פוסטים

סקירת עיתונות - השבוע שהיה מ-28/10-6/11/10

תקציר הפרשת השבוע

הטיל והתרגיל, כיכר רבי, מדפסות פיצוץ, הגות סקולה, הלחץ והדם, אוספים אשפה, סקס סמים ופיצה, ענת קם מחפשת נקם, השפעות, ערים תואמות, אנטומולוגיה, כולנו חרדים, עניי עירך, הסתגלות, דירה להשכרה, התערטלות נקייה, לשון חזקה, בונגה-בונגה, יתרונות בולטים, זוהר הלילה, אבדן התמימות, הקרב על הפנטהאוז, מילון אבן.

1.      הטיל הגרעיני אינו זמין כעת. בגלל תקלה במחשבים, צבא ארה"ב איבד קשר עם 50 ראשי נפץ גרעיניים למשך כשעה. המוסד מכחיש כל קשר.

 

2.      שמעתי שהימין הקיצוני דורש לשנות את שם הכיכר מ"כיכר רבין" ל"כיכר רבי" על שם הרב כהנא.

 

3.      מדפסת פיצוץ. מדפסות ממולכדות נשלחו מתימן למוסדות יהודים בארה"ב. לא ברור לי מה מקור הסטיגמה שהתימנים קמצנים, בפרט לאור העובדה שהדיו למדפסות יקר להחריד.

 

4.      כנס הפילוסופיה וההגות של האו"ם יתקיים באיראן. הכנס נועד להדגיש את תפקידה של הפילוסופיה כאינטראקציה ודיון בין תרבויות וציוויליזציות כמו גם כיבוד מסורות תרבותיות אחרות. לא ברור איך אחמדניג'ד מסכים שכנס פרובוקטיבי וגס כל כך יתקיים בארצו.

 

5.      ראש אמ"ן הפורש, רמז על ההתחמשויות הגרעיניות של איראן וסוריה. לדבריו, המלחמה הבאה תתחולל בעת ובעונה אחת אפילו ב- 4 זירות שונות, מרכז הארץ יותקף בטילים, עופרת יצוקה ומלחמת לבנון השנייה ייראו כמשחק ילדים וכמות הנפגעים תהיה שונה ממה שהכרנו עד כה. ממליצה לדלג על האייטם הזה למי שסובל מלחץ דם גבוה.

 

6.      עלילות חוטובלי בשכונה. משאית לפינוי אשפה נתקעה ברחוב כיוון שרכבה של הח"כית חוטובלי חסם את המעבר. הדובר של הח"כית טען שרכב האשפה מגיע מוקדם מדי בבוקר. מהעירייה נמסר שהם מקדימים, כי עליהם להגיע מוקדם כדי לבצע איסוף גם מהכנסת.

 

7.      סקס, סמים ופיצה. נערת ליווי העידה על ערבי אורגיות וסמים שהוטסו במיוחד במטוסו הפרטי של ברלוסקוני. מלבד האחרון נכחו במסיבות, בכירי ממשל נוספים. ואילו נתניהו, נאלץ להסתפק בליברמן.

 

8.      אלי מזרחי, שהיה ראש לשכתם של שני ראשי ממשלה, לקח איתו לאחר פרישתו הביתה ארגזים מלאים בחומר סודי ביותר. כעבור שנים בעת שחי בארה"ב, איים לפרסם את החומר אם לא יקבל כסף. המדינה אכן שילמה לו עד יום מותו סכומי עתק תמורת שתיקתו. לידיעת ענת קם.

 

9.      אובמה נחל תבוסה צורמת בבחירות האמצע הפסיד אתמול גם את תואר האיש המשפיע ביותר בעולם לנשיא סין. אני דווקא חושבת שברלוסקוני משפיע הרבה יותר.

 

10.  העיר גוודלחרה במקסיקו מוצפת פשיעה. לפחות השם מותאם למצב במקום. ממליצה להכריז עליה ועל לוד ערים תאומות ולשנות את שמה של לוד ל"גוודלודחרא.

 

11.  משה גפני כועס על המדינה שלטענתו מקצה כספים לסטודנטים וחקר חרקים אך לא לתלמידי הכוללים. לידיעת מר גפני, על פי תוצאות המחקרים הללו, נקבע איזה מסוגי החרקים הם יצרניים, והאם הם נושאים בשותפות בנטל.

 

12.  לחרדים נותנים מיליונים, ואילו הסטודנטים שמלגותיהם ימוסו, ימחו עם שלטים עליהם יכתבו "גם לנו מגיע, גם אנחנו חרדים".

 

13.  השרים יקבלו תוספת של 3000 ₪ לשכרם והח"כים תוספת של כאלף ₪. איזה מזל שיש מי שדואג לעניי ארצנו.

 

14.  מנכ"ל פסגות שפורש לאחר 3 שנים בהן כיהן כמנכ"ל, מקבל 50 מיליון ₪ כדמי פרישה מתוכם 10 מיליון – דמי הסתגלות. כן, גם לי היה לוקח זמן להסתגל לסכום כזה.

 

15.  הודעה למחוסרי הדיור: דירת 4 חדרים, מרוהטת עם נוף לים במלון שרתון סיטי טאוור בת"א, תושכר במחיר הזדמנותי – 90 אלף ₪ בלבד לחודש.

 

16.  עקב המשבר הכלכלי הקשה בצ'כיה, שמקשה על סטודנטים למצוא עבודה, קמה חברת ניקיון סטודנטיאלית בה הם מנקים בתים בעירום חלקי או מלא תמורת 300-900 ₪ לשעה. אין פירוט אם הניקיון כולל גם שאיבה (של אבק!).

 

17.  מחקר: תרגילים לחיזוק שרירי הלשון עשויים להקל על סימפטומים הנגרמים מדום נשימה בשינה כמו נחירות, ישנוניות במהלך היום ואיכות שינה ירודה. חיזוק השרירים הנ"ל גם עשויים לשפר סיכויי קידום והעלאה בשכר.

 

18.  בונגה -בונגה. ברלוסקוני צלצל אישית למשטרה כדי להביא לשחרורה של נערת ליווי בת 17 שבילתה אצלו במסיבה. לידיעת הנבחרים, אצלנו יש מי שדואג לערביה הבוכייה ואילו הוא דואג לערווה הבוכייה. מעבר לכך, שגם זו דרך לדאוג לקשר עם הבוחר.

 

19.  פמלה אנדרסון תגיע לכנסת לשכנע את החרדים לתמוך בחוק הפרוות. פמלה תגיע בביקיני לשם הפרדת בשר וחלב. עם יתרונותיה הבולטים, היא אף עשויה להצליח.

 

20.  נערות זוהר – בספרד הפרוצות שעומדות בצידי הכביש וממתינות ללקוחות, יחויבו ללבוש אפוד זוהר גם אם לא תלבשנה דבר תחתיו. סיפור הכיסוי של הבעל הבוגדני לאשתו "היא רק עזרה לי עם הג'ק". וגם, מומלץ שהאפוד הזוהר יהיה בגוון אדום שיהיה קל לנגוח. וגם, הספרדי עלול לרצות לנגוח גם סתם בכאלה שנתקעו עם תקר בגלגל.

 

21.  שולה זקן בעדותה בבימ"ש: ליבי שבור, איבדתי את התמימות. יפה לך אחותי שהחזקת מעמד עד לגילך המופלג, אני איבדתי את התמימות כבר בגיל 16.

 

22.  השר יעקב מרגי החליט להשיק קמפיין שיעודד שימוש בקבורה רוויה מכיוון שאין מספיק עתודות קרקע. אני מניחה שהפנטהאוז כבר נמכר לברק.

 

23.  מילון אבן: מנהיגי נוער הגבעות הוציאו מילון קללות. שוטר שלא עמד במילתו – "ביבי", שוטר שפועל בלי שיקול דעת – "מי שלח אותך, אהוד ברק האהבל?", שוטר מרקע שמאלני – "בן של רחב". אני הייתי מוסיפה שהם גם "בני זומה".

 

 

תגובות