פוסטים

השבוע שהיה- סקירת עיתונות מ-21/10-27/10/10

הפרשת השבוע:

מאחורי כל גבר.., מורה משוב"ח, אני נשבע!, פדופיליה כבושה, שפה קליטה, ביטול הופעות, חיסול מתפראים, נימוס ישראלי, גזענות סלקטיבית, הלך הזרזיר, חוסר רעיות, תרומת השנוררים, חזרה בתשובה, תוספת שכר, דיאטה כפויה, האברך ובן זוגו, הראש היהודי, נתניהו לא מאמין לעצמו, המשרתים הגויים, חינוך מיני, קלינטון איבד את מכנסיו, סחיטה רבנית, בשר טרי, נשואי סולו, מותה של רכיכה, הטנגו האחרון תירוץ להסריח, חופשת לידה, אתנן, הצהרה הודית, עיר תאומה למאה שערים, קוברים קוברות, המרוץ למקום הראשון.

1.      לראשונה בממשלה!!! אשת שר עם תיק. נגד נילי פריאל ייפתח תיק פלילי בקשר להעסקת עובדת זרה. כמו שנאמר, מאחורי כל גבר לא כל כך פופולארי, עומדת אישה עם תיק.

2.      מסתבר שעמיר פרץ בעת כהונתו כשר הביטחון, העסיק שב"ח חברוני בבניית בריכת השחייה בביתו. מסתמן שכהכנסה נוספת, לימד השב"ח את פרץ גם אנגלית וגם לתצפת במשקפת.

3.      אפרופו העסקת שב"חים. האם ניתן יהיה להעסיק שב"ח אשר יישבע אמונים למדינה היהודית?

4.      ועידת הגמונים לענייני המזרח התיכון בראשות האפיפיור קראה לאו"ם לנקוט צעדים כדי לשים קץ לכיבוש של שטחים ערביים. כנראה שהועידה לענייני פדופיליה סיימה את תפקידה.

5.      מאות אלפי מסמכים שהתפרסמו בוויקיליק שופכים אור על פשעי מלחמה שביצעו האמריקאים באפגניסטן. על-פי המסמכים, לפחות 66 אלף אזרחים חפים מפשע נהרגו ונאנסו ע"י קבלני משנה שהועסקו ע"י צבא ארה"ב. יש לי הרגשה שגולדסטון לא יפרסם על כך דו"ח כי "war crimes" נשמע קליט יותר מ"פשעי מלחמה".

6.      אפרופו האייטם הנ"ל, האם הידוענים האמריקאים יבטלו כעת את הופעותיהם בארה"ב?

7.      הכנסת אישרה לירות בחתולי רחוב שהתפראו כי הם מפירים את האיזון האקולוגי. אפשר יהיה ליישם זאת גם על בני אדם שהתפראו?

8.      נימוסי משכן. הח"כים יזמינו מומחים שילמדו אותם את המנהגים המקומיים בכל מדינה ויסבירו כיצד להימנע מתקריות מביכות. סין – לא לתת מתנה שעון כי הוא מזכיר את הזמן שנותר לחיות. הודו -  לא להתנשק או להתחבק-נחשב אירוטי. ירדן-לא הראות את סוליית הנעל-נחשב לעלבון. ומה מלמדים את הפרלמנטרים מחו"ל על נימוסים בישראל? כלום!

9.      שר הפנים: מי שמתנגד לחוק האברכים הוא גזען. לידיעת השר ישי, גם מי שטוען שהעובדים הזרים מפיצים מחלות הוא גזען. It takes one to know one.

10.  טארק עזיז שהיה יד ימינו של סדאם חוסיין נשפט בעיראק ונידון לתלייה. תמיד התרגשתי מאיחוד משפחות. וגם, הלך הזרזיר אצל העורב.

11.  כל החשודים ברציחות בלוד שוחררו מחוסר רעיות. זה מה שקורה כשמחסלים על רקע "כבוד המשפחה".

12.  כמות מול איכות. על פי הערכות משרד האוצר, יש בארץ רק כ-200 סטודנטים העונים על הקריטריונים שמזכים אותם בקבלת מלגת קיום וזאת לעומת 11 אלף אברכים שמקבלים מלגות כנ"ל. צודקים. בעת שהסטודנט משלב את לימודיו במילואים, משפחה ועבודה, האברך תורם כמויות אינסופיות של שנוררים חדשים למדינה.

13.  הצעה לדיור בר השגה בדרום ת"א לחרדים בלבד. פטור לארנונה ל-3 שנים, סיוע בשכ"ד, מימון הסעות לילדים והנחות בגני ילדים. אני חוזרת בתשובה. איפה נרשמים?

14.  בחודש הבא נקבל תוספת של כ-8 ₪ לנטו. קשה לבחור איזה חשבון לשלם. מים, גז או חשמל.

15.  מינימום של כבוד. הנכים חוזרים להפגין ודורשים להשוות את קצבת הנכות לשכר המינימום. בשביל מה!? העיוורים בלאו הכי אינם יודעים כמה מקבלים. המשותקים בלאו הכי לא יכולים ללכת לקניות ולבלות. ומכיוון שכך, אינם מוציאים הרבה אנרגיה ועל כן אינם זקוקים למזון רב.

16.  הצעת החוק לקצבאות האברכים מנוסחת שהזכאים לקצבה הם "האברך ובן זוגו". הניסוח מאוד מטריד את החרדים. אפשר היה לכתוב "האברך ובן זוגו שיצאו מארון .... הקודש. כמו כן, בפורום תקנה שוקלים לשנות ל"אברך ובן זוגו הקטין".

17.  תנו כבוד לתורה. התורה הפכה לשם נרדף לסחטנות, חמדנות ופרזיטיות. מסקנה – היהודי יודע לעשות כסף מכל דבר.

18.  ביבי הבטיח להקים וועדה לדיון בנושא החוק המבטיח גמלה חודשית לאברכים. אך בינתיים החוק להקצבת 111 מיליון ₪ עבורם כבר עבר. המאבק העיקש שהבטיחו הנכים הסתיים כעבור שעות ספורות בלבד לאחר שביבי הבטיח להם להקים ועדה. חברים יקרים, לדעתי אפילו נתניהו אינו מאמין לעצמו, הוא פשוט נפעם מכך שאנחנו מאמינים לו!

19.  הגויים נבראו כדי לשרת את היהודים. אנחנו נשב כמו אפנדים והגויים ישרתו אותנו, בשביל זה ברא אלוהים את הגויים" – פנינה מבית היוצר של הרב עובדיה יוסף. זה לא מה שאמרו הנאצים על היהודים?

20.  ביונסה בהריון בשבוע ה-14 להריונה, לדבריה לא יודעת איך זה קרה לה.  זה מה שקורה כשמבריזים משיעור לחינוך מיני.

 

תגובות