פוסטים

עולם נטול אנשים

 

תארו לכם עולם בלי אנשים,או שרק הטובים באמת מאיתנו היו נשארים פה,וכל השאר היו מתנדפים ברוח כלא היו,איזה עולם יפה היה לנו אז אה.

 
 
עולם נטול מאנשים
 
 
כמעט בכל ההיסטוריה האנושית היו מלחמות,איפה שיש בני אדם שם יש מחלוקות ויכוחים וכל מיני דעות כולל כמובן דעות קדומות.

אם היטלר לא היה נולד בטוח לא היתה מתרחשת מלחמת העולם השניה,ובטוח לא היו נרצחים מיליוני יהודים,ועוד כמה "גזעים" נחותים כמו הצוענים וההומאים למשל,רק כי היטלר החליט שלא צריך להיות לאנשים אלה זכות קיום בעולם רק כי הם יהודים או רק בגלל שהם הומואים וצוענים מלוכלכים ומניפולטיביים.

אתם יכולים לקרוא לי עכשיו גזענית,אבל תארו לכם אם ערבים לא היו קיימים בארץ ישראל אז לא היו עכשיו כל הויכוחים האלה על האדמות ועל ההיתנחלויות ולא היו פיגועים כמעט כל חודש בארץ.
כי לדעתי אם הם מסוגלים לפוצץ אוטובוסים עם אנשים חפים מפשע רק כי איזה שייח אמר להם את זה,אז לדעתי הם חיות אדם. ובינינו איך אפשר להגיע לשלום או בכלל לדבר על שלום עם חיות אדם שמה שמניע אותם זה רק דם חם,שליטה וכוח?

ובכלל לא רק ערבים,אם לא היו קיימים עכשיו מוסלמים בעולם,שאגב לפי מה שידוע לי יש יותר מוסלמים בכל העולם כולו מאשר סינים שמשריצים תינוקות בכל חצי דקה ומתרבים כמו דגים באקוריום.

תחשבו על זה,אם אברהם אבינו לא היה שוכב עם הגר לא היו קיימים עכשיו המוסלמים שהם כביכול לפי מה שידוע לי הבני דודים של היהודים.

ואם אברהם לא היה מכניס להריון את הגר בן לאדן לא היה קיים היום ובנייני התאומים היו נשארים בשלמותם ואף אדם לא היה הולך לעולמו תרם זמנו,והעסקים היו מתנהלים כהרגלם.

תארו לכם אם לא היו קיימים גנבים,רוצחים,מאפיונרים,אפיקורסים,כופרים,גזענים,רפורמים,קונבינטורים,אנסים,אז בטוח לא היו קיימים עכשיו סרטי אימה או בכלל פעולה,אקשן ומותחנים פסיכולוגיים למינהם,אממ כשאני חושבת על זה,בטח היה משעמם לנו ולא היה מה לראות בטלויזיה והינו רואים בכוח תוכניות ריאליטי למינהם,כדי שיהיה לנו עניין והאדרנלין שלנו לא יצנח למטה,לכל חובבי האקשן,אבל כשאני חושבת על תוכניות ריאליטי,אני אומרת לעצמי עדיף כבר לצפות באיזה סרט אימה איכותי,כי ויכוחים ומניפולציות לא חסרים לי בחיים האמיתיים ועוד לצפות בזה בטלויזיה,עדר של אנשים שהדבר היחיד שמניע אותם להמשיך לשחק זה המיליון שאולי ירויחו בסוף.

עכשיו כשאני חושבת על כסף,אני אומרת לעצמי כסף בא וכסף הולך,אבל התכונות שלי בין אם הן רעות ובין אם הן טובות נשארות אצלי לעד,אימון בין אנשים ורושם ראשון גם לא יכול להיעלם אלא רק להיתחלף ולהחליף ממדים אבל לא להיעלם סופית,תמיד יזכרו איך גרמת לאנשים להרגיש,לא תמיד זוכרים את הדברים הטובים,אנשים נוטים לזכור בדרך כלל דברים רעים כמו רושם ראשוני רע או תחושה רעה.טוב אולי זו רק אני שחושבת כך.

אם יש פחות אנשים באיזה חוג חברתי יש פחות דיבורים,אבל מספיק לשון אחת רעה שתוכל להרוס הכל ולהביא לאסון.

אבל מצד שני כשאני חושבת על זה יותר לעומק,אם לא היו אנשים בעולם או אם היו פחות אנשים בעולם מצב העולם היה נראה הרבה יותר טוב לדעתי,אבל בטח היה לנו מאוד משעמם,כי אם אין משוגעים בעולם אז אין גם גאונים כי גאונות היא חלק מהשגעון.

ולא היו קיימים עכשיו יצירות שיצרו אותם בני אנוש,כמו קולנוע,אומנות,מוזיקה וכו'.

גם אם לא היו אנסים ואנשים מניפולטיבים או קונבינטורים,נו אלה שחושבים שמגיע להם הכל למרות שלא מגיע להם בכלל אבל הם תמיד ימצאו את הדרך לקבל את מה שהם רוצים.אז בטוח אם כל אלה לא היו קיימים,איך היינו מזהים מה טוב ומה רע וממה היינו מתפתחים,ואיך האישיות שלנו היתה נבנת אם לא ע"י הנפילות האלה,הרי רק מהנפילה אפשר לקום וללמוד מזה משהו חדש וגם להיתעצם.

כשאני חוזרת במחשבתי על המחשבה הזו "עולם נטול מאנשים" אני חושבת עדיין שעולמנו היה הרבה יותר טוב,כי דרכם של בני האדם היא בדרך כלל נוטה להרס עצמי והרס כללי,בגלל כל אותן התכונות הרעות שקיימות בכל אחד מאיתנו.

אבל אם לא היה רע אז איך היינו מזהים את הטוב? וההיפך אם לא היה טוב איך היינו מזהים מה זה רע או מי זה?

עכשיו כשאני חושבת על טוב ורע,חזק וחלש,היה עדיף שבין החלש ולבין החזק היה שוויון כוחות,ושהרע בכלל לא היה קיים,אממ מצד שני אם הרע לא היה קיים הכתבה הזו גם לא היתה קיימת עכשיו והיה לי משעמם נורא.

אבל אולי יום אחד באמת לא יהיה רוע בעולם וכל העולם יהיה שווה,אולי זה עוד יקרה.

שוב כשאני חושבת על כל מכלול העולם ועל כל מה שדברתי עליו פה,אני חושבת לעצמי כך,אם לא היו אנשים בעולם בטח גם העולם לא היה קיים,מה שווה העולם אם אין בו יצורים חיים?

מה שווה כל העולם אם אין בו יצורים חיים עם רגשות,רצונות,וחלומות?

מה שווה מקהלת זמרים,אם אין מי שיקשיב להם?

מה שווה סרט יפה ומרגש,אם אין מי שיצפה בו?

מה שווה הבדידות אם לא היתה קיימת האהבה?

מה שווה האהבה ללא בני האדם שיוכלו להגשים אותה?

מה שווה המטבע אם אין לה ערך?

מה ההבדל בין האדם העשיר ולבין האדם העני? אין כל כך הבדל כולם הולכים בסופו של יום להיתרוקן בבית השימוש.

לסיכום מה שווה העולם בלעדינו,בין אם אנחנו אנשים טובים יותר וטובים פחות,חומלים יותר וחומלים פחות,מבינים ולא מספיק מבינים את האחר,העיקר שנבראנו וכל יום אנו יכולים ללמוד משהו חדש מעצמינו ומהעולם ולנסות לחיות בהרמוניה.

תגובות