוי בעשרות מיליוני ₪ מכספי הציבור. דרושים בדחיפות רופאים מומחים לנפוטיזם וקלפטומניה אקוטית.

 

12.   אם בסין מרימים מגדל ב-6 ימים ובישראל ב-26 חודשים, אז עד שהקזינו שמתכנן שר התיירות להקים ב-2011 יהיה מוכן, יהמרו בו רק אנדרואידים.

 

13.  יהלום ורוד נמכר ב-46 מיליון דולר. הייתי חייבת למכור, ממש לא התאים לצבע עיני.

 

14.  יגעל עמיר עתר לבג"צ בבקשה להוציא אותו מהבידוד. את בקשתו חיזק בחוות דעת רופא לזכויות אדם לפיה האדם הוא יצור חברתי. לטעמי הרופא מחזק את עמדת בית הסוהר להשאיר את עמיר בבידוד.

 

15.  הממשלה אישרה את עליית בני הפלשמורה לארץ. עם כל מקרי הרצח שאירעו לאחרונה, יש צורך למלא את השורות.

 

16.  הרב מוטי אלון שנחשד בהטרדה מינית של תלמידיו הקטינים, זכה לערב הוקרה מטעם עירית בת ים. ראש העיר חיבק את הרב וכינה אותו "אהוב ליבי". קורה שיש התאהבות לאחר סטוץ אקראי.

 

17.  לראשונה בתולדות המדינה, הפרקליטים שובתים. ממליצה בחום להגיע איתם להסדר טיעון. שימשיכו לשבות, בלאו הכי מרבית הפושעים משתחררים בעסקאות טיעון.

 

18.  היום השמח של הנאשמים. בגלל שביתת הפרקליטים, שוחררו מאה אסירים וחשודים. ההבדל לא גדול, בין אם הפרקליטים שובתים ובין אם לאו. בגלל השביתה הם פשוט השתחררו מספר ימים מוקדם יותר. לא משמעותי.

 

19.  נפתחה חקירה בגין תקיפה מינית נגד ניצב אורי בר לב. המתלוננת היא א'. יש בעיה רצינית עם האות הזו. עדיף שאשנה את שמי לשם שיתחיל באות בטוחה יותר. למשל זהבה.

 

20.  למה כשמדברים על רעידת אדמה במשטרה, לא מציינים את הדרגה? אה, בעצם ציינו, מדובר בדרגת ניצב.

 

21.  בעזה החמאס בונה מגדלי מגורים לזוגות צעירים ומשפחות של שאהידים. אחת השכונות, פרדוס - גן עדן, מקום משכנן של 72 הבתולות. קריטריוני הקבלה לנשים כבר ברורים.

 

22.  מחירי הדירות הנ"ל ינוע בין 25-40 אלף דולר מיועדות לזוגות צעירים ומשפחות של שאהידים. בתולה אני כבר לא, אבל אולי אם אתפוצץ (מקנאה), משפחתי תזכה לדירה.

 

23.  שכונה אחרת בעזה תיקרא "ג'וחר אלדיק, כלומר, "ישבנו של התרנגול". יש להניח שלאחד הרחובות יקראו רחוב הלשלשת.

 

24.  במקום להגיע לכנס הלוחמים, בחר אהוד ברק ללכת לכנס הבוחרים. להבא, ועל מנת למנוע אי נעימויות, שישלח במקומו את הפיליפינית.

 

25.  ממחקר שנערך נמצא, שהפרות הישראליות מניבות הכי הרבה חלב בהשוואה למדינות אחרות. כנראה שהסוד הוא במוזיקה שמשמיעים להן. בחו"ל מדובר במוזיקה קלאסית, ואילו כאן במשה פרץ, דוד פרץ ושיראל.

 

26.  מרד בארה"ב נגד מכונות השיקוף בשדות התעופה כמחאה על פגיעה בפרטיות. כנראה שהאמריקאים חוששים שאחרי פיגוע התאומים יראו איזה רכיכות הם.

 

27.  אנשי רוח: להפסיק את החרם על המלחין הגרמני האנטישמי וגנר. יש לנו מספיק בארץ, עוד אחד כבר לא ישנה הרבה.

 

28.  הלונדון ריוויו אף בוקס מפרסם בשיטתיות מאמרים המבקרים את ישראל בצורה מובהקת. בין המשמיצים גם כותבים ישראלים ו/או יהודים כמו עורכת המגזין. וגנר קטן עלינו.

 

29.  דיווח: ספרו של בוש מלא בסיפורים מועתקים ובאירועים שמעולם לא נכח בהם. מסתבר שבוש עשה "העתק-הדבק" לקטעים נרחבים מספרים של אחרים לספרו. ימים אחדים לפני שיצא הספר לאור, התלוצץ בוש ואמר לאחד ממראייניו "רבים האמינו שאיני יודע לקרוא ובוודאי לא העלו על דעתם שאני יודע לכתוב". אני חושבת שהוא הצליח להוכיח את הטענה.

 

30.  באוסטרליה נכנס גבר לאקווריום עם 400 עכבישים כדי לגייס כספים לארגון וראייטי, אלא שמ-400 העכבישים נותרו 300 בלבד לאחר שטרפו זה את זה. לא ברור לי איך יתכן שאדם כזה ביקר בכנסת והתקשורת לא סיקרה!

 

31.  כדורגל – הדור הבא: קבוצת סנט פאולי מהמבורג גרמניה פתחה סמוך לאצטדיון, גנון לילדי האוהדים שם ישהו בעת שההורים צופים במשחק. קבוצת המבורג, פתחה בית קברות סמוך לאצטדיון  כדי לאפשר לאוהדים ז"ל להיות קרובים למשחק. קבוצת האנובר שדואגת יותר לדור העתיד, פתחה במתחם האצטדיון חדר לידה. לאור מצב הכדורגל בארץ, בית קברות במתחם טדי יספיק.

 

32.  לא דובים ולא זבובים. לגרמניה היה את פול התמנון זצ"ל. סין מתגאה בדוב פנדה ש"יודע" לחזות את העתיד. רק אצלנו הנבואה ניתנה לחמורים.

 

33.  תל אביב מדורגת באחד המקומות האחרונים במדד הקרביות ושיעור גיוס. לדעתי תל אביבי זה אחי הכי קרבי. שפיכות הדמים הקפיטליסטית ומלחמת הקיום בה, אינן נופלות ממלחמות קיום של המדינה. 

 

34.  הכל על הזין שלו. ברלוסקוני הורה לשפץ את פסלי מארס ו-וונוס וכן לשחזר את איבר מינו של מארס ב-70 אלף יורו. מעניין אם שחזור אברו של מארס יהיה על פי הדגם של ברלוסקוני.

 

תגובות