פוסטים

סקירת עיתונות- השבוע שהיה מ-7/11-13/11/10

 
הפרשת השבוע

אלכוהול ופוליטיקה, רגלי דוד המלך, לול פוליטי, אופנה, חולדות מגששות, חרא של סיפור, הגיל שאפשר להתחיל, המפץ הקטן, נדל"ן ליהודים, הומופוביה, תאונת עבודה, גמ"חפים, אלימות כתנאי לשחרור, אבנים יקרות, דו"ח העוני, ושוב דו"ח העוני, ופעם נוספת – דו"ח העוני.

 

1.         ג'ורג' בוש מודה שבעת כהונתו היה שתוי רוב הזמן. זה גורלו של פוליטיקאי שאינו פופולארי. אמרתי ולא יספתי.

 

2.      דוד המלך וברלוסקוני לא לבד. מלך שבדיה השתתף במסיבות מין ובזבז עשרות אלפי דולרים במועדוני חשפנות. "בסך הכל היה לי קר ורציתי להתחמם קצת".

 

3.      אושר יבוא של  מיליון ביצים בגלל מחסור זמני שנוצר בגלל ירידה בהטלה . חלקן יופנה לכנסת.

 

4.      אופנה חדשה בארה"ב. לא מתקלחים, לא מחליפים בגדים, לא משתמשים בבשמים ודיאורדורנטים. במטרה להרגיל את האף לריח הגוף. אין לי כל בעיה עם האף שלהם, הבעיה היא עם האף שלי ועם אלה שלא יודעים שמדובר באופנה חדשה.

 

5.      בבלגיה משתמשים בחולדות לחשוף מוקשים בטנזניה. לחולדות חוש ריח מפותח במיוחד. עליהן להודות לאלוהי החולדות שהן אינן מועסקות בארה"ב, סמוך לאנשים שאימצו את אופנת הפסקת הרחצה.

 

6.      חובבת טבע שלשם השמדת ראיות מפלילות לפעולת המעיים שלה שרפה את נייר הטואלט,  גרמה לשריפה אדירה בצפון. היא הכריזה על תענית עצירות למשך זמן בלתי מוגבל. חרא של סיפור.

 

7.      נעצר עבריין כביש סידרתי בן 90. קשיש בן 91 עשה בר-מצווה בכותל. יש מצב שמחר נקרא על קשיש נוסף שעשה ברית מילה. לדברי חתן בר המצווה, הוריו לחצו עליו.

 

8.      המפץ הגדול בקטן. במאיץ החלקיקים בשוויץ הצליחו לייצר מעין "מיני מפץ גדול". אולי בשלב הבא יצליחו לברוא מחדש את האדם בדגם משופר.

 

9.      רבה של צפת, הרב שמואל אליהו הוציא פסק הלכה: "נדל"ן ליהודים בלבד". העילה לפסק ההלכה הנאור, "הפשיעה הערבית, נהיגה פרועה, הפרות שקט, לא רואים במשטרה סמכות, הטרדה מינית של צעירות יהודיות". שהיהודים שיושבים בבתי הכלא חפים מפשע!

 

10.  הרב אליהו אברג'ל שהיה מועמד לתפקיד הרב הספרדי הראשי הוציא פסק הלכה מתקדם ביותר: "אסור לשמוע זמרים הומואים כי הם מעבירים מסרים מסוכנים ושליליים". וזאת לעומת המסרים של הרבנים, תמיד חיוביים, בפרט של הרבנים ההומואים או הפדופילים.

 

11.  צעיר בן 26 נפצע בלוד בעת שהכין מטען חבלה. מקווה שהיה לו ביטוח תאונות עבודה.

 

12.  רעייתו של ראש ארגון פשע שנשלח לכלא, מבקשת סיוע מהרווחה בטענה שהיא בקריסה כלכלית מאז שבעלה נכלא. אני מציעה לוועדה שתדון בעניינה לשלוח את הגברת למלא את מקום בעלה בהלבנת כביסה (של בגדים כמובן) ובסחיטה (של הכביסה כמובן). וגם, המלצה לעבריינים: תקימו גמח"פים! (גמ"ח פשיעה)

 

13.  עבריין אלים במיוחד קיבל מאסר על תנאי במקום עבודות שירות, שקיבל במקום מאסר בפועל לאחר שהביע חרטה. הנימוק על פיו עונשו הומתק למאסר על תנאי – סכנה לסביבתו. נכון. למאסר בפועל רצוי לדון אנשים שאינם מסוכנים.

 

14.  העבריין מיכאל מור נעצר בחשד להחזקת רכוש גנוב. במהלך מעצרו התברר שיש לו אבנים בכליות. כעת המשטרה תבקש להאריך מעצרו כדי לבדוק את מקור האבנים.

 

15.  עפ"י דו"ח העוני, יש בישראל 1.7 מיליון אנשים מתחת לקו העוני. לדברי מנכ"ל הביטוח הלאומי, אסתי דומיניסיני, בשנה הבאה המצב ישתפר. להערכתי, התכוונה שהמצב ישתפר אם אחוז התמותה יעלה על אחוז הילודה.

 

16.  שכר הח"כים עולה, 1.7 מיליון איש מתחת לקו העוני, שכר הח"כים עולה, 1.7 מיליון איש מתחת לקו העוני, שכר הח"כים עולה, 1. מיליון איש מתחת לקו העוני.

 

17.  שיאני השכר ב-2009: מדוד אבנר מנכ"ל פרטנר לשעבר 19.8 מיליון ₪, ועד ציון קינן מבנק הפועלים 11.72 מיליון ₪. האחרון נאלץ לקבל השלמת הכנסת לצמצום הפערים.

 

תגובות