פוסטים

השבוע שהיה-סקירת עיתונות מ-14/10-20/10/10

תקציר הפרשת השבוע:

קפסולה לגלעד, המלצה על ספר, שב"כרמלה, המאיימים והמאכזבים, בריז'יט והחיות, היסטוריה היסטרית, יונתן שפירא נשבע, קשב וריכוז, מסמאים את העיוורים, כסף ואופרות סבון, הסנדלר היחף, צעד תימני ברשויות המס, עלות רכב מזגזג, הנשיא ש"עשה" הכי הרבה, ייעוץ יקר, תקציב בקומה, החיים בכלא זולים יותר, דרוש אלון גל, עדים עויינים, טיסה נעימה, כבישים שלא כדרך הטבע, המספר כן קובע, מתיחת פנים ללא הרדמה, בוטוקס עצבני, הנפש השנור והפטור, שב"כרמלה תאתר גם את בן-לאדן, הומור עצוב, לנגב בדוך,  הרצחת וגם החזקת?, מלחמת הג'וקים, שיפוט תדמיתי, הקב"ה על הקו.

1.      בין צ'ילה לעזה. כנראה שהסיבה שגלעד שליט טרם חולץ מהבור בעזה, זה בגלל שעדיין לא נמצאה עבורו קפסולה מתאימה.

2.      המלצה על ספר: "המוסד-המבצעים הגדולים" מאת: מיכאל בר-זהר וניסים משעל, כל כך קיוויתי שהשבוע יתווסף פרק שבו מככב אחמדינג'ד בלבנון!

3.      כרמלה מנשה הצליחה היכן שהשב"כ נכשל. היא איתרה את העובדת הזרה של אהוד ברק. ומכאן שלוש תהיות: א. השב"כ לא ממש התאמץ למצוא אותה, ב. אולי אם כרמלה תמונה לראשות השב"כ, גלעד שליט יאותר. ג. מאידך, יתכן שברק לא זכר באיזה משובכיו שוהה השב"חית.

4.      אחמדינגד: ישראל היא איום נצחי על העולם. צודק. אנחנו באמת מהווים איום רציני מאוד על כל העמים שוחרי השלום שסביבנו. אני חשה מאוימת עד לחשש לחיי בכל פעם שמזכירים לי כמה אני מאיימת.

5.      ארה"ב, צרפת ורוסיה מאוכזבים ומגנים את ההחלטה לבנות במזרח ירושלים. לדעתי כדאי לנו לשקול את החלופה ולבנות במזרח ארה"ב, רוסיה או צרפת.

6.      לבריז'יט בארדו הוצע על ידי מפלגת האיחוד האקולוגי העצמאי להתמודד על הנשיאות בבחירות הבאות. "צריך קול אחד שיגן על החיות מכיוון שכולם מימין כמו משמאל לא שמים עליהן". הייתי בוחרת בה לנשיאות בארץ.

7.      במשאל שנערך בקרב הצעירים לגבי מה ידוע להם על רצח רבין, התקבלו התשובות הר"מ:  הוא נרצח ע"י המוסד ב-2001 בגלל מלחמתו בסמים וכיוון ש"לא בא ליגאל עמיר טוב עין", ואת הביטוי "שלום חבר" טבע עוזי חיטמן. למה מתלוננים שהצעירים אינם שולטים בהיסטוריה!?

8.      גם יהודים ייאלצו להישבע אמונים למדינה. על מה הכעס!? לדעתי גם יונתן שפירא וחבר מרעיו מהשמאל הקיצוני צריכים להישבע אמונים.

9.      למה אומרים שיש בעיות קשב וריכוז בארץ? יש קשב וריכוזיות אדירה! כל החברות הגדולות מרוכזות בידי מספר מצומצם של משפחות שמאוד קשובות לצרכיהן.

10.  המדינה משלמת 7 ₪ לשעה לעיוורים עבור תוצרת שמיוצאת בגאווה גדולה לחו"ל. לדברי המדינה לא מדובר בשכר עבודה אלא בשכר עידוד. לדברי המדינה, הם בין כה וכה לא רואים כמה הם מקבלים.

11.  שר האוצר של תאילנד השתתף באופרת סבון בה פצח במונולוג כדי להזהיר את הציבור מפני מלווים בריבית. יובל שטייניץ לתשומת ליבך.

12.  הסנדלר הולך יחף. ביתו של יו"ר לשעבר של ביטוח מנורה נשדד ונגנבו תכשיטים במאות אלפי ₪. הנ"ל לא ביטח את התכשיטים. אני דורשת בשם זכות הציבור לדעת, איזה מהאותיות הקטנות גרמו לו לא לבטח את רכושו.

13.  מס עם ערך מוסף. לאחר שבפיליפינים הוחלט להנהיג ריקודים בקרב פקידי רשויות המס, צעד אשר הביא לעלייה של יותר מ-40% בגביית המיסים, שוקלים צעד דומה ברשויות המס בארץ. אני אשלם את מיסי רק אם הצ'יפנדיילס ירקדו בעירום.

14.  תקציב משרד ראש הממשלה 1.99 מיליארד שקל. שחיקת הגלגלים של רכב מזגזג עולה המון כסף.

15.  תקציב משרדו של קצב, הנשיא לשעבר המואשם בעבירות מין, יגדל בשנה הבאה ב-300 אלף ₪ ובכך לשכתו הופכת ללשכה המתוקצבת ביותר משל כל הנשיאים לשעבר.  האוצר: זה עבור הוצאות דיור ללשכתו. נו טוב, זה הנשיא ש"עשה" הכי הרבה ואף המציא את האלפבית מחדש.

16.  תקציב הייעוץ לרוה"מ יעלה למשלם המיסים 7.2 מיליון ₪.  אם אלה התוצאות, אני ברגע זה מפסיקה לשלם את מיסי.

17.  לשכת שרון תעלה 974 אלף ₪. כשאומרים לשכת שרון, האם הכוונה למיטת בית החולים?

18.  לשכת רוה"מ לשעבר אולמרט, 3.488 מיליון ₪. יותר זול יהיה להחזיקו בכלא.

19.  עומדים להשקיע עשרות מיליוני ₪ לבניית משרדי ממשלה חדשים כדי שלח"כים יהיה מקום מרווח יותר לעשות כלום וזאת בשעה שהחוב הציבורי של ישראל הוא מהגבוהים בעולם. אלון גל, אייכה!?

20.  לתוכנית להגנת עדים הקציב האוצר 30 אלף ₪ בלבד. בתקציב כל כך נמוך כל העדים יהפכו לעדים עויינים.

21.  בהצבעה בכנסת יוחלט שהכנסת תממן את נסיעת בן/בת זוג לחו"ל לרבות טיסה, לינה והשתתפות בהוצאות השהייה. אני הייתי משדרגת את המימון גם לצימרים בארץ וגם ל-DAY USE. מישהו אמר שאין כסף!?

22.  שוחרר איש סולל בונה שנחטף בגואטמלה. וודאי קראו במקומון הישראלי על 30 קטעי הכביש המסוכנים בארץ, והבינו שכבישים טובים כבר לא ייצאו ממנו.

23.  מהפכה בשלט. ערוצים 2 ו-10 ייאלצו להחליף מספרים בממיר. האם זו שיטה חדשה להעלאת רמת התוכניות!?

24.  דור חדש של מטוסים. עובדים על פיתוח של מטוס חדש שמפחית במחצית את זמני הטיסה אף מהקונקורד. סוף-סוף נמצאה דרך למתיחת פנים ללא הרדמה.

25.  בוטוקס נגד מיגרנה. מסתבר שהזרקה של בוטוקס לראש מונעת מיגרנה, בעיקר כזו שנובעת מקמטים על הפרצוף.

26.  פסיכיאטר סידר לחרדים הטבות במיליונים. הפסיכיאטר אישר כי עשרות תלמידי ישיבות סובלים מבעיות נפשיות וכתוצאה מכך קיבלו גימלה מהביטוח הלאומי. הפסיכיאטר לא טעה, הם אכן סובלים מפיצול אישיות. אישיות אחת עוסקת בשנור והשנייה בפטור.

27.  פרשת העסקת העובדת הזרה על ידי נילי פריאל. לא ניתן לסגור את התיק כל עוד העובדת הזרה לא אותרה. כרמלה, בחייך, תגלי לנו איפה היא ונגמור עם זה.

28.  החיים הטובים של בן לאדן. בכיר בנאט"ו: מנהיג אל קאעידה וסגנו אינם מתחבאים במערה נידחת באפגניסטן אלא חיים בנוחות בפקיסטן.  אולי כרמלה מנשה תוכל לסייע באיתורו.

29.  ממחקר בבריטניה עולה שחוש ההומור יורד ככל שהגיל עולה. הסיבה לדעתי, ככל שמתבגרים מבינים שבעצם הבדיחות מבוססות מציאות.

30.  צפוי מחסור מיידי בחומוס. כפועל יוצא, תתמעטנה הנפיחות וקיים סיכוי שהקרע באוזון יתאחה.

31.  דניאל עוקב שרצח תייר ופצע תיירת, שוחרר לאחר 13 שנים בגלל התנהגות טובה. לאור שחרורו, יש להגדיר מחדש את המושג "התנהגות טובה" לרוצח נורמטיבי.

 

תגובות