פוסטים

השבוע שהיה-סקירת עיתונות מ-22/9-29/9/10

תקציר הפרשת השבוע:

הרוסים הורסים, קופאים על השמרים, הדמיון המזרחי, מבחן בגרות, הסוס האיראני, סיגר קובני, וגר זאב עם צלעות, קלקלנים בבימ"ש, מרדפים בסהרה, המאוכזבים, סבל דה-לוקס, אזהרת עישון, חיוך קפוא, סכנה בשחקים, גאולה, מוסר במלכודת, תסמונת דאון,  הטובים לטירקל, עתיד יחסי, פופולאריות ישראלית באו"ם, שוויון זכויות לנשים, מה אתה היית עושה?, תפריטים בדם, זרע ומעות, האינטרנט עולה בעשן, חרא של רעיון, חייזרים באו"ם, חייזרים מנטרלים טילים, שירותי כביסה, החורף כבר כאן.

1.      ביל קלינטון: "העלייה הרוסית מהווה מכשול לשלום". מכשול? נהפוך הוא! כתוצאה מצריכת תרבות מוגברת, העלייה הרוסית שיכללה משמעותית את רמת הפשיעה  ומסירים כל מכשול בפני הקורבן המיועד.

2.      אובמה דורש להמשיך את ההקפאה. זהירות עידו רוזנבלום, אובמה נושף בעורפך.

3.      אחמדינג'ד: המודיעין האמריקאי אחראי לפיגוע התאומים, זו קונספירציה אמריקאית שנועדה לסייע לישראל. הדמיון המזרחי הקודח והפורה לא מפסיק להמציא דמיונות שווא כמו שואה ופיגועים.

4.      שאלה בבגרות: נתניהו, אובמה ואבו מאזן טיפסו על עץ. מי ייפול ראשון? פרט ונמק. התשובה: העץ – שורשיו היו רקובים מלכתחילה.

5.      הסוס האיראני. באיראן נפגעו 60% מתשתיות המחשבים בעיקר אלה שמותקנים באתרים רגישים באיראן. לדברי האיראנים על פי רמת התחכום, ישראל עומדת מאחורי פיתוחו. יש מצב שזה נכון, לאור העובדה שלארגוני הביון הישראלים לא ממש הולך  לאחרונה.

6.      פידל קסטרו: לישראל זכות קיום. מעניין מה השתנה בהרכב הסיגרים הקובנים.

7.      הבעיה החדשה: לא בונים בחול המועד. הסיבה -  אין מי שיבנה בגלל הסגר על השטחים. וגם - בשיתוף פעולה נדיר, פלסטינים ויהודים שיקמו את קבר יוסף בשכם. אם גר זאב עם כבש, צלעות וצנוברים, אולי מישהו יסביר לי מה בעצם הבעיה?

8.      הצעת חוק: כלכלנים ייעצו לשופטים בכתיבת פסקי דין וזאת כדי למנוע מהשופטים לקבל החלטות "יקרות" לקופת המדינה. אם ההצעה תתקבל, אז אפשר יהיה לצפות שהצדק ייעשה רק אם יהיה זול. ואולי אף יוקם דוכן בבתי המשפט "קילו צדק בשקל". ועוד אומרים שבעל המאה אינו בעל הדעה.

9.      ד"ר לפיזיקה ייצג את ישראל במרוץ במדבריות סהרה. הוא ירוץ עם איראנים ולבנונים. אני רוצה לראות שהוא לא ינצח כשהאיראנים והלבנונים דולקים בעקבותיו!

10. המאוכזבים בע"מ: ארה"ב, בריטניה וצרפת מאוכזבים מהפסקת ההקפאה. נו, ו...? גם אבות אבותיי היו מאוכזבים כשהאמריקאים סילקו את האינדיאנים, הבריטים השתלטו על הודו וגם אני מאוכזבת שהצרפתים מסלקים את הצוענים. אז מה!

11. חאלד משעל מבטיח שהיחס לגלעד שליט טוב בהרבה מהיחס של הפלסטינים הסובלים בבתי הכלא הישראליים. מסכנים האסירים הפלסטינים, לשבת בכלא הכל כלול ולסבול!

12. בן 14 נדקר למוות בגלל סיגריה. מומלץ לשנות את תוכן האזהרה על קופסאות הסיגריות: "העישון עלול  לגרום למוות שלא כדרך הטבע".

13. שני צעירים נפטרו לאחר ששאפו גז צחוק. מומלץ להדביק אזהרה על בלוני גז צחוק "למות עם חיוך השפתיים".

14. שתי חובבות צניחה שחלקו את אהבתן למדריך הצניחה עד שבגלל קנאה אחת מהן חיבלה במצנח של חברתה וגרמה לה לצנוח אל מותה. צניחה זה תחביב מסוכן.

15. בימ"ש שחרר למעצר בית צעיר שדרס קשיש למוות ונמלט מהמקום. הנימוק: גילו הצעיר והעדר עבר פלילי. כפועל יוצא, פרקליטי רוצחי פגע וברח אחרים דורשים אף הם את שחרור מרשיהם. הנימוק  -הרוצחים בסך הכל פעלו כדי לגאול את הנרצחים מיסוריהם.

16. החטא והבישוף. אחד מאנשי הדת החזקים בארה"ב שידוע בהתנגדותו המרה להומוסקסואלים, נחשד בפדופיליה. נכון, פדופיליה הרבה יותר מוסרית!

17. ילדה בת 11 נאנסה על ידי מכר המשפחה בלילה באוהל סמוך לקבר רבי מאיר בעל הנס. להערכתי אחד הנימוקים לשחרור ממעצר יהיה כדלקמן: "החשוד סובל מתסמונת דאון, קרי, אין אונות, וכשהבחין בנס שהתרחש אצלו, רצה לבדוק אם אין זו אגדה". (תסמונת דאון-באדיבות הרעיונאית שוש בר-חן)

18. על פי החלטת בג"ץ – בני 70 ומעלה לא יוכלו להתנדב למשמר-האזרחי. הם יוכלו להתנדב רק לוועדת טירקל.

19. חברי צוות חוקרי זכויות האדם של האו"ם בני למעלה מ-70. מעניין שממנים לוועדות אנשים עם עבר ארוך ועתיד קצר. ככל הנראה במטרה לגרום להם להגיע להחלטות מהירות.

20. ומי יושב בוועדה הנ"ל? כל ידידות ישראל באשר הן: בחריין, בנגלדש, סין, ירדן, מלזיה, פקיסטן, אלג'יריה. רק חשיבתם האובייקטיבית ונטולת הפניות תביא לתוצאות חיוביות עבורנו.

21. ומי יושב בוועדה לזכויות האישה באו"ם? אלג'יריה, מצרים, מלזיה, פקיסטן ואיראן. מדינות מתקדמות וליברליות שמקנות את זכות הבחירה  הבלתי אמצעית לנשים לבחור את הדרך בה ימותו. בסקילה, או בסקילה.

22. חיים הכט נפגע בתאונת דרכים. "מהאתההיית עושה?!" שאל לפני שאיבד את הכרתו.

23. בקטלוניה שבספרד מצאו דרך לעודד אנשים לתרום דם. במקום חטיף ומשקה יקבלו ארוחת גורמה של טובי השפים. אהרוני, לתשומת לבך, ואגב, לידיעת מד"א, אתיופים ממילא לא יאהבו את התפריט. לשם השכלול כדאי לשקול גם הרכבת תפריט מבוסס חלבונים לתורמי זרע.

24. קצין אמריקאי בכיר שכתב ספר על המלחמה באפגניסטן  נדהם לגלות שספרו נחטף מהמדפים. מסתבר שהפנטגון שלא כל כך אהב את הגילויים בספר, רכש את כל העותקים ושרף אותם. כאילו מה, ישרפו גם את האינטרנט?

25. לוחמי צה"ל פיזרו לאורך גבול הצפון צואת אריות אשר מפחידה ומרחיקה את בעלי החיים כשהם נוגעים בגדרות ובכך מקפיצים את החיילים. סוף-סוף מתחילה להתבהר אצלי הסיבה להתרחקות המדינית מישראל. אחלה חרא של רעיון.

26. מדריכת הטרמפיסט לגלקסיה. האו"ם מינה שגרירה לענייני חייזרים. באמת הגיע הזמן שימנו אדם שנוכל לדבר איתו.

27. חייזרים הגיעו לנטרל את הטילים הגרעיניים: קציני צבא אמריקאיים בכירים לשעבר טוענים כי יצורים מהחלל נטרלו את הטילים הגרעיניים בבסיסי צבא ארה"ב ובריטניה בין השנים 1948 ל – 2003. אחד מאותם קצינים אף טוען כי בשנת 1967 היה עד לחייזרים שהגיעו לבסיס חיל האוויר במונטנה.  יש לדעתי מקום להקים ועדה שתבדוק אם הקוקאין באותה תקופה היה נקי או מהול.

28. מיליארדר יהודי-אוקראיני תורם ברוחב יד לשליחי חב"ד בעולם. הייתכן שניזקק לשירותי כביסה?

29. מחשיך מוקדם, הקניונים פצחו במכירות סוף עונה. קררררר לי. כדאי שאנמיך את עוצמת המזגן.

 

 

תגובות