פוסטים

השבוע שהיה – סקירת עיתונות מ-30/9-6/10/10

 
תקציר הפרשת השבוע

נתניהו מסרב לבר רפאלי. תהילה מתפוגגת. איקאה לא משהו. מי דביל של אימא?. הנחיות חדשות בצה"ל. גזים. כיפת הסלע בירושלים מזויפת. הדג מסריח מהראש. הלקאה עצמית. משט הומאני. אמונה כעניין של מעמד. אברו המוכשר של ישו. גניחות ואנחות. גדולי הדור. זנות היא מצווה. מסכת גיטין. יחסים אינטימיים עם המחשב. חביבות זה עניין של גנים. שבי כתירוץ. הכל כלול בגולאג. אחוות רעים. "החדרת" ציונות. הקשר בין חתולים לטחורים. שוטרי מ-קוף. הטענה חינם. כוך עם אסלה משולבת. ללעוס ולקרוא. העטרה השובבה. שמירה ממסטלת.

1.      סירוב נתניהו להצעות אובמה להמשך ההקפאה, משולה לבחירתו בליברמן כשבר רפאלי מהווה אופציה.

2.      מפקד משטרת דובאי: "נעצר חשוד נוסף בחיסול מבחוח" וגם "המוסד מאיים לחסל אותי". נראה ש-15 דקות התהילה שספג עוררו את תאבונו.

3.      בשוודיה העלו את רמת הכוננות מחשש לפעולות טרור. נכון, הסחורה של איקאה לא משהו, אבל מכאן לפעולת טרור!?

4.      נשיא איראן אחמדינג'ד אמור להגיע לדרום לבנון וליידות משם אבנים לכיוון ישראל. גם קטן, גם מכוער, גם דביל וגם מצליח לסובב על אצבעו את כל העולם. אז אולי לא הוא הדביל?

5.      הנחיות חדשות בצה"ל לאחר דו"ח גולדסטון והרשעת הלוחמים שהשתמשו בילד פלסטיני כמגן אנושי. לפני כל יציאה לפעולה נא להצטייד בנוסף לחגור גם בעורך דין. רק למוסלמים מותר להשתמש במוסלמים כמגן אנושי, כפי שהחמ"ס משתמש באוכלוסיה האזרחית שלו.

6.      איראן תחפש גז טבעי ליד ישראל. כל מי שסובל מגזים מוזמן לייצא לאיראן.

7.      לקראת ביקור אחמדינג'ד הלבנונים בנו העתק של כיפת הסלע. מוסלמים יקרים, כיפת הסלע האמיתית נמצאת בלבנון, זו שבירושלים היא הזיוף.

8.      מתנת הפרידה מרם עמנואל: קרפיון מת עטוף בעיתוני שיקגו. אולי זה על מנת להזכיר לו שהדג מסריח מהראש או כדי לחדד ההבדל בין יהודים לנוצרים. כי היהודים לפחות היו מבשלים את הקרפיון ותוקעים לו גזר בעין.

9.      בעקבות קריאת הפרוטוקולים של מלחמת יום הכיפורים. המסקנה שגם אז דעת העולם היתה חשובה בהרבה מחיי האזרחים. הלקאה עצמית כנראה טמונה עמוק בשורשי הגנים היהודים.

10.  כמה ממדינות אירופה נמצאות תחת איום טרור. רק רציתי להרגיע אתכם, אירופים יקרים, כמה אתרים מפוצצים וכמה עשרות או יותר הרוגים זה באמת רק עוד תרומה זעומה לעם הפלסטיני הגולה ונטול המולדת מבין המדינות המוסלמיות הרבות. תמיד תוכלו לארגן משט עם ציוד הומניטארי של שרידי הומאניות כאות הוקרה.

11.  המדען הראשי של משרד החינוך פוטר כי אינו מאמין בתורה האבולוציה. ובהתחממות הגלובלית. מה, הוא מש"ס!?

12.  חייה של אישה חרדית ניצלו בזכות ריאה של יהודיה שהושתלה בגופה. לדברי הרבנים מותר לקבל תרומת איברים רק מגויים. האם איבר של גוי אשר מושתל בגופו של יהודי מקבל תעודת הכשר בעת הצורך? האם אין כאן חשש לטומאה? האם לצורך הצלת חיים ישו מקובל?

13.  ממחקר משותף של אוניברסיטת קולומביה והוואי עולה כי טניסאים שנוהגים לנהום, להיאנח ולגנוח בעת המשחק, מעניקים לעצמם יתרון על יריביהם. אז מה הפלא שהשחקנית שרפובה מצליחה להביס את כל יריביה שמחכים בקוצר רוח שפשוט תגמור כבר..... את המשחק?

14.  גדולי הדור. נשים שאינן משכילות נמצאות בסיכון גבוה יותר להשמנה מנשים משכילות. אצל גברים לא נמצאו הבדלים. אולי כי אצל גברים היה צריך לעשות מחקר אחר, למשל האם הביצועים הם פועל יוצא של השכלה, אישיות או ממדים.

15.  מוסר בס"ד. המדריך התורני לסוכנות מוסד שצריכות לפתות מחבלים. "תפקיד כזה מוטל על אישה שבין כה וכה כבר היתה פרוצה במעשיה". קיום יחסי מין עם טרוריסט לצורך מבצע הוא מצווה ולראייה, אסתר המלכה שבילתה עם אחשוורוש, יעל אשת חבר הקיני שבילתה עם סיסרא. אני דורשת בשם שוויון ההזדמנויות שהמצווה הזו תהיה לגיטימית גם לנשים שאינן סוכנות מוסד.

16.  ובהמשך לנ"ל, במקרה של סוכנת מוסד נשואה, על הבעל לגרשה בגט ולאחר מעשה רשאי להחזירה. כלומר הסוכנת הנשואה נדרשת לעשות חופשי חודשי ברבנות.

17.  גאדג'ט בפיתוח. ניתן יהיה להפעיל מחשב באמצעות הקול במקום באמצעות עכבר/מקלדת. ממליצה במקביל לפתח טיפול זוגי לייעול תקשורת אפקטיבית כדי שהמחשב לא יתלונן על כאב ראש כשאדרוש שיוריד את הזבל.

18.  בדיקת מי שפיר חדשה, המוכנה "הצ'יפ הגנטי" מצליחה לזהות אוטיזם בעוברים ובין היתר היא מגלה גם אופי ידידותי באופן חריג. עכשיו, קצת באיחור, מסתבר שהאופי הידידותי שלי הוא בעצם פגם גנטי ואלמלא הפגם, הייתי סתם טיפוס סוציומט, נורמאלי ולא פגום.

19.  בירוקרטיה אטומה. גלעד שליט קיבל הזמנה להשתלמות נהיגה ובה אזהרה שאי ביצועה יגרור עיכוב רישיון הנהיגה. אך אם יש לו "סיבה סבירה" לאי הגעה לקורס עליו להגיש בקשה. אני לא יודעת, האם שבי במרתפי החמ"ס זו סיבה סבירה?

20.  תחליף נופש למי שמבכה את אובדן ה"הכל כלול" בטורקיה. ברוסיה מקימים אתרי נופש בסגנון הגולאג (מחנות המוות של המשטר הקומוניסטי). חבילת הנופש הנ"ל תכלול שומרים חמושים, אוכל בהקצבה שמורכב מלחם שחור, מרק כרוב ותפוח אדמה, וגדרות תיל. מסתמן שבקרוב יוקמו אתרי נופש בסגנון מחנות השמדה גם באושוויץ.

21.  התזמורת הישראלית שממומנת בכספי ציבור, תופיע בפסטיבל וגנר. מה קרה, אי אפשר לחכות עם אחוות הרעים הזאת עד שאחרון ניצולי השואה יחזיר נשמתו לבורא!?

22.  הרב מוטי אלון נפגש עם הרב עובדיה יוסף כנראה על מנת לקבל את ברכתו לחזור להנהגת הציונות הדתית. ובהזדמנות זו אולי אפשר יהיה להכשיר גם מעשים מגונים שמבצעים רבנים בתלמידיהם בתואנה שהם סך הכל "מחדירים" בהם ציונות.

23.  גמלאית פתחה ברוסיה מרפאה שבה החתולים הם הרופאים וזאת לאחר שגילתה שעיסוי חתולים ופרוות חתולים מקלה על מכאובים שונים ובין היתר מרפאה גם טחורים. אותי דווקא מעניינת הדרך בה החתולים מרפאים טחורים.

24.  שוטרי מ-קוף. מארגני טורניר בהודו שכרו את   שירותיהם של קופים גדולים ותוקפניים כדי להגן על הצופים מפני מתקפות של קופים קטנים שמסתובבים ברחובות. שכרו של הקוף הגדול עבור עבודה מתשע בבוקר עד שש בערב הוא גרגירי חומוס ופירות. לא ידעתי שהסלקטורים של המועדונים בארץ מוכנים לעבוד בשכר כזה!

25.  החל מ-2012 יתחיל שיווק מכוניות חשמליות. האם עובדי חברת חשמל יקבלו הטענה חינם?

26.  שוב מקימים מגדלי יוקרה בת"א המיועדים לעשירון העליון. העשירון התחתון לא צריך לדאוג, יש סיכוי שלפחות דירת יוקרה אחת תהפוך ל-20 דירות חדר עם מטבח ומקלחת משולבים באסלה בשכירות יקרה להחריד.

27.  רימון הושלך לעבר ביתו של מנכ"ל צומת ספרים. מסתמן שהעומד מאחורי השלכת הרימון הוא סופר שספריו נמכרו במשקל במבצע של "קנה מסטיק, קבל ספר".

28.  צעירה חרדית הותקפה מינית ע"י הרב במכללה ירושלים לבנות. אין שליט"א ואין תקנה לפורום תקנה שלא יכולים לשמור על ה"עטרה" במקומה הראוי.

29.  מאבטח המפכ"ל גלגל ג'וינט בעת תפקידו. קשה לאבטח מפכ"ל כשאתה סאחי. (נקי מסמים).

 

תגובות