פוסטים

גברים נשים ומה שבינהם

 

משחקי אגו,מניפולציות,תככים ומזימות,תופעות וטרנדים.

 
גברים נשים ומה שבינהם.

 
אני בטוחה שרב הבנות הולכות להסכים איתי עכשיו.

כמה פעמים יצא לך לסרב לגבר והוא פשוט לא יכל לקבל את הבשורה המרה ואז התחיל במסע חיזורים לא רגיל לחלוטין? בהתחלה אולי הגבר הזה התחנף אליך בצורה מחרידה להפליא,הרעיף עליך שלל מחמאות,רק כדי שתיפלי לזרעותיו ותיהיה לנצח שלו.

נכון שזה לא עבד עליך?

בדיוק כמו שזה לא עובד על רב הבנות בעלות בטחון ודימוי עצמי ממוצע ונורמלי עבור בחורה נורמלית ושפויה.

אחרי כל ניסיונות החיזור בלשון המעטה הלא יוצלחות מצד הבחור,הבחור מנסה הפעם בכל הכוח למשוך את צומת ליבך ע"י זה שהוא מרעיף עלייך את קשיחותו "האבירית",רק מה אני לא מתייחסת לאביר הזה שעל הסוס הלבן שבדרך כלל הסוף טוב שם,אלא לקשיחות מסוג אחר,כדי להראות מי פה הבוס ומי קובע לך מה לעשות,ואיך להיות ומתי לדבר ומתי לשתוק.

נכון שאת עדיין לא איתו וממש לא בעניין שלו,אבל הוא חולם עליך יום וליל ונמצא בסביבתך ואפילו אם הסביבה הזו מוגבלת עבור אינטרקציה אנושית נורמלית ושפויה,כמו האינטרקציה הבין אישית במרחב הוירטואלי.

מבחינת השקפת עולמי,הבחורים מתחלקים לכמה קבוצות.

קבוצה אחת: הנואשים והלקקנים,והסימפטיים לתקופה קצרה או לאורך כל תקופת שהייתך במחיצתו.

קבוצה שניה: הנואשים שבחרו בטקטיקת חיזור הזויה למדי שזו היא הטקטיקה שפירטטתי לגביה לפני,טקטיקת הפוך על הפוך,שזה אומר אני חולה לך על הצורה ומת להתחיל איתך אבל אני מפחד מדחיה מצידך או פשוט מהתעלמות,לכן אני מוכיח לך ולכולם מה אני שווה בין כל הגברברים שפגשת עד כה בחייך,אני מוכיח לך שאני מאצ'ו אמיתי ועל כל קללה שלך אני מחזיר קלולותיים ועל כל איגנור(התעלמות) שלך אני מחזיר שבעתיים,למה מי את שתתעלמי מבחור כמוני,חושב הבחור לעצמו,ופועל בדרך עקיפה אבל אלימה משהו(כי לדעתי כל הפעלת כוח בין אם היא מילולית פיזית או חסרת חמלה וכו' זו אלימות לכל דבר),כי לדעתו זו הדרך הבטוחה יותר כדי לזכות בליבך.

קבוצה של הדונג'ואנים המאצ'ואיסטים שלא רואים אף בחורה ממטר וכל בחורה נראת להם כטרף שצריך לטרוף ולהשיג בזמן,אחרת יבוא טורף אחר ולהם כבר לא ישאר כלום,וכל מה שבראש שלהם זה דונגה דונגה עכשיו ומיד,לא ממש מעניינים אותם יחסים ארוכי טווח ולמצוא אהבה אחת ויחידה.

לדעתי אך ורק דעתי זה נובע מכמה סיבות.

א.הם כבר נשרפו מאותה האהבה לא פעם ולא פעמיים אולי אפילו כמה פעמים ואין להם כבר כוחות להתחיל את כל תהליך החיזור הזה מחדש וגם כי לא כל בחורה רצינית קלה כל כך להשגה.ואז הם עוברים לצד השני היותר קל כביכול מבחינתם,ששם לא צריך תמיד להלחם על מי שאתה ועל מה שאתה או לנסות להישתנות בשביל מישהו קרוב לליבך אלא פשוט להיות הומו אולי כי שם בצד השני לא צריך להלחם על מי שאתה ועל מה שאתה או להישתנות אלא פשוט להיות הומו כי זה הטרנד עכשיו וזו האופנה ואם קשה אז מקסימום עוברים לצד השני ומגלים את הצד הנשי שבו,ונפתחים לעולמות חדשים,הרי אנחנו חיים במאה ה21 במילניום החדש אנו לא רוצים להיתקע בסטראוטיפים כאלה ואחרים,אנחנו רוצים להיות מודרניים ונאורים,ואם מעט קשה לנו אז תמיד אפשר למצוא אלטרנטיבות אחרות אפילו לאהבה,זה כמו לאהוב חתול או כלב,אותו הדבר קורה גם בתחום הזוגי בעולם,ובכלל בישראל,הישראלים כאלה עצלנים לא מספיק שהם מייבאים כוח אדם תוצרת חוץ כמו התאילנדים שיעבדו במקומם ויחרשו בשדות וינגבו את הטוסיק לזקנים וזקנות,הישראלים כל כך עצלנים עד כדי כך שהם אפילו לא מסוגלים לעבד רגשות,לעשות חשבון נפש עצמי,ולנסות להבין קודם כל את עצמם הם כל כך עצלנים שאפילו לאהבה כבר לא נשאר מקום כדי להלחם עבורה בדיוק כמו שלצדק אין כבר מקום איפה שהשחיתות ממלאת מקום גבוה ונכבד,הישראלים כל כך עצלנים שהם מחפשים אלטרנטיבות אחרות לאהבה,אפילו אם הם לא נולדו כהומאים או כלסביות,מקסימום יגידו לכולם שעשו טעות ורצו לנסות דרך אחרת ולראות איך זה שם ותמיד הרי אפשר לחזור למקורות ולטבע,או "לנורמליות".
חשוב לי לציין שאני ממש לא נגד הומואים או לסביות או בכלל לא נגד האנושות באשר היא תיהיהחשוב לי לציין שאני ממש לא נגד הומאים או לסביות או בכלל לא נגד האנושות באשר היא תיהיה וגם לא מנסה להטיף פה למישהו מוסר או איך לקבל כל דבר או איך לנהל את חיו הזוגיים או המיניים,אבל אני בטוחה שרוב הזוגות החד מיניים אשר נגלים אלינו ו"פותחים" בפנינו על חיי המין שלהם הם לא באמת כאלה או נולדו כך.

ב. הדונג'ואנים למינהם מכורים לסקס ומכורים לבחורות ולא תמיד הם יכולים להיגמל מזה,לכן נוצרת פה הבעיה ולכן קשה להם למצוא את האחת,ולא נראה לי גם שהם בכלל מחפשים אותה,כי טוב להם במקום שהם נמצאים,למה להחליף את התענוג הזה באהבה אחת ויחידה שאחר כך אם תבגוד בה יצוצו רק בעיות וכל הדברים הפחות נחמדים יצופו להם למעלה ויטביעו אותם בבעיות של עצמם רק מפני שהם בחרו לברוח מהם ולא לנסות להיתמודד עימם,לא עדיף להיות לא מחוייב ולא חייב לאף אחד? זו דעתם של הגברים שנמנים בקטגוריה הזו.

אני לא איזו גורו לזוגיות וליחסים שבינו לבינה,אני רק מביעה את דעתי בעניין ולפי השקפת עולמי,אולי אני טועה ואולי לא,אבל מה שבטוח על אהבה אני לא אוותר לעולם,וגם לא אעבור צד,אני אנסה להתמודד עם הקשיים הנלווים ביחסים שבינו לבינה,אני אלמד מהם ואתחשל,ואנסה תמיד להיות בן אדם טוב יותר לעצמי ולסובבים אותי.
בסה"כ לאהוב זה טוב וזו הרגשה עילאית ונפלאה.

מאחלת לכם תמיד אהבה.

באהבה מילה.
 
 
 

תגובות